spifftv
 
Leicester Man Dem Showing London They Hard!! - Leicester Allstars - Straight From LC
1
 ffiireee (2010-11-29 at 03:24:37)
 shit accent, jackin ldn flow but its a gd track, hood video/.. they from leestor, lol .

 dis is betta den pow 2011 (2010-11-29 at 03:25:36)
 whats going on .

 MOOOOISTE (2010-11-29 at 03:58:56)
 WOT THE FUCK IS ALL THIS NOISE, ITS 2011 BLD WOOT THE FUCK ARE U THNKING?? KEEP THIS IN LC, LONDONS ON BIGGER TINGS G! .

 MOOOOISTE (2010-11-29 at 03:58:58)
 WOT THE FUCK IS ALL THIS NOISE, ITS 2011 BLD WOOT THE FUCK ARE U THNKING?? KEEP THIS IN LC, LONDONS ON BIGGER TINGS G! .

 they went in (2010-11-29 at 04:15:37)
 they went in you man they aint copyin london flow .

 .. (2010-11-29 at 04:29:19)
 this is ard cnt liