spifftv
 
Amsterdam Man Dem Going In - Green Gang They Got Hoods In Amsterdam Too - Flashback
1
 @ e12 (2011-07-08 at 14:42:29)
 nah blud im from narm but live in Dam, Paris do got hoods called da 93 n its jus a greezy as London. u aint been round europe so obviously ur gonna say LDN is running it, n yeah LDN is 1000 times worse than anywhere in Holland, Belgium, Germany but Paris, Naples n da eastern bloc r still raw! But ur right bout pricks on ere who try gwaan like dere english n den say englands moist, if it is den why try cat our fuckin slang?? Bottom line..Fuck Dam, havin a gold toot dont make u a gangsta snm .

 pills for weight loss (2013-02-01 at 01:23:23)
 RLbh5E Wow, great post. Great. .

 wtf (2011-01-18 at 23:29:41)
 Amsterdam got hoods too .

 loooll (2011-01-18 at 23:34:22)
 you learn something new on spiff everyday .

 dont u know this (2011-01-19 at 00:26:56)
 have not mean to europe...... bare fuckery hoods in europe .

 Everywhere has hoods (2011-01-19 at 03:50:36)
 youts need to realise the worlds bigger than the US and UK .

 amsterdam!! (2011-01-19 at 03:51:53)
 they smoke the real shit sn .

  Everywhere has hoods not only uk n (2011-01-19 at 04:30:06)
 derssss gang bangers every where just because der not talked about dey do der dirt .

 MOIST!!!!! (2011-01-19 at 04:41:14)
 FUK THESE NEEEEEKS .

 MR. (2011-01-19 at 04:41:37)
 SPEAK ENGLISH M8 .

 ARE U MAN LISTENING (2011-01-19 at 04:49:34)
 GO 2 DAM N SUM PLACES IN FRANCE IT WILL BE VERY PEAK TRUS ME..MANS GOT INTO MADNESS THEIR..SUM UTE PULLED OUT A MAC11 ON ME N MY BOY BUT FEDS CAME SO HE BUSS OUT..DESE DAM NIGGAS ARE ABOUT THEIR TING DOE DONT GET IT TWISTED..DEY DONT STUNT LIKE MOST LONDON NIGGAS .

 ANY WHERE THERE IS POVERTY (2011-01-19 at 04:52:53)
 THERE ARE GOING TO BE HOODS TRUS ME..U MAN TALK LIKE ONLY DA UK HAS HOODS..DATS HOW AMERICANS THINK DONT BE SO CLOSE MINDED .

 GAY (2011-01-19 at 05:22:45)
 THIS IS GAY .

 lool (2011-01-19 at 05:49:09)
 they cant shot cro is legal ahhahhaaa high everday easy targets .

 Jacob (2011-01-19 at 06:57:47)
 That language sounds fucking horrible over a beat. English-speaking rap only please spiff .

 OI SPIFF (2011-01-19 at 07:23:02)
 U SHOULD PUT ON THE 1ST TUNE U HAD OF AMSTERDAM, DAT PAPERCHASE ONE AS A FLASHBACK .

 WHAT MONEY? (2011-01-19 at 07:36:16)
 YOU PUSCS AINT GOT NUTIN.. MOVE.. HAHAA SUK OUT .

 Real Shit (2011-01-19 at 07:48:38)
 OMG i never knew that America has influenced da world like dis loooool. .

 Holland n France (2011-01-19 at 08:23:38)
 In Amsterdam they got bare guns more than london for dem guns are nuttin just cos u live in London u think ur ardd them manz will just come upto u and robb u staight no talkin they dont care abt da fedz there on dis thing styl plus there not from Amsterdam there from a different endz in holland so spifftv get ur facts right .

 F'real (2011-01-19 at 08:27:03)
 Dey get it in, dont get gassed just cos weed is legal there they shott fukking cocaine pills heroin they shott all kind da shit which are illegal spifftv wat u tryna say amsterdam got hoods too u sad motherfucker .

 pussy (2011-01-19 at 08:36:51)
 when man go dam man dont see mandem like that .

 MOISTURE (2011-01-19 at 08:46:18)
 MOIST... .

