spifftv
 
Ayia Napa 2010 - Booty Shake Competition - Daggering in London/Napa Part 10
1
 lol (2010-12-12 at 01:59:16)
 felt sorry for the other girl man, no competition there (dance/body wise) .

 loool^ (2010-12-12 at 03:06:15)
 alieeee LOOL .

 funny shit (2010-12-12 at 04:03:20)
 1.57 dah white shud jus take a break cah wah the fuck is she doin her man dah stadin der aint even payin attention his wants the blk gal loool .

 WTF (2010-12-12 at 08:37:42)
 what the fuck is that white chick doing she looks some doughnut ! .

 2:40 (2010-12-12 at 10:16:03)
 Poor white thing looks like shes having a seizure .

 @KMT (2010-12-12 at 12:27:51)
 bout white gyall cant dance shut the fucj up yu wasteman how can yu say tings like dah when there ae dnaces in the white culture that black ppl can do yu wasteman .

 @KMT (2010-12-12 at 13:24:00)
 YOUR A WALLY YH THE BLACK GYAL WAS BETA DANCING BUT THE OTHER SHIT YOUR A KID U WASTEMAN .

 CYP (2010-12-12 at 19:35:12)
 shout out to Ayia Napa mans originally from there .

 GHANA MAN (2010-12-12 at 16:31:36)
 LOOOOOOOOOOOOOOOOL DAT WHITE GIRLS LOOKS LIKE SHES HAVING A FIT!!! .

 LOOL (2010-12-13 at 05:37:36)
 LOOOOOOOOOOOL WTF IS DAH WHITE THING DRUNK OR SUTTIN WHAT IS SHE DOIN .

 ieisisi (2010-12-13 at 05:40:15)
 that white girl is a mess .

 @kmt (2010-12-13 at 09:07:51)
 u spoke the truth. look at rock and roll and breakdancing. white ppl love teef our culuture. the only reason those rappers get airplay is coz dey white .

 DonD (2010-12-13 at 15:34:39)
 WHOS DA LIGHTY AT 11 SECS DOE .

 JEEEEZ (2010-12-13 at 15:40:37)
 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DA WHITE GYAL CANT DANCE DA BLACK GYAL WUD HOLD IT...BARE PENGTINGS AT DIS RAVE DA BLONDE LIGHTY AT 10 SECS ND DA 1 TOUCHIN DA STAGE AT 2.12 NEED TO HOLLA ASAP .

 HAHAH (2010-12-14 at 03:20:12)
 WEN THE BLACK GIRL WON ALL THE WHITE PPL WEN SILENT !! .

 no comparison (2010-12-14 at 10:48:27)
 feel bad for a white chick, but no where near still .

 sharon (2010-12-14 at 12:24:06)
 this is sooooooooo funny :) .

 cheeese (2010-12-14 at 22:40:49)
 dat white gyal had a bak offf still ummmmmmm .

 i got her facebook (2010-12-15 at 04:01:08)
 ana maria .

 G.G (2010-12-15 at 12:22:40)
 LOOOOOOOOOL OVI THE BLACK GIRL WAS GONNA WIN WTF WE CREATED DANCE .

 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL (2010-12-16 at 16:36:02)
 The girl doesnt even have any rhythm, and when the black girl went on her head the white girl just stood there cant breathe! .

 LOOL (2010-12-17 at 13:31:48)
 BARE MAN CATTIN 4 GYAL DID U JUS WATCH DIS VIDEO 2 CLOCK GYAL N COMMENT BWT IT LOOL BWT LIGHTY AT 11SECS N 2.14 YEH DER PENG BUT DERS A GYAL DOIN BICYCLE N UR TALKIN BWT 2 GYALS DAT WER IN DA VIDEO 4 2SECS...U MUS BE GAY .

 LIGHTIE AT 11 SECS (2011-01-09 at 07:41:12)
 LOOOOOOL I KNOW DA LIGHTY AT 11SECS HER NAMES MONIQUE FRM WEST LDN...SHES NICE NT GNA LIE BUT A RUDE LIKKLE BITCH IF I SEE HER ON RD IMA GET HER SET UP SNM .

 hold ornnn (2011-01-09 at 07:42:25)
 AM I RELE SEEIN MANDEM SCOOP FOR GYAL WEN DER IS BOOTY ACTION ON DIS? LOOOOL DAS A WASTEMAN TING..FUCK IT IF DER NICE OR NOT DA BLACK TINGS BATTY IS MWADDD .

 YOOOO (2011-01-12 at 17:20:25)
 DAT MIXRACE GIRL AT 2 MINS IS CALLED SOFI...SHES FRM WATERLOO LOOOL BAIT HEDD BUT FUKIN PENG...N DA WHITE GYAL IS CALLED LEXIE SHES GREEK .

 sex man (2011-01-12 at 11:58:09)
 she get dogged all nighter .

 skeen (2011-04-05 at 06:26:01)
 i kno bere white gyals dah can dance betta den a black gyal so alow yur life r yu black gyals still hatin coz us mixedrace nd white gyals take yur mans .

 LOL (2011-05-08 at 14:04:16)
 @SKEEN BLACK GALS DONT HATE COZ WAT WHITE AND MIXED RACE GALS TAKE OUR MANS PLZ DONT PISS ME OFFF.. COZ IT WORKS BOTH WAYS INFACT WE LIVE IN A MULTICULTRAL ENVIORNMENT SO UR STATEMENT IS SO PATHETIC N IRRELEVANT! HOLD TITE DA BLACK DOIN HER THING SHE WENT IN.. BIG UP THE WHITE GAL AT LEAST SHE TRIED LOL .

 man said he would give her a grand (2011-08-31 at 15:08:04)
 man said he would give her a grand 4 dat dance is he nuts whats the motivation behind dat bruv .

 OLD G (2011-05-17 at 11:34:06)
 what the song in background call both please ASAP!!! .

 REALNESS (2011-06-20 at 04:20:41)
 FUCK GIVING BITCHES MONEY FOR DANCING ITS MONEY OVER BITCHES WE DONT RATE HOES .

 Cluscufasuamb (2013-03-12 at 00:29:44)
 I wanted to create you the very little note to thank you yet again about the stunning guidelines you have shown on this site. ,It is certainly shockingly open-handed with people like you to make .

 NapUnloallepe (2013-03-24 at 20:08:54)
 You are able to design the coolest applications, hold the best product in the world, and know information on constructing another great enterprise, but without the proper web hosting to aid your domai .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 20:29:14)
 With traffic becoming this type of restrictive and competitive field online, website hosting is beginning to bend beneath the pressure and it's your choice to remain safe. In order to keep your compan .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Ayia Napa 2010 - Booty Shake Competition - Daggering in London/Napa Part 10
Total Views: 28,064

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us