spifftv
 
GHETTS - VENOMOUS TONGUE [OFFICIAL NET VIDEO] - Goes Mad On The Beat
1
 GHETTO IS SHIT (2012-01-14 at 08:50:31)
 BLUD YOU SOUND LIKE A RETARD YOU SHOULDNT OF PUT THIS UP CUZZY ITS WACK FAM .

 GHETTO IS SHIT (2012-01-14 at 08:51:30)
 BLUD YOU SOUND LIKE A RETARD YOU SHOULDNT OF PUT THIS UP CUZZY ITS WACK FAM .

 soton (2012-01-14 at 09:42:13)
 u.k man make me lol,we hate on all are GOOD rapper and big up the ones with weak bars like k koke lol .

 E7 (2012-01-14 at 14:46:33)
 Aimin a Gauge wiv a FULL CLIP INNIT? LOL .

 JOKE TING GET OUT OF THE SCENE MAN (2012-01-15 at 05:18:05)
 DIKHED DIKHED DIKHED loooool LOOOOOOOL looooool LOOOOOL .

 ghetts (2012-01-15 at 10:06:00)
 is hard 4 real .

 amkkkkkkkkkkk (2012-01-13 at 05:00:53)
 this Niggaz whack .

 wackkk (2012-01-13 at 05:11:49)
 ghettz career is done !!!!!!!! his whole team blew but him lol .

 dickhead (2012-01-13 at 05:17:56)
 look wat his taking about fuckin shit .

 p.r (2012-01-13 at 06:25:36)
 ard .

 real talk (2012-01-13 at 06:34:27)
 some real advice for ghetts so listen up! the reason why you aint blown is because ur confused one minute you wana jump on this uk gangster ting then the next ur doin some funky/electro bullshit, then you wana do grime, then you wana do some positive lyrical shit! bruv find ur wave and stick to it! stop changing your mind everytime u fink one ting aint working, u need to find urslef! every artist that has blown has been tru to their angle and stuck with it. u on the over hand just confuses every1. this is my opinion take it or leave it p.s. i actually fink ghetts is mad talented! .

 Vicious (2012-01-13 at 07:26:37)
 Ghetts is da hardest mc out his lyrical content is too much fuka mainstream man started on this gangsta ting so i say start as u mean to go on music aint just about making money and fame its about speakin ur mind which he does no subliminal shit str8 heart felt music .

 DIS GUY (2012-01-13 at 07:26:39)
 RASS HIS STILL SPITTIN?? LIKE SOME ONE JUS STATED UR TIME DONE AGES AGO!!!! UR WHACK BRUDDA GIVE IT UP...... .

 ghetts (2012-01-13 at 08:10:53)
 GHETTS IS A PRICK IF ANY GUY BUS HIS ALBUM SUCKS DICK..NO GIRL IS BYING HIS ALBUMN .

 GHETTS222 (2012-01-13 at 08:11:57)
 ALL HE DOES IS SHOUT!! TELL HIM TO GIVE UP AND GO GET A REAL JOB...LAZY FUCKER!!! .

 WHAT A TWATT!! (2012-01-13 at 08:16:34)
 HE ADDED ME ON TWITTER AND THEN STOPPED FOLLOWING ME WHAT A FUCKIN DERKHEAD..ITS PEOPLE LIKE THIS WHO DONT EVEN DESERVE TO BE WHERE THEY HE IS A COCKY GUY!!! HE NEED A BOX IN THE MOUTH THAT WILL SHUT HIM UP!!! .

 STEROIDS!!! LOOL!! FAGGOT!!! (2012-01-13 at 08:20:57)
 HE IS TAKING STEROIDS NOW.. WHAT A FOLLOWER.. ID BANG HIM UP IF SEE HIM..HE AINT HARRD HE DONT SHOOT GUNS, HE IS A PUSSY AND ANY BOY WHO BELIVES HIS SHIT IS A PUMPUM TOO!!! .

 STEROIDS!!! LOOL!! FAGGOT!!! (2012-01-13 at 08:23:56)
 HE INJECTS IN HIS BATTY LOOOL .

 y (2012-01-13 at 09:46:46)
 how can i play this hype on a library computer? lol .

 swag (2012-01-13 at 10:26:35)
 lol ghetts sort it out mate u once was my fav .

 VenomZ (2012-01-13 at 14:10:10)
 WTF .

 best tune today.lol (2012-01-13 at 14:55:28)
 consistant, who r dese haters dont no wot dare hatein 4.lool .

 hypes (2012-01-13 at 15:34:03)
 alll u haters ,do u man have a job ? in fact r you knwn ? >>>advice 4 u man suck ur nans grave stone .ard tuneee .

 wtf (2012-01-13 at 15:34:12)
 u niggas are so moist i wanna hang myslef. the man went the fuck in, always does always has. who are u bitchboy yutes str8 hatin on ghetts moist cunts. an y u all sayin wack u american begs. id wig everyone of u. ghetts my brudda u never dont go in an this is fire, soon blow u deserve it .

 real (2012-01-13 at 18:38:35)
 this is big ghetts is da hardest grime artist out since he came out he hasnt blown but his lyrical content n discography is better than most in the scene if u fink hes on a hype well duuur thats wat grime is its not a country western its no different to the gangster rap u listen to in the states or in uk jus in a different expression real road man from da endz will relate to dis not u new skool drake lovers no worries ghetts fuk da haters ur still dat nigga .

 ghetts (2012-01-13 at 22:01:26)
 ghetto washed out buck tooth dry beef yout eat mc alive my ass mans .

 shit (2012-01-13 at 22:02:55)
 gheto seriously come on your dryin out like clothes .

 come on (2012-01-13 at 22:04:37)
 ghetts your flow is so shit .