 LOL (2011-01-19 at 09:07:25)
 GET YOUR EUROS OFF THE SCREEN .

 LOL (2011-01-19 at 09:07:57)
 GET YOUR EUROS OFF THE SCREEN .

 fuk Dam mann (2011-01-19 at 09:56:49)
 man jus go there to get piffed!!! .

 g'd up (2011-01-19 at 10:07:44)
 u lot need 2 open your eyes, thinking uk nd us only countrys with hoods, the worlds a big place u na............ .

 sided (2011-01-19 at 10:24:48)
 u man r sideee man .

 looooooooooooool (2011-01-19 at 10:39:03)
 be real daarg, jump of dis ting u pussyclarts. fuck amsterdamn ride up on u man anytime. Hold tyt my Leytonstone Soldiers especially Troubles badman on road Snitchin Dunnnnooo! .

 lalala (2011-01-19 at 11:09:34)
 Moroccans run amsterdam bmt .

 WHAAAAT (2011-01-19 at 11:34:36)
 WHAT DO AMSTERDAM KNOW ABOUT THE ROADSIDE. DAT COUNTRY EVEN HAVE LEGALISED WEED EUROPE AINT G'D UP 4 SHIT. ITS DA UK WHAT S DA GANG CAPITAL OF EUROPE. .

 real (2011-01-19 at 11:40:18)
 dam is serious when i went there saw manz flashing big straps no delay and man wanted 2 chat 2 me about bringing white in2 uk 4 carnival dnt get twisted london aint as hard as you people that never travel think!!! .

 spiff tv suck ur mum (2011-01-19 at 11:40:37)
 y put up a video no1 evan cares about, hardly any1 can understand wat der sayin, and i bet dese man dont evan know der videos on ur shit site .

 NORTH GANG BANGERZ (2011-01-19 at 12:45:44)
 WHY U MAN SUCKIN DAM YOUTS DICK? NIGGA I DRIVE THERE ALL THE TIME, IT AINT NOTHIN LIKE LONDON, FEDS OVER THERE DONT GIVE A FUCK CA THERE AINT MUCH CRIME THERE AT ALL, FRANCE GOT COUPLE ALGERIAN GANG BANGERS BUT AGAIN IT AINT ANYTHIN LIKE LONDON OR UK REAL TALK, IF U GO ROTTERDAM WHICH IS BOUT 50 MILS FROM AMSTERDAM ITS THE SAME STORY, BUT LIKE I SAY I KNOW NIGGAZ OVER THERE AND EVERYWHER U GO IN EUROPE THEY KNOW HOW IT IS IN LONDON, ALL THOSE OTHER EUROPEAN CITIES A LOT SMALLER THAN LONDON AND HAVE A LOT LESS CRIME....WHOEVER SAID DAM GOT MORE GUN LOOOL NIGGA UR LOST, GO THERE AND UL SEE, IT AINT GREEZY OUT THERE AT ALL, AND WE WACKED UP COUPLE YOUTS IN DAM WHEN WE HIT THERE ON NEW YEARS JUST GONE REALEST OF TALKS. .

 faceless felon (2011-01-19 at 13:32:27)
 Most Thes Niccas is from SURINAME- they spek dutch there 2 .

 mocro (2011-01-19 at 14:06:50)
 Moroccans run Amsterdam .

 THERES NO POINT (2011-01-19 at 15:02:27)
 THEM MAN CAN SHOT WEED LEGALLY SO Y THEY BANGIN??????????? .

 REAL TALK (2011-01-19 at 15:34:01)
 GUNS ARE LEGAL IN AMERICA AND AMSTERDAM SO OVIOUSLY BERR YOUTS WILL HAVE STRAPS BUT IN UK ITS NOT LEGAL SO WE CARRY NANKS ANYONE CAN SHOOT SOMEONE BUT IT TAKES A REAL MAN TO GET UP CLOSE AND STAB SOMEONE TO DEATH REAL TALKK .

 madness in europe (2011-01-19 at 15:40:17)
 france has the highest gang related death rate then holland then UK so the uk aint nuttin im tellin yu nigga these other countrys got real gangstas .

