spifftv
 

Crazy!! Guy Tries to Kill Woman - Pushes Her Infront Of a Train - Not Good!
1
 DWL (2011-01-20 at 19:08:12)
 MAN WILL KILL FOR SOME PUSSY LOL .

 lol... real talk (2010-05-21 at 09:47:14)
 evrything is gassed maTE.. D GOVERNMENT GASES EVRYY1 BOUT EVRYTING MATE.. .

 wasteman. (2010-05-21 at 11:06:41)
 it would have worked perfectly if he timed it right. see i know these things. .

 hes a g (2010-05-21 at 13:51:30)
 thats how u try and kill sum1 u do it quitly and slyley so that the time the even realised u tried to body them theyll be to shook of u and no dat ur not joking about or they will be dead .

 das some hoe (2010-05-21 at 07:22:50)
 he tried to draw her and she pared him bitch deserved it .

 LOOOOL (2010-05-21 at 07:52:28)
 LOL BUT HOW IS THATHIS MUM .

 SPIDED FROM STONEBRIDGE (2010-05-21 at 08:31:26)
 i no who dat guy is!!!! ima snitch his bitch asss!!!! .

 . (2010-05-21 at 00:40:56)
 dat brudda is crazi .

 spidfff (2010-05-21 at 03:00:57)
 how da fuk do u no dats his mum?? .

 BIG BARRY!!! (2010-05-21 at 04:09:47)
 nice one laddy!!! .

 tim barry (2010-05-21 at 06:03:27)
 nah boy white people are really crazy fuk dat( AND WE WANT GAY PORN NOT THIS DISTURBED SHIT .

 loool (2010-05-21 at 06:26:48)
 looooooooool dasss jokeee .

 jongee's (2010-05-21 at 06:31:33)
 that guy was hi on some ice or some thing boy .

 LOL (2010-05-21 at 16:07:01)
 gahahhghaghahghahgahghahhaahhaaaahhahaha good. Hes on some legit coke .

 FUCK sk (2010-05-21 at 21:21:39)
 FUCK sk KG ALL DAY.. COUPLE OF ARE MAN DEM ARE BACK ONIT .

 U WASTE MAM....ABOUT FUCK SK... (2010-05-22 at 00:54:23)
 A COUPLE OF THE MAN DEM IS ONIT YH.....SO WAT ABOUT DA REST OF U...WHATIN ON MAN TO BACK UR BEEF IS NOT RIGHT..UR GONNA GET SOME1 STOMPED OUT OR DUPPIED...UR A FAKE...A FONEY...U CANT BE A PART-TIME G... .

 dis guyss a pussy!! (2010-05-24 at 10:55:11)
 y? u tryin to kill a girl like dat at, dats not real .

 shiiit (2010-06-05 at 06:22:29)
 make him sniff uncut coke outa thailand .

 SORAYA (2010-07-06 at 13:58:35)
 fuk dat .

 secrets (2010-07-13 at 12:49:40)
 mad ex boyfriend .

 ghg (2011-02-18 at 07:29:10)
 bhjh .

 not standin niiwhree near trains (2011-04-10 at 15:33:05)
 fuck dat .

 spliff (2011-07-21 at 14:52:29)
 Real shit right dere .

 muito loucoo (2011-08-15 at 19:09:26)
 muito loucoo .

 lOOl wtf sum attempeted murder (2011-10-06 at 14:51:53)
 lOOl wtf sum attempeted murder .

 NapUnloallepe (2013-03-24 at 16:52:13)
 Whether you manage a site for private or commercial purposes, a trustworthy internet hosting service is an absolute must. Considering the variety of alternative ideas available, however, it can be dif .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 19:53:25)
 In case you are starting your very own website, you could have heard how difficult it may be to find a great web hosting service. As with numerous things, it is actually only difficult if you do not k .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Crazy!! Guy Tries to Kill Woman - Pushes Her Infront Of a Train - Not Good!
Total Views: 18,770

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us