spifftv
 
Grey Gang - Kraze, Stainless, Blade (Freestyle Part 2)
1
 jonny n17 (2010-10-19 at 13:05:01)
 u man r shit .

 fam (2010-10-17 at 16:01:34)
 what tune is this?? .

 p.d.c (2010-09-26 at 17:11:00)
 is this what you man are doing in north yh? mi nah lie the first yute would get moisted the second yute is hard but he looks sogy the last yutes ite still but dun no my cuzzy in stow would bad u up anyday free suspect .

 pdc (2010-09-26 at 17:14:39)
 nah da last guy definatelys da softest guy der lool .

 @ Greezy (2010-09-22 at 01:47:27)
 Priory Court????? you you on about come on. dont act like you lot dont know abouy YOUNGer .

 stn (2010-09-18 at 21:19:08)
 low the comments .. wanna check my gangster holler man .. stainz .

 nw1 trife (2010-09-18 at 18:07:00)
 yo man are most, if i was u man i would slept wid ma eyez peeld .

 DANTE (2010-09-17 at 00:11:25)
 niggas stop hating. yute dem got talent. (MANDEMS STOP LIEIN ORN TACKS DOE) SPIT BOUT SUMTIN ELSE .

 TRUTH (2010-09-14 at 07:14:44)
 Please stop supporting these fools if you know them bait them up straight….make copies of these foolish videos and send it to their parents or guardians and make them know what their foolish kids are up to…no it’s not a snitching it’s cleaning up the waste... You have to understand that every action has a consequence and it’s these foolish idiots that make it hard for the decent black people trying to get their money right. How? Well if you haven’t realised we live in a white mans country - don’t get it twisted because you have nuff black heads in your ends (the country and the world is bigger than your ends). Unfortunately this country likes to stereotype us and when these pricks make these stupid videos the rest of us get painted with the same brush. Badman move in silence FACT so I do not rate anybody on any of these videos posted on this site.... Bunch of confused posers. Bandanas, postcodes, manners, throwing signs, etc etc – stop setting your standards low - if this is what you really wanna aspire to in life you really are lost and maybe don’t deserve to have a life on this earth. REAL TALK I’m not on some internet hype so don’t even try and come at me with that nonsense I’m just a realist and live my life with my eyes wide open and if half of you did live your lives the same way you wouldn’t even be keeping up with this fuckery and you would notice how pathetic and little your so called ‘ghetto’ lifestyle really is. . . . .

 show dem. (2010-09-13 at 09:22:05)
 WHAT'S WRONG WITH KRAZE'S FACE? THIS AINT MUSIC, ALL U TALK ABOUT IS VIOLENCE. YOU'RE NOT GOING TO GET ANYWHERE. .

 1 0f north wezzie baller (2010-09-11 at 15:57:49)
 that kraze bruda is hard no lie do ur ting my don .

 FUK DEM (2010-09-11 at 08:30:57)
 FUCK HORSEY DEM MAN R MOIST..KRAZE IS JUS SUM FORG FACE YUTE DAT USED TU REP WOOD GREEN..BLADE USED TU GET BULLIED BY WOOD GREEN BAK WEN HE WAS WIT US MAN.MANDEM TAKIN HES PEDDLE BIKES AND P AND DAT .ND STAINLESS ND STYLES R JUST DER TU SPIT OR SUTTIN..FUK DEM NIGGERS .

 red man plz! (2010-09-10 at 23:41:31)
 bluddd! WTF red man gt the fuck outta here man cud spit to save a life! did you see karze face grrrrr! all twisting face n ting over shit bars man who did decent grey man shanking season dropped i give man that .

 THE YOUTH SENDING FOR E10 (2010-09-10 at 23:50:07)
 YOUR NT ON THIS TING! PRIORY IS HORNSEY ITS GREY GANG U PUSSY SAY NADA INTERNET GANGSTA U LIKKLE PUSSYHOLE MAN SHUD NO IF YOUR GREY GANG CUZ THEYRE WIT TOTTY ASWELL ABOUT WRE NT FAR FROM THE BOSSES CUM OUT OF THEIR ASS YOU NO WAT STAY UP THERE YOUR FULL OF SHIT U GT ME .