 FAKE NIGGAZ (2011-01-19 at 16:00:20)
 FUKK DESE NONE SPEAKING GREEN GANG GUYS FUK EVERY GREEN GANG DT EXISTS BUNCH OF PAGANS .

 lol (2011-01-19 at 16:35:56)
 i swear down english people are dumb they fink england are the only contry with hoods try go around france paris mad ting mate !!! os portugal in lisbon !! ;) .

 .... (2011-01-19 at 16:54:36)
 america france n brazil onli places with real ghettos.. everywhere else has estates with a lot of gassed up brainwashed ppl that think they live in a slum! .

 Gangbanger (2011-01-19 at 16:59:36)
 Goo to marseille France, and see if u dont get wig pushed back, in France we fighting the fedz , u london boys fighting each other, and money is not the motive in london postcode beef, silly .

 london 2 amsterdam (2011-01-19 at 17:37:34)
 london full off fake niggaz that come in groups where as amsterdam they fight with no guns n knife i advice any london goon 2 go amsterdam u will see waats gonna happen .

 @'''''' (2011-01-19 at 17:48:35)
 i feel wat u tryna say but jamaica and south africa aint got hoods? .

 gjtjt (2011-01-19 at 18:27:36)
 FRANCE HAS THE BIGGESST GHETTOS FULL OF BLOCKS REAL TALK ITS GRIM .

 gas (2011-01-20 at 05:47:25)
 manz been dam nuff tymz its wash up der i didnt see no goonz u can neva compare dam to london be serious man jus 1 part of london on its own wud take out dam real talk dam iz sum tiny place .

 EVERY1 CHATTIN BOUT LONDON (2011-01-20 at 06:53:02)
 Never say it to no 'brainwashed kids' face and everytime them fake yanks come over like dipset ja raule compton blood (REAL BLOODS) them man get moisted im not sayin london is the ardest in the world but we do our ting......PLUS straps aint legal, weed aint legal, most watched city in the world (CCTV) us is to big 2 put cctv everywhere and cops r corrupt so they getaway with bare shit .

 EVERY1 CHATTIN BOUT LONDON (2011-01-20 at 08:05:21)
  Never say it to no 'brainwashed kids' face and everytime them fake yanks come over like dipset ja rule, the game compton blood (REAL BLOODS) them man get moisted im not sayin london is the ardest in the world but we do our ting......PLUS straps aint legal, weed aint legal, most watched city in the world (CCTV) us is to big 2 put cctv everywhere and cops r corrupt so they getaway with bare shit .

 west (2011-01-20 at 08:45:11)
 every countrys got guns donss...most man in uk r fake g..man on here aint bad, .

 i need money (2011-01-20 at 10:26:28)
 www.youtube.com/watch?v=Ph_zUVo6KfY .

 IF U MAN ARE HARD GO FRANCE LOL (2011-01-20 at 10:42:11)
 U WILL C 9 YEAR OLDS WID 2 GAUGE SHOTTYS N FUCKING SMGS ITS REAL OUT THERE N DEY FUCKING POOR SO DEY GOT NUTTING 2 LOOSE DAM GOT A FEW NIGGAS WHO DO DIS TING BUT NUTTING COMPARED TO LONDON BUT FRANCE N PORTUGAL HAVE REAL HOODS TRUS ME .

 LOL (2011-01-20 at 11:14:11)
 U MN DNT NO BOUT EUROPE ITS NOT LIKE ENGLAND WID HOUSES MOST OF EUROPE IS BLOCKS BUT IT DNT MEAN ITS ALL GHETTO LIKE LOOK AT PRIORY COURT ITS GOT BLOCKS BUT ITS WASHED LOL .

