spifftv
 
Joe Black, Clue, Twiss & Mash Moeef - Mission Impossible - @linkuptv
1
 highbury (2011-12-26 at 07:48:29)
 allow doing tunes with these wet guys joe black. .

 kickback (2012-01-02 at 12:58:58)
 whats the beat anyone .

 mts (2011-12-28 at 07:12:02)
 tracks hard but clue u need 2 fuck wid real north niggaz no internet badboy ting we satd who we are we dont hide n spk get at us tracks hard u 2 joey lol .

 real talk (2011-12-26 at 06:22:29)
 LMFAO THIS NIGGA CLUE IS A SNITCH FROM LENNOX IN SHEEN LOL!! AHAHA SHEEN AINT EVEN IN LODNDON THATS IN RICHMOND!! THIS NIGGA CLUE FROM RICHMOND SMH .

 WEALDSTONE (2011-12-26 at 05:53:13)
 BLACKS went in .

 manor house (2011-12-26 at 06:06:24)
 yhh biggg still .

 Loool Da Paigon Batch (2011-12-26 at 09:50:46)
 S.U.K una real jokemen jus put on a act for those dat dnt kno ride 4 ur don how many years izit now u kno wat it iz paigons will get drop if u cross da border Uno Da Section Trapcity Tooting/Mtown Real Bangers Ask S.U.K Say Nuttin .

 real talk (2011-12-28 at 15:19:28)
 Who evers hating is moist clue is old skoool certified don goodfellaz g .

 hah (2011-12-28 at 15:52:32)
 fuk clue fuk suk fullstop .

 fuck dis interney hype (2011-12-28 at 08:25:37)
 fuck all dese interner neeks da only reason ur chatin cah we probably kept up a crud on u , ur brother or u bredrins u dickhead free sticktrizzy 3s.u.k 3o-tray cah bin full of da donz dem .

 sobez (2011-12-28 at 08:38:10)
 fuck da haters, tunes big. South west stand up. .

 SNMMMM (2011-12-28 at 10:17:01)
 CLUES BACKKK SAY NUTTTEN .

 yoo (2011-12-26 at 07:17:42)
 i liked this link up bmt, s.u.k reborn .

 yaya (2011-12-26 at 05:41:23)
 1st cuzz .

 bigman (2011-12-26 at 05:43:21)
 yaaaa zimmmyyyy .

 @real talk (2011-12-26 at 11:14:01)
 u dickhead lennox estate is part of roe borough u fucking spastic dickhead .

 shhhhjheez (2011-12-26 at 11:14:24)
 whos this clue guy his mwadd .

 lol (2011-12-26 at 12:25:54)
 s.u.k man on dis vid yh .

 Narmie (2011-12-26 at 12:46:04)
 ard ard ard .

 yh (2011-12-26 at 13:34:10)
 part of roe but right next to moist ends like barnes .

 fuk suk (2011-12-26 at 13:42:31)
 your boy bury 33 ipp, one man down pussyholes, who will be next, what will it b next? one of your boyz getting birded or bodied. fuk suk .

 clue (2011-12-27 at 19:14:38)
 went jail for robbin sum kids working the strtip .

 stickem (2011-12-27 at 18:34:27)
 Ppl need to get lives and stop annonomous things dat will get people into trouble.big up goodfellaz stickset 3 meach 3 azme 3 the rest .

 jct (2011-12-27 at 17:41:47)
 3 BIG MEECH R.I.P JACKSON WORD STICKMOB .

 mbm (2011-12-27 at 16:00:36)
 fuck all the pussys and fake gangsters, 3 my real donny burree aka big meech, we all know wat time it is! .

 r.i.p (2011-12-27 at 16:02:33)
 shouts out 2 my real don jamie jackson aka j.dot, r.i.p gang, suk all day long .

 stickset (2011-12-27 at 15:56:07)
 3 burree realest stick bussa, cooooome on!!!!!!!!!!!!! .

 last guy (2011-12-27 at 15:01:43)
 killed that are u nuts .

 ReAl1 (2011-12-27 at 12:27:00)
 JOE BLACK IS A JOKE SWEAR DWN HE WONT BLOW HE AINT GOT THE BARS FLOW LOOKS, OR SWAG 4 MUSIC INDUSTRY PLUS HES A WASTEMAN CAH I SEEN HOW HE ROLL ON ROAD WALLAD .

 CLAPCITY TRAPSTAR (2011-12-27 at 11:14:09)
 MASH JOEBLACK CLUE... SNM .