 Wasted (2010-09-10 at 15:54:01)
 SOOO MOOOOIIISSST .

 beaumont (2010-09-10 at 15:09:50)
 fuck ulot .

 Geeezy G (2010-09-10 at 11:06:55)
 Priory Court are harder than Hornsey least they have caught a body .

 DESE LOT ARE ALL MOIST (2010-09-10 at 06:16:00)
 ASK ANYONE FROM NORTH THEY'LL TELL YOU THAT THESE LOT R MOIST... ND DESE LOT ALL HAVE THE SAME FLOW .

 a.road (2010-09-10 at 04:35:43)
 u lot r dickheads my young dons will headtop u .

 we get busy e10 suck yr mum (2010-09-09 at 22:53:47)
 u easy east boys r pricks if we dont bang come hornsey and c how it turns out net bangers lets c u get busy the macaroni will melt yr cheese u broke boys wanna war wid cold hearted killer u must think this is priory dnt get it twisted where not far frm the bosses of north totty .

 NUFF HOMOS (2010-09-09 at 18:22:59)
 WHY R MANDEM CHATTIN SHIT UR SAYIN MANDEM ARNT ON DIS TING COZ DER SMILIN DOES MAN HAV LOOK ANGRY ALL DA TIME GROW DIS AINT GTA FAM U MAN DONT EVEN KNO DEEZ GUYS SO DNT BE GASSIN WOT U DNT KNO STOP JUDGIN MANS GANGSTER ON HOW DEY LOOK IN VIDEOS U JUS SOUND GAY AND WET .

 pyg (2010-09-09 at 17:21:11)
 pecky to leyton to drive to woodgreen and Dem africans . link up . grey is waaassssshhheedd come pecky .

 pyg (2010-09-09 at 17:21:42)
 pecky to leyton to drive to woodgreen and Dem africans . link up . grey is waaassssshhheedd come pecky .

 pyg (2010-09-09 at 17:22:02)
 pecky to leyton to drive to woodgreen and Dem africans . link up . grey is waaassssshhheedd come pecky .

 shit (2010-09-09 at 17:01:51)
  r u serious go suk a dikk .

 JOKE MAN (2010-09-09 at 14:49:09)
 LOOOL A TREY SONGS BEAT....FAGGOTS .

 NorthWestLondonFinest (2010-09-09 at 14:42:17)
 THE BOY IN THE RED IS JUST MOIST KRAZE IS JUST A PUSSY IN THE HEART AND THE OTHER 2 SUK RU DEAD NAN .

 Conez (2010-09-09 at 12:35:44)
 trey songz una lol .

 LISTEN UP (2010-09-09 at 12:40:48)
 TO BE HONEST I THINK OUT OF DEM FOUR KRAZE IS DA ONLY ONE DAT DOES HIS TING I FINK, DA GUY IN DA RED IS ALL SMILING N LICKIN HIS LIPS LIKE A BOCAT .

 Unknown (2010-09-09 at 09:21:32)
 Dills Da guy in black on da right, if ur watchin this comment, start movin paro fam its peak .

 s.norwood (2010-09-09 at 10:00:50)
 DIS IN RASCLUART DER COLLEGE AND DER TALKIN BOUT BANGING WASHED YOU EAST IS WAY ARDER DAN U MAN DEM E10 MAN HOLD IT UP DWN DER,S.NORWOOD SE25 SHOWAH MAN TING .

 wet youtes (2010-09-09 at 05:20:32)
 first nigga. wetter dan a swimmin pool u fink he bangs ? .

 not serious (2010-09-09 at 05:02:47)
 u lot aint serious i can see it in your eyes famo just go school blud .

 lol (2010-09-09 at 03:25:26)
 first guy sound like notes .

 we get bizzy E10 (2010-09-08 at 22:07:20)
 your faces our clocked...say nizzy. on site time .

 jo (2010-09-08 at 21:11:17)
 u lot lok wet cant u do beta den dat .

 ha (2010-09-12 at 20:45:35)
 my bruva said he went 2a shop 2get grey bandana he said they said there discontinued because they juust get burnt fuck grey gang full of premature kids .

 gas (2010-10-30 at 18:09:29)
 some next grey gang striaght moist .