 REAL TALK (2011-01-20 at 11:43:50)
 THERE HOOD'S EVRYONE BUT NOT IN HOLLAND LOL THEY ARE ONE OF THE MOST PROSPERIOUS COUNTRY'S IN THE WORLD AND HAVE A VERY LOW CRIME RATE. DO YOUR RESEARCH .

 london born G (2011-01-20 at 12:56:41)
 YH OVVI DERS HOODS IN DAM BT DEM MAN JUS SOUND FUNNY ONLY FING I UNDERSTOOD WAS MONEY HW DA FUK KAN U TAKE DEZ MAN SEROUS REPPING BANDANAS HOLLAND AINT NOWN FOR BER GUN SHOOT OUTS DER JUS BIG DEALERS D YOUTH OVA DER R FAGGITS EATIN NUF CHOLOCALTE ONLY DA BIG MEN OVA DER IN DER 30S R REAL SNM .

 who cares? (2011-01-20 at 15:16:45)
 everywheres moist fuck it .

 Kmt (2011-01-20 at 15:50:51)
 I had to mute these Guys .

 TO SPIFF TV (2011-01-20 at 15:58:27)
 DO WE SPEAK DUTCH? NO, SO WHY WOULD YOU POST SUM AMSTERDAM GANG VIDEO NO1 GIVES A FUCK ABOUT HOLLAND ON THIS SITE AND I DOUBT ANYONE IS GOING TO SIT DOWN AND LISTEN TO THESE GUYS RAPPIN IN DUTCH. LOW DESE NON ENGLISH VIDEOS COME ON ON WHT U DOIN SPIFF .

 TP (2011-01-20 at 16:21:55)
 France is rougher than england, everywhere in the world has hoods and shit just not everywhere tries to brag about it in tunes and shit .

 hood rats (2011-01-20 at 17:29:02)
 seriuosly u hood rats are baitin up every wer i understand wen ur young u have to do ur thing bait ur just a begginer but these guys are like 20 still bustin hoods time to grow up stop all dat dumbshit .

 @TP (2011-01-21 at 14:07:57)
 REAL TALKS. THE UK ARE GETTING CLOSED MINDED LIKE DEM YANKS. .

 @TP (2011-01-21 at 14:08:16)
 REAL TALKS. THE UK ARE GETTING CLOSED MINDED LIKE DEM YANKS. .

 L twizzy.. (2011-01-21 at 14:31:26)
 THESE MAN NEED TO LINK ME THE PENG FOOD .

 lol u man are confussed (2011-01-21 at 15:54:20)
 uk has no real hoods every uk hood is man made u man are just fucking brainwashed .

 stop hateing (2011-01-23 at 07:04:02)
 all u london man are dumb why u hateing on these man im from london and the yanks been sayin the same shit bout us for yers theres hoods everywere these man are doin there thing stop the bullshit these lot are going in im from london to dont hate next mans if you dont like it duck out!!! .

 REAL TALKS (2011-01-23 at 09:38:29)
 DESE AMERICANS JUST DONT KNOW HOW GREAZY WE ARE. .

 dam (2011-01-23 at 15:43:03)
 only for smoking the krem della krem pifffff not none of this spittin u shit dam niggas! dnt evn know what ya sayin neither do u!!! .

 south (2011-01-23 at 20:07:26)
 dam dickheads just got shown out der , pricks .

 High Grade (2011-01-23 at 22:12:34)
 OOOI Amsterdam man dem go and SMOKE SOME WEED!!! .

 LONDON NIGGAS STAND UP (2011-01-24 at 00:44:24)
 U MAN ARE DUMB YOU ACTUALLY THINK FRANCE IS WORSE THAN THE U.K UR SMOKIN CRACK FAM LONDON ALONE WUD DUPPY THE WHOLE OF FRANCE THINK OF ALL THE AREAS THAT ARE GHETTOS IN LONDON,BRIXTON,PECKHAM,HOUNSLOW,TOTTENHAM,HACKNEY AND BARE OTHER AREAS THESE AREAS ARE HOODS INIT THE ONLY WASHED PLACES IN LONDON ARE RICH PLACES BUT MOST OF LONDON IS POOR FAM. WHERE I GREW UP IT WAS GUTTA INIT SO NO DICKHEADS ON DIS TRY TELL ME LONDON IS WASH COS ON A BIG MAN TING NO WHERE IN EUROPE CUD CHUCK IT WID LONDON. SNM .