 G-SHOCK instrumental (2011-12-27 at 10:53:48)
 SEARCH IN YOUTUBE G-SHOCK instrumental .

 hard tune (2011-12-27 at 07:49:12)
 feelin dis tune big up clue real nigga fuck da haterss .

 KMT (2011-12-26 at 21:27:00)
 GET OUT OF MY RASSCLART SHOP... DO UR VIDEOS IN UR HHOOD .

 STREEZY (2011-12-26 at 19:45:49)
 STRAIGHT HARDBODY!! RT .

 smh INTERNET BASHERSS (2011-12-26 at 19:01:00)
 clue aint got snitch so stop ur bullshitty lies .

 suk trizyyy (2011-12-26 at 18:57:55)
 fuck all u dikhed haters fuck mtown fuck abm bre joke men my nigggers ride n catch yute dts why donnys gettung 33 stik got ridersss .

 ard (2011-12-26 at 17:37:01)
 Clues back yeah tunes ard. .

 LOL AT THIS PAK (2011-12-26 at 16:48:45)
 THIS PAKI FINKS HES RICK ROSSSSS .

 sticktrizzy (2011-12-26 at 18:59:37)
 fuckkkk mtown clue iss the hardesstt i dont care wot anyone says bare haters on this smh get your mney up n stop talking on da internet .

 yoo (2011-12-26 at 08:35:49)
 yeh hard tune real niggas from south in dis tune!! .

 sw11 (2011-12-26 at 08:59:54)
 stickset suk yellow gang blood sport gf .

 GWOPNAKER (2011-12-31 at 07:56:33)
 clue used to get smaked around in jail he is a wet ute real talk dem man der are waste of space gd 4nothing .

 killa (2011-12-26 at 08:13:28)
 hard tune styl .

 Sw19 (2012-01-03 at 21:20:17)
 Twiss is not a gun man FACT his younger bro was on a ting den died.... Twiss leave it out u wasteman hahaha .

 SPLASH!! (2012-02-19 at 23:40:10)
 CLUE AINT JT CERTIFIED NEBVER SEEN HIM EVER IM ORIGINAL JCT AND I NEVER KNOWN HIM, NICE TRACK AND STUFF BUT WHERE SUK GETTING THESE DONS FROM, ALLOW ALL THIS LINKING UP WITH MOIST ENDS, JCT SUK STAND UP, IF THE WHOLE OF JCT WAS TO LINK BACK UP IT WOULD BE A WRAP ! FUCK BRICKY AND NARM .

 WE SOON GET YA (2012-02-19 at 23:41:31)
 FUCK TZ M TOWN CASH FIGURES PAIGONS .

 3 meech (2012-02-23 at 05:25:04)
 my nigger meech lock down murder is the case! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeze .

 fulham yung g (2012-03-10 at 07:49:59)
 DIS NIGGER MEGA AND HIS CUZZIN TRY COME FULHAM ON A MAD TIP...THEY GOT FUCKD UP. IF THEY COME ROUND AGAIN MAN WILL DROP BOTH THEM LUCKY CERTAIN MAN WERENT ROUND WUDDA GOT NASTY.WASTEMEN . .

 clue is gonna get headtopped (2012-04-11 at 18:13:16)
 this wasteman, him and mega gonna headtop them pussyholes....there washed broke yutes dat are not allowed in bricky and they have dun been bullied ber times....broke bummy yutes .

 pussy hole (2012-04-23 at 11:53:07)
 this yute is gonna get headtop, his a famous pussy from lennox dat was bullied back in the day wasted yute twiss and suk are all pussy .

 hood boy (2012-11-26 at 11:46:08)
 GHOST!!!! .

 FRUITBOYS SUK/GOOGFELLAZ (2013-03-01 at 12:58:40)
 TYPE IN SUK SLICER ON YOUTUBE TO SEE HOW MAN GETS DOWN GET ME? *MUST BE 18YEARS TO WATCH* SUUWOOOO STICK SET HARDEST OUT LOL .

 NapUnloallepe (2013-03-25 at 02:10:45)
 If you're going to experience a website -- and you will -- you need to have a trustworthy web host. How do you find a internet hosting company with the features, support and cost that serves your requ .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 21:24:39)
 In case you are starting your personal website, you could have heard how difficult it could be to locate a great hosting service. As with many things, it can be only difficult if you do not know what .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Joe Black, Clue, Twiss & Mash Moeef - Mission Impossible - @linkuptv
Total Views: 18,292

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us