spifftv
 
Hunt - Slap Yourself (OFFICIAL VIDEO) [@Huntizzy] [Prod. By @CRaCZ1] @linkuptv
1
 hunt is real (2012-09-18 at 08:15:26)
 he used to spit better than this shit fekky style crap though .

 real nigga (2012-09-18 at 08:15:46)
 hunt got bodies still, he aint fake .

 monkey boiii (2012-09-17 at 04:58:17)
 this guy looks like a monkey, moist forget all the swag rap giggs is back ummmmmmmm!!!!! fuck the rest sn1 all the only rappers in england all the rest are shit apart from giggs king of the uk rap tin .

 slap urself (2012-09-17 at 05:17:01)
 wat da fuk keesha behave ur self b4 u get slap wat u playin at .

 north west (2012-09-17 at 05:23:24)
 nt a good look keesha lmao .

 SMG (2012-09-17 at 05:59:35)
 SMG (Stash Money Garments) is the hardest street clothing label out. Worn by the likes of J Spades, Ratlin, Political Peak, Shak Corleone, Pane & Yardz and more. check out the site: www.stashmoney.co.uk for our ‘MORE MONEY MORE PAGANS’ tops and ‘enTRAPreneur’ tops as featured in recent videos! SMG babbyyy!!! @SMGwayoflife .

 wtf (2012-09-17 at 07:04:01)
 wer the flow dead rhymin this guy aint no lyricist .

 cant lie (2012-09-17 at 10:51:19)
 Hunt actually stepped it up on this one. man can hear him now. the old hunt had no emotion or bass in his bars, real talk. not a hatin ting cah im all about the music. Big up hunt anyway. .

 the real (2012-09-17 at 08:49:45)
 This is ill where can I see more of this donny .

 hard (2012-09-17 at 14:28:05)
 where he get them AF1s from ? .

 Yeah (2012-09-17 at 20:21:39)
 Huntizzy 1 .

 Yeah (2012-09-17 at 20:23:09)
 Huntizzy 1 OF THE BIGGEST TUNES IVE HEARD ALL YEAR ITS A GOOD LOOK LOL BIG UP KEESHA AKA PINKY DUNO NO FUK HATERS .

 looool (2012-09-18 at 04:48:39)
 who else fast forwarded to see if j spades was gona spit LOOOOOL .

 Kmt bodies (2012-09-18 at 14:14:44)
 Hunt aint got no bodies lordship is the wettest ends in hackney dey get it in but der punks cept bungz and smith .

 htown don e8 (2012-09-18 at 20:38:55)
 WHAT BODIES U MUG! TRUSS LORDSHIP AINT ON IT LIKE THAT EVERYONE IN THE BITS KNOWS .

 npk (2012-09-19 at 04:33:29)
 Shout out to my nigger Coby i see you my rother .

 @htown don e8 (2012-09-19 at 04:40:48)
 Loooool, you know Hunt IS leon smith right? dickhead. and bungz locked right now on an m charge...lordship bout it G .

 Jay (2012-09-19 at 10:31:09)
 fuck these american beats uk rap has become dead by follow usa f dat .

 Hackney (2012-09-19 at 16:42:24)
 These man ain't on them Shakespeare youths level them man get move to by them man it goes back to greeneye and them man .

 ... (2012-09-20 at 18:17:06)
 LOLOLOL @ THE MUG WHO SED HUNT IS LEON SMITH. LOL NO DRY SNITCHING FROM ME BUT YOUR SOOO WRONG LOL U AINT FROM ENDZ..LORDSHIP ARE WASHED ANYWAY BUNGZ ON A M CHARGE YH BUT HES NOT MOVING CRUD AT ALL IN JAIL LOL THATS REAL TALKS .

 ... (2012-09-21 at 07:51:44)
 looooooooool, you getting mixed up with T leon smith(fatty)...keep reading up, you will figure out who hunt really is. .

 MTS (2012-10-05 at 11:15:16)
 blud hunt aint got no bodys hes a old man dat shots skunk bruv lowe .

 NapUnloallepe (2013-03-25 at 04:30:41)
 With traffic becoming this sort of restrictive and competitive field online, website hosting is beginning to bend underneath the pressure and it's up to you to keep safe. If you would like maintain yo .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 21:43:33)
 How many times have you thought about owning an e-mail address along with your business or website name inside to get more marketing exposure? This is one of the basic extras that exist with a great w .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Hunt - Slap Yourself (OFFICIAL VIDEO) [@Huntizzy] [Prod. By @CRaCZ1] @linkuptv
Total Views: 10

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us