 CRACKTOWN (2011-01-24 at 00:47:39)
 DESE NIGGAS ARE WASHED UP I'D SLAP ALL OF DEM LONDON IS GANG BANGIN AND PUT AN END TO DESE OTHER SILLY COUNTRIES IN EUROPE AND THE UNITED STATES DA ONLY COUNTRY IN DA WORLD DAT CAN FUCK WID LONDON IS BRAZIL SO SUCK YA MUDDAS LONDON ALL DAY .

 london fuk ever wer else (2011-01-25 at 07:59:28)
 fuk any man how try gas bout london its not d worst place in d world but u tryed cum tru my hood talkin shit nigga ull get bodyed SNM GUNDON ALL DAY suwoo .

 norf west london g (2011-01-25 at 07:55:22)
 ever wer in d worlds got hoods dis worlds is d fukin hood duno london slums all day suuwoo pussys bangbang .

 london nigga (2011-01-24 at 19:34:51)
 look real talk londons hood aint even da baddest in europ in paris ikno for a fact its worse i been der and seen it my self and u think them eastern europe countries aint even worse den london truss me its worse man are starving der if u went over to da polish hood wiv a nike jacket on dey will rob u for da jacket come on bare guys on dis fink london is some dangerous place its not no where near as bad as da rest of da world .

 UDUMBCUNTS (2011-01-25 at 15:41:24)
 You guys know what a reall ghetto is? Like India, Somalia, where no food running water, disease aids. What we live in is a paradise and you know it. Wake up, get a job, and stop wasting everyones time fucking derkheds .

 russianboi (2011-01-25 at 18:14:12)
 UK-gassed. the rest of the world holds More gunz, More drugs even gall are piffff!! .

 hardest hoods in the world (2011-01-28 at 10:17:03)
 jamaica(everyone seen ross kemp) nigeria(every month about 200 bodys bein dropped in a war beetwen muslims and christians its all over the news and shit) somalia(cah u get duppyed there for a cigarette) other african countries got da hardest hoods 2 then brazil and other latin american countries eastern europe obviously got arder hoods then uk but theres no niggas there just racist crackers so dat dont count as hood then US cah LA is smaller then London but its a known fact they catch way more bodys and make more cake so in europe id say france is greasy but uk got youngest killas that'll nank anyone that takes a real nigga with heart 2 do that uk an officially a knife capital,but france hard 2 as for holland,dey aint hard really they just shot hard food no bussin no nankin as much as we do same for france fuck everyone anyway cause real peak is in afghanistan in iraq where u get blown away. .

 lol (2011-02-01 at 05:06:09)
 fuckin cunts lol .

 THERES NO POINT? (2011-02-03 at 11:43:44)
 YO WAT U MEAN THERES NO POINT? WEED IS LEGALL THERE BUT THAT CLASS A SHT THE REAL MONEY MAKER AINT FAM THATS WERE THE MONEYS AT. .

 young jay (2011-03-03 at 16:27:16)
 real talk evry place is different , u manz r gettin internet bravey , if u all think anyplace is moist den go n say to der faces init , im from london , i say big up to dem real g's out der , london , amsterdam or w.e .

 Big up London tho (2011-03-15 at 03:06:45)
 this ain't amsterdam it's tilburg. another town in Holland .

 gumbz (2011-03-17 at 07:51:57)
 its decent still .

 Peck Neezy (2011-04-28 at 13:06:33)
 Mans from Narm but i live in Dam, Green Gang aint shit dere da biggest pussyo's in Holland, da dutch version of N Dubz only more jafaken! also Dutch hoods like Bijlmer where they come from r moist, i've boyed mans off in dere own ends n they aint done shit real talk! .

 jjj (2011-05-29 at 05:03:31)
 in holland thats where the money is thts where u smoke weed with the police fuck eng fuck us no cro is legal wright thts why they sell yeyo .

 lotta betta rappers in holland chec (2011-06-06 at 15:18:52)
 and lol at london bragging about guns there was 20 gun murders in dublin in 2009 with a 1 mil population and london had 11 with a pop of 7.7 million so stop actin like london is the only place with hoods .