 Crazy Titch (2012-01-13 at 22:34:22)
 u lot give me jokes u dont no about hype, u lot were born yesterday blud.... ghetts has been going since i can remember 2001 days! he was the hardest then and still is now real talk true say yh hes a beast on the mic goes a bit nuts but thats how everyman nos ghetts ! u man need to relise if he wonted to go mainstream like chippy and them man he could have but he aint selling himself to become some1 he aint doing wack tunes like opsy daisy wats that gay shit come on now ghetts is real and if he went down that level he would no longer be classed as ghetto! remember who he is before u start saying hes wack blud ! real talk! .

 2000 and life (2012-01-13 at 23:09:05)
 2000 and life been a fan since nigga remeber dat .

 boss (2012-01-14 at 04:03:01)
 ghetts is hard simple fact if u disagree ya dumb .

 ye don (2012-01-14 at 05:13:26)
 u paigonz, ghettz iz crud!!! real man kno .

 2000 & life???? (2012-01-14 at 05:34:56)
 that was probably the best your gonna get from this faggot...he is wack & this tune is sooo 2001/2002 did he rescue it from his harddrive???? loool .

 dead dat (2012-01-14 at 05:37:04)
 u new skl puppy bwoy drake lovers need 2 tone it down cause ghetts has been getting music p for a little while now,most of u probably fink dat he only been on da scene for a short time well ur rong, he been doin dis frm as long as wiley..ghetts is a grime scene legend .

 why ghetts? (2012-01-14 at 05:37:11)
 HE SHOULD GIVE IT A BREAK, HE SHOUTS AN SCREAMS TO MUCH, I DONT WANNA HEAR THAT I WANNA HEAR REAL MUSIC!!!! .

 DEAD DIS!!! (2012-01-14 at 05:41:17)
 HE IS LONG THATS WHY HE AINT BLOWN!!! HOW CAN MAN LIKE GIGS BE OUT FOR LITTLE WHILE AND HAVE A BETTER CAREER THAN GHETTS?? WHY BECAUSE GHETTS IS RUBBISH...OK YEH HE CAN SPITT BUT SO CAN MY 3 YEAR OLD SON!!! .

 VIDEO IS CHEAP (2012-01-14 at 05:43:06)
 PRIMARK JOB..LOL I THOUGHT HE WAS SIGNED? THIS IS A JOKE TING SNM!!! .

 LOOOL (2012-01-14 at 05:45:16)
 GHETTS IS GETTING BURRIED LOOK AT THE COMMENTS,LOOL! HE IS LOOKING PRETTY SHIT ARTIST TO ME, WHO IS HE??? .

 yo ghetts (2012-01-14 at 06:33:25)
 ghetts got dat venomous tonge sound kinda bo catish .

 bre deez (2012-01-22 at 14:40:14)
 any1 dissing dis track suck ur muddas batty creases .

 eat mcs alive eat mcs alive (2012-02-10 at 07:58:33)
 LOL .

 ARE YOU ALL FUCKING DUMB? (2012-02-17 at 06:44:08)
 Ghetts is better then most of the MCs in the UK and he's being doing his ting for years. You man are obviously too stupid to clock his lyrical and contents. Go listen to sneakbo or something to hear nursery rhymes then .

 Buy Cheap OEM Software (2012-03-08 at 18:56:11)
 QSEfoi Im grateful for the article post.Thanks Again. Awesome. .

 cheap bookmarking service (2012-09-19 at 07:28:14)
 EJ0qnV Major thankies for the article post.Really thank you! Fantastic. .

 bookmarking submission (2012-09-19 at 15:24:49)
 8IkCgd I truly appreciate this blog.Thanks Again. Cool. .

 bookmarking service (2012-10-20 at 08:10:19)
 cjqupj A round of applause for your blog post.Really looking forward to read more. Cool. .

 crork (2012-11-04 at 10:25:23)
 WMrdbc Really appreciate you sharing this article post.Thanks Again. Great. .

 altedooffer (2012-11-10 at 15:16:03)
  Mobile applications have grown the necessity from the day. They permit you to create the most effective of the cell phones. Enabling you to get far more effective at perform or to have more enjo .

 Psyclislimatt (2012-11-11 at 03:19:46)
 A proxy is a prevalent term that is now employed by a lot of world wide web users. In English, proxy refers to a particular person, who is authorized to act for some other individual. In basic terms, .

 Psyclislimatt (2012-11-19 at 22:37:09)
 Totally free Proxy Servers are employed for anonymous browsing. Most common utilization of totally free proxy server is to bypass the university/office or any other place's stability constraints and a .

 altedooffer (2012-11-24 at 06:51:03)
  In today's time and age, smartphones and purposes have received a great deal of acceptance. As of now, a mobile mobile phone just isn't just restricted to generate calls. With all the aid of cel .

 HerNomelo (2012-12-18 at 02:37:30)
 Be approximately day on the hottest truth Television reveals, know very well what is occurring and browse all of your favorite weblogs to see who Oprah is interviewing as of late. Do most of these ite .

 buy clomid no prescription (2013-02-28 at 21:14:36)
 9ac2bW Major thankies for the post. Much obliged. .

 NapUnloallepe (2013-03-24 at 19:14:41)
 Whether you are establishing a family website or you need to administer a company-level e-commerce solution, the internet hosting company you decide on is of the highest importance. To actually get a .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 20:19:49)
 The consistency of your website directly impacts the customer's approval and the probability of them returning to you will be slim if this consistency begins lacking. The consumers need to know you ha .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

GHETTS - VENOMOUS TONGUE [OFFICIAL NET VIDEO] - Goes Mad On The Beat
Total Views: 11,136

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us