spifftv
 
Guy Go In With Deep Story - Leon Don "End Of The Road" (Night Dream PT 8) - South London
1
 loll (2010-12-12 at 22:41:52)
 waste .

 nw10 (2010-12-12 at 22:48:23)
 standard .

 hard (2010-12-12 at 23:11:04)
 real music real talk dirty south slumz .

 say nilly (2010-12-12 at 23:11:34)
 ard bars .

 hackney (2010-12-13 at 04:02:18)
 this guys got some sick content .

 mash montana (2010-12-13 at 04:38:35)
 yh u went in L.DON... ratings, holla gg .

 Leon Don (2010-12-13 at 05:20:52)
 Yo mash you need to holla fam send me ur number to my fb .

 Leon Don (2010-12-13 at 05:24:19)
 o yeah im @councilhouse for all the friends and foes that wanna follow me one love .

 please (2010-12-13 at 09:30:13)
 the beat good but this guy sounds boaring .

 please (2010-12-13 at 09:30:30)
 the beat good but this guy sounds boaring .

 ZZZZZZZZZZZZZZZZZ (2010-12-13 at 09:44:29)
 BORING AS FUCK.. AND THIS BRUDDA LOOKS FUCKIN OLD, DO U THINK YOUR GUNA MAKE ANY DECENT MONEY FROM THIS SHIT?? COZ THATS WHAT YOU SHOULD BE CONCENTRATING ON AT YOUR AGE .

 lol (2010-12-13 at 09:46:46)
 do ur thing don, but real talk man does look old,im a barber and i dunno what the fuck i would do with that hairline .

 lol (2010-12-13 at 09:47:01)
 do ur thing don, but real talk man does look old,im a barber and i dunno what the fuck i would do with that hairline .

 totty (2010-12-13 at 10:23:32)
 meta 4!!!!!!!!!!!!!!!!!! hard .

 lock (2010-12-13 at 10:24:20)
 beats cold .

 north west chick (2010-12-13 at 10:29:04)
 sexy brown ting .

 BONNA TOTTENHAM (2010-12-13 at 10:45:30)
 i was in jail with this brudda .

 hes decent (2010-12-13 at 11:47:46)
 am higgghhhhhh and i felt hes flow!!! arrrrddddd beat asweeellll stiiiilllllll .

 shit (2010-12-13 at 15:00:47)
 nar go mek it..lool .

 bare haters (2010-12-13 at 15:36:44)
 bare haters on dis ting...why man gtta chat shit jst listen 2 d tune and leave out ur bollocks man...fuckin wastemen.. appreciate the music fam....pussies .

 burrrdddddd (2010-12-13 at 16:38:27)
 this is haarrdd uwno videoz a bit shit .

 reall talk (2010-12-13 at 17:43:59)
 dis guy is wack .

 sho sho se15 (2010-12-13 at 17:46:40)
 wat is this beat showa .

 vaigz (2010-12-14 at 00:07:59)
 ye dont watch the haters...BIG up L on dis 1.....hard!! 1 love..peace! .

 vaigz (2010-12-14 at 00:10:15)
 hahaha...nah for real do, hear the barz nigaz....hes going in, u cant deny it .

 serious.. (2010-12-15 at 06:55:06)
 i can't imagine when u would wanna play this?? or where, i think you gotta be high to feel some boring shit like this... you will not blow in the slightest putting shit out like this, and im not even hating, i just can't see it.. .

 Dj Hoodstar (2010-12-16 at 08:19:33)
 YOOO DIS IS DA HARDEST YOUTE OUT ANY ONE HUZ GOT A ISSUES WID IT FUCK OFFF....ALL U HATERS IMA KILL UR MUM ..LOOL..COUNCIL HOUSE .

 SHULLUP (2010-12-16 at 08:37:55)
 dj hoodstar has a hearing aid, mums life, can't take the don serious .

 se25 (2010-12-16 at 08:38:48)
 u wnt get out your council house making shit like this .

 average bars (2010-12-16 at 12:46:34)
 jail bars everyone rights dem hardly any actually record dem doe .

 real blue state boss (2010-12-20 at 12:34:57)
 fuck sr .

 SE6 NPC (2010-12-20 at 12:43:07)
 the real older don's trust me he knw's his shit been around foryrs and carmd down original DOG-MAN 90's .

 barp (2010-12-20 at 12:44:25)
 DOG-MAN sho dem how its dun .

 dun knw (2010-12-20 at 12:45:35)
 original dog man bach in da day .

 yes (2010-12-20 at 12:50:50)
 certain man in the game r gonna be pissed ur here but leff dem to do their ting that prob want even larst its all bout truff an ur tru ther shit bigup council house leon don rope kicko dj hoodz all da mandem .

 real rap (2010-12-23 at 13:15:19)
 best in da blue .

 bartoven (2010-12-23 at 22:50:38)
 666 .

 shit (2010-12-27 at 08:42:31)
 hoodstar and this boy r pricks, u man aint on linkin up...looool...trust .

 LOL (2010-12-30 at 07:53:29)
 EVEN YOUR OWN BOY CALLS U A YOUTE ADN HES A YOUNGER 4 U...LOOOOL SNM .

 stop hating (2010-12-31 at 00:24:52)
 niggas hating coz they knw this is da real deal so they cnt take it dnt worry don da onley haters on here got luv 4 da muzik but they wanna get herd as well but they dnt want u 2 take that spot light we see thru u haters an we knw who sum ov u r da onley rappers gd in lewisham r l-don tommy bones ben kicko every1 els call it quits .

 hope u boys knw (2010-12-31 at 00:27:52)
 dons pops nose brigds trus me .

 fuck da haters (2010-12-31 at 00:31:25)
 if ur hate then i think u 4got wat hip hops about by da way this muzik ant 4 bitches loool do ya ting don .

 dat light skin leon is gorgeous! wh (2011-09-05 at 16:30:20)
 dat light skin leon is gorgeous! where in south he from? He's hot! He's got better music n bars on youtube - type in councilhouse music on google .

 Akim (2012-06-22 at 22:46:56)
 I agree JT; the reports of Carson Palmer's dimese have been greatly exaggerated. I have to laugh when I hear radio nimrods call him a bust . It's an obvious attempt to rile up listeners. And the national media bashing of Carson Palmer is short sighted and poorly researched. They're just echoing each other in an attempt to heard, and not scooped. Granted, he hasn't looked sharp, but he hasn't looked like Gus Frerotte either. I really think he's trying to force too many passes to keep his diva WR's appeased. The receivers aren't gaining much separation and the whole passing game is off a bit on timing routes. Defensive coordinators are scheming against predictable playcalling, as evidenced by the Pick 6 against Tampa Bay. That was fine call and execution by the defense. Palmer and his offensive mates obviously must execute better, and there is hope that it can happen based on their talent and relative health. Although the rest of the schedule looks difficult on paper, the talent level is similar. The Bengals may be outclassed in some of those games, but not outmanned. Palmer is a very good quarterback still. He just needs to start playing like one. .

 NapUnloallepe (2013-03-24 at 22:29:54)
 A lot of people assume that the ideal solution with internet hosting would be to select one which is free. Depending on your position, a free of charge host might not be the best choice for you. Like .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 20:54:26)
 Trying to start-up a website? You'll require a hosting company to begin with! It's important to learn the basics about website hosting so you can properly choose the host that may work the good for yo .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Guy Go In With Deep Story - Leon Don "End Of The Road" (Night Dream PT 8) - South London
Total Views: 9,944

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us