spifftv
 
BP & C.Montana featuring Mav - CMB R - Video In Spain Barcelona - North West
1
 CREAMclothingUK - 21C837A8 (2012-07-10 at 04:55:53)
 CREAM is a lifestyle brand perceived during the peak of the recession for individuals who refused to be affected by it. Cash Rules.... For those that know .

 Abc123 (2012-07-09 at 19:59:02)
 ' onerror='f(yxsPe) .

 Abc123 (2012-07-09 at 19:59:02)
 "'yxsPe; .

 Abc123 (2012-07-09 at 19:59:07)
  H:yxsPe .

 omgg (2012-07-11 at 09:09:35)
 rashida datlil 17 year old girl from east acton is in the video these man r pedophilles fuckinggggg helllll!!!!!!! .

 your not serious (2012-07-12 at 17:55:05)
 so you lot went all the way to a next country this LOOOL .

 Jz (2012-07-12 at 19:31:54)
 Whos dat model in the bath need to get in contact .

 Real talks yeah (2012-07-13 at 01:02:28)
 this is the shittest tune i seen on to date. furthermore i'm real SK. 24 years old so been around a hot sec. These man are not south killi .

 LOL (2012-07-13 at 09:07:22)
 C MONTANA LIVES IN FUCKING FULHAM HE AINT ABAT DIS LIFE FUCKING NEEKY PRICK BEGGING SK, BP IS SK! .

 Job Well Done (2012-07-28 at 14:32:18)
 Well done to every girl im this video for officially losing your self respect!! your mums and future will be so Proud of U .

 loool (2012-07-10 at 10:00:07)
 LOOOOL What a pathetic video, no talent and girls fall for these kinda guys loool Pretty girls loves the bling, if you aint got money then you aint got nothing for them. Lifes funny. Focus on God! .

 Gstar guy. (2012-07-10 at 15:46:53)
 Deez man should stick to trapping .

 dfg (2012-07-10 at 20:28:52)
 The only nice gal is the one at 1.23 on the left with the bun why didnt they show her more instead of that ponoccio bird looking lighty, shes dead with her long nose bun dat. U got money get better ch .

 boi (2012-07-09 at 01:08:27)
 aint hard to tell these niggas goin hard in the trap but where the fuck is cowboy at i aint from north west so i dont know if hes back in the can .

 loool (2012-07-09 at 01:32:51)
 That Lightey At 1 Minute Is Laughin At The Guy Because She Know He Cant Sing .

 sk ryda (2012-07-09 at 01:54:04)
 yh cowboys in da can 3 biz sho .

 cowboy (2012-07-09 at 03:46:07)
 iam nt happy wid dis saaft ish .

 dan (2012-07-09 at 04:00:47)
 people we can live without money unity is the way .

 LOOOL (2012-07-09 at 04:41:32)
 NORTH WEST MAN GO IN NO ENDS GOT NUTTIN ON SOUTH KILLY .

 , (2012-07-09 at 05:11:59)
 sk do this .

 ? (2012-07-09 at 05:13:06)
 MONEY CANT BUY TALENT!! .

 SHIT (2012-07-09 at 05:14:16)
 WHAT KINDA SHIT IS THIS THE GUY CANT SING AND DEM NIGGAS CANT RAP TO SAVE DER FUCKING LIFES .

 PC Sam (2012-07-09 at 05:23:49)
 This is PC sam your music is harrrrrrrrddddddddddddd .

 DIS AINT SK NIGGAZ (2012-07-09 at 05:32:19)
 WHYS NIGGAZ SAYIN DIS IS SOUTH KILLY GEE'S, DONT BE DUMB. NOT ONE MAN IN DIS VIDEO IS SK BREED .. FREE DA NIGGAS JUSTO, ST, COWBOY, NASTY FULL CAMP NUFF SED .

  DIS AINT SK NIGGAZ (2012-07-09 at 05:32:57)
 WHYS NIGGAZ SAYIN DIS IS SOUTH KILLY GEE'S, DONT BE DUMB. NOT ONE MAN IN DIS VIDEO IS SK BREED .. FREE DA NIGGAS JUSTO, ST, COWBOY, NASTY FULL CAMP NUFF SED . .

 lol fuck justo that lil snitch dem (2012-07-09 at 05:59:39)
 ha .

 Shit face (2012-07-12 at 05:06:18)
 After all that hyping u man come with some dead video n dead lyrics wtf!!! All ur lightys were horrid as shit!! U man ain't south Kilburn or NW at all I grew up round there all my life and ain't eva .

 Shit face (2012-07-12 at 05:08:44)
 Seen u man in ma life, ur there bragging about sending pictures to man!! Wtf a man is in jail wtf he gonna do with pics?? U man are some pussies begging it Wid ma ends u ain't south Kilburn at all .

 UncleTruth (2012-07-09 at 08:37:49)
 Listen i dont care how much doe you got or how bad you are.Hows a man remixin a r kelly trck.SIDEMAN!!!!!! .

 FATHERTIME (2012-07-09 at 09:58:09)
 these man are dead..those are brothel gals..i lived der for years...BROTHEL GALs...they wer paid for..shouts to my bcn gang on la ramblas mi famila .

 SK TO SB (2012-07-09 at 13:13:02)
 u manz hatin on sk internet badboYs U LOTS COULDNT DO BETTER .

 DIS GUYYY IS DUMB DIS IS SK OLDERS (2012-07-09 at 16:33:03)
 BLUUD HOW ARE U SAYING DIS AINT SK. IT IS SK OLDERS BECAUSE PIGION SPITTS IN IT AND DA GUY AT DA START IS WAERING A CHAIN DAT SAYS SK .

 BEREAL (2012-07-09 at 19:41:58)
 Unity dont pay bills Ass Hole .

 South (2012-07-09 at 19:26:07)
 C'Montana is from junction southwest and bp is from southkilly northwest .

 Lol (2012-07-09 at 22:56:16)
 Looool sum kinky yout grabbing foot wag1 der desk man can't rap or sing give up lol .

 Lol (2012-07-09 at 22:54:45)
 Looooool all day money on a music video can't lie video was ard but the man on the bed wid flip flops an one holding da things foot like he want to suck it off and day can not rap or sing for shitlol .

 LOWE IT (2012-07-23 at 21:51:58)
 THATV RASHEEDA CHIK IS A SLAG SHES ONLY 17 N SHES ON HOL WIT DESE MAN SUKIN DIK .

 i like dese guys (2012-07-09 at 16:25:51)
 but this shit is foul y is dat nigga singin 4 juss killin da track plus hes rubbin up dt chiks foot inda end straight up washed .

 Bunch of groupies (2012-10-21 at 09:38:57)
 Typical london chicks.act like they're beyonce on road but get around niggaz with abit of pees and whan dance in hotel rooms lookin ready 4 a orgy.want a man who has it all but dumb hoes aint got shit .

 BAIT (2013-01-06 at 18:59:24)
 THE WAY I SEE RASHEEDA IN THE VIDEO LIKE SHE AINT 17 WITH ALL THESE 21 YEAR OLDS AROUND HER .

 NapUnloallepe (2013-03-24 at 22:52:07)
 How often have you investigated the profitability of the business and realized that you need to cut some costs? An internet business has less overhead compared to a bricks 'n mortar business, however, .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

BP & C.Montana featuring Mav - CMB R - Video In Spain Barcelona - North West
Total Views: 19,357

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us