 looo at da muggy dutch cunt above (2011-06-08 at 19:25:19)
 blud ur lost, dere was over 260 shootings in peckham/ southwark area alone inna year !! Nearly all da shootings in Holland r done by eastern european n british gangsters on da run over here who bully da olders n rob dem who den shot coke to dem suriname/moroccan pussyos who shot it to tourists - do ya research, soggy nederlands canker lyar! .

 hah (2011-06-09 at 09:33:03)
 i said in dublin ireland there are more gun murders then london around 20 a year nearly double the amount and the population is only 1 million all done by irish people , i aint saying this is good but why you saying about 260 shootings in peckham when only 10 people die by a gun a year in all of london , yeah parts are london are hard but so is everywhere else.hoods all over the world are hard deal with it nothing special about london part from the probally have the best road rap scene in the world .

 west (2011-06-12 at 19:07:55)
 dem man will get fucked up in london my sidez .

 lol (2011-06-16 at 08:14:32)
 how many gun murders in london the last 2 or 3 weeks ?london is soft apart from a few ends .

 dont act like u know it all (2011-06-16 at 13:33:55)
 for all u haters chatting shit behind the key board saying amsterdam is moist get ur mind fixed amsterdam was the mains supply of drugs for the u.k in the 90's .

 Real Talk (2011-06-17 at 13:10:24)
 Amsterdam did supply da UK drugs in da 90's but it was a Liverpool goon called Curtis Warren who set up da deals by buying from south americans, dem man r proppa g's not on road like this moist Dam pussyos on here hyping! London, Paris n Naples sill gangland captials of western europe, Dam jus got wannabe jamaican pricks from Aruba trying to gwaan like dere bad snm .

 DONHONKI (2011-06-24 at 15:44:25)
  Check out the "official crown court papers" from the court case that lead to me being the 1st ever british poet to be given a "5 year rap & poetry ban" (video on my page) "Donhonki" "First ever crown court BANNED british rap-poet" (2009-2014) #SuperInjunction Donhonki.com /// twitter.com/donhonki /// Youtube.com/Donhonki1 /// .

 Da name of dis video is..... (2011-06-26 at 12:36:01)
 Volume 1...Green Gang are Pussyos' .

 e12 (2011-07-03 at 16:14:09)
 stop gassin i was watchin one documentary bout holland they was sayin how weeds legal and their crime rate is very low not sayin their aint no rough parts theyre probably is but be real talkin all this gas talk why is it when foreigners french portugeese, dutch try to set up base in lodon they get moved to not doubting u got rough areas(hoods) but be real and all these comments from french or dutch claimin to be english suck a dick dont go on like the whole of london aint a shitwhole so what u got blocks u foreiners should stick to the west end where ur safe all u imigrants foreiners get air pie in east london eastern europeans lol washed up cowards pusies i terrorise them pricks in my ends they only fight and war with each other lol theirs real guys everywhere but obviously the guys who claim to be english biggin them up your of forein descent .

 e12 (2011-07-03 at 16:16:42)
 laugh out loud paris naples gang capital be real do your research funny guys stop actin ur just a bunch of london based foreiners .

 e12 (2011-08-03 at 13:05:29)
  you obv aint ral if you think the rest of europe is soft .

 Lookm pon da riots in London! North (2011-08-08 at 07:36:20)
 Lookm pon da riots in London! North South n East in 2 days plus Brikky did it b4 back in da 90's..if dese Green Gang pussies had one of dere dons bodied by boydem they wudnt do shit. no fed man wud get bun up or no fed car wud set on fire either.. they wudnt riot or go looting either coz there all moist! London 4 points Amsterdam get minus 10 coz even dere big time dons get bullied by scousers! .

 Loool at da yute above leavin a pho (2011-09-06 at 19:01:19)
 Loool at da yute above leavin a phone number dass wot moist gay yutes in school do over youtube comments..must be lonely and want company ha ha pussy .

 Discount OEM Software (2012-03-08 at 22:38:13)
 6u18qv Thanks so much for the article. Really Great. .

 anon (2012-07-25 at 18:36:08)
 There's people doing dirt all over the world so being so ignorant people. .