 Stinky yutes dat are ruunin der mou (2010-11-14 at 16:25:18)
 u man r moist doe u chat shit gassed up guys talkin on spiff but u man aint sayin it 2 us mans face u lot jus r gassed up n wanna let off steam cah ur dad use 2 rape ur mum in front of u pussys .

 Suuwwuuuuu (2010-11-21 at 16:21:46)
 SuuuuuuWWwwwuuuuuuuu .

 green gang mob city (2010-11-23 at 17:52:34)
 fuk grey gang woodgreen init .

 Arrenadvary (2010-12-10 at 04:08:19)
 easter .

 dnt watchh (2010-12-11 at 21:32:50)
 truth is a bait undeyy .

 weight loss pills (2013-02-01 at 00:46:10)
 ilKia6 Appreciate you sharing, great blog.Much thanks again. Really Great. .

 ha ha (2011-01-23 at 10:42:32)
 shit tramps get ur nappy ead platted its only like a score .

 Mystery Man (2011-01-30 at 19:19:33)
 Lool, Andy at the back ain't getting no action boy! .

 KRISIS HGM (2011-03-29 at 12:51:55)
 loool, kraze will get touched in south .

 WASHED (2011-04-27 at 08:36:16)
 MAN SAID "LET THE BERR-ETTA SPIN" LOOOL...NOW SOME PLEASE INFORM THESE SHOOT EM UP KILLAZ THAT A BERETTA DOESNT SPIN, THE DAMM TING HAS A HAMMER...NIGGAZ NEAD TO START RECOGNIZING THE FAKES .

 EEZY (2011-06-18 at 07:38:59)
 I aint a ganster and i know dat but with most gangsters you can see in their face if they would do you something and these guys dont have it! .

 GXiiZT I am getting married on the (2011-09-29 at 05:17:32)
 GXiiZT I am getting married on the 15th of November. Congratulate me! Then will be here rarely!... .

 NapUnloallepe (2013-03-25 at 12:54:41)
 Seeking to start-up a web site? You'll want a hosting company to start with! It's essential to find out the basics about internet hosting in order to properly pick the host which will work the best fo .

 Buy Cheap OEM Software (2012-03-08 at 08:34:55)
 8y9bu1 Thank you for your blog article.Thanks Again. Much obliged. .

 Microsoft OEM Software (2012-03-08 at 22:53:52)
 wuIqfi Fantastic blog post. Really Great. .

 Seo Services (2012-07-09 at 15:46:55)
 vDvtze wow, awesome article post.Much thanks again. Awesome. .

 cheap seo services (2012-09-19 at 07:50:32)
 ChzTDT wow, awesome blog article.Thanks Again. Fantastic. .

 cheap bookmarking service (2012-09-19 at 15:58:13)
 BakIe0 This is one awesome article post.Thanks Again. Want more. .

 cheap seo services (2012-10-21 at 14:27:03)
 qXArqJ Enjoyed every bit of your blog post.Really looking forward to read more. Want more. .

 cheap bookmarking service (2012-11-04 at 15:59:10)
 tnFzWl Thanks a lot for the blog.Much thanks again. Much obliged. .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 22:50:39)
 How frequently have you considered the profitability of the business and realized that you need to cut some costs? An internet business has less overhead compared to a bricks 'n mortar business, howev .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Grey Gang - Kraze, Stainless, Blade (Freestyle Part 2)
Total Views: 14,121

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us