 Fuckin moist green gang! (2012-06-12 at 19:30:31)
 Fuck these talkz like holland are on tingz yoo dey aint on shiit bmt man was born deya used to live in rotterdam dem man there got sum soft hearths dem man deya are girls fam dikhed about dey on tingz dey aint on shiit yoo! dem soggy morrocons fink dey run shiit lOOl so aniways man left the country wen i was 16 moved to LDN linked up wiv ma Mali bruddaz down souf now after two years i go back i see them fink dey ard sayin fuck london diz tha man start laughin dikhedz ovbi man set pace done ma dirt see deze man aint on shiit London niggaz stand up fuck dem soggy yutes .

 CotLoamma (2012-09-17 at 06:48:13)
 Totally free Proxy Servers are employed for anonymous browsing. Most prevalent usage of totally free proxy server is to bypass the higher education/workplace or any other place's safety restrictions a .

 crork (2012-09-20 at 03:14:32)
 Id5Wus Im grateful for the blog post.Really thank you! Awesome. .

 crork (2012-09-20 at 22:29:17)
 tCe1ZM Wow, great blog article.Thanks Again. .

 J.A (2012-10-02 at 09:53:44)
 true i even if u went brazil or portugal da gully dehya is mad .

 cheap seo services (2012-10-20 at 21:17:55)
 Pwwq7J Thanks so much for the article post.Really looking forward to read more. Want more. .

 crork (2012-11-04 at 01:43:35)
 M0DNuN wow, awesome article post.Much thanks again. Keep writing. .

 altedooffer (2012-11-08 at 12:17:53)
  Cell applications have grown to be the necessity from the working day. They allow you to make the best of the cellphones. Enabling you to become much more effective at work or to have a lot more .

 altedooffer (2012-11-10 at 02:13:26)
  Cellular apps have grown to be the need of the day. They permit you to produce the very best of one's mobile phones. Enabling you for being a lot more successful at operate or to possess a lot m .

 Psyclislimatt (2012-11-21 at 01:32:27)
 Free Proxy Servers are utilized for anonymous searching. Most prevalent utilization of totally free proxy server is to bypass the school/office or any other place's stability restrictions and accessib .

 altedooffer (2012-11-27 at 01:10:33)
  If another person asks me to explain cell improvement, I'd say it is the method of making moveable devices which might be as beneficial as computers and could improve than them as time progresse .

 Psyclislimatt (2012-11-20 at 14:00:27)
 A proxy is a prevalent time period that is now utilised by many internet customers. In English, proxy refers to a man or woman, who is authorized to act for some other individual. In basic phrases, th .

 HerNomelo (2012-12-20 at 23:45:45)
 Be about day around the most up-to-date reality Tv shows, really know what is occurring and browse all of your preferred blogs to determine who Oprah is interviewing as of late. Do all of these things .

 HerNomelo (2012-12-22 at 04:06:40)
 Be up to day about the most up-to-date fact Tv exhibits, know what is occurring and browse all your favourite weblogs to learn who Oprah is interviewing as recently. Do all of these issues for a perso .

 HerNomelo (2012-12-25 at 03:47:36)
 Be approximately date around the most recent actuality Tv exhibits, know what is happening and browse your entire favorite blogs to discover who Oprah is interviewing as of late. Do most of these impo .

 clomiphene 25 mg (2013-02-28 at 00:51:50)
 cHoWz2 Im obliged for the blog article.Really thank you! Awesome. .

 NapUnloallepe (2013-03-25 at 04:47:43)
 How often have you considered getting an current email address with the business or website name within it for more marketing exposure? This is among the basic extras available with an excellent websi .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 21:45:57)
 The consistency of your website directly impacts the customer's approval and the possibilities of them going back to you will certainly be slim if this consistency begins lacking. The consumers want t .

 social bookmarking service (2013-04-19 at 10:06:50)
 Xs6mHt A round of applause for your article.Thanks Again. Awesome. .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Amsterdam Man Dem Going In - Green Gang They Got Hoods In Amsterdam Too - Flashback
Total Views: 22,053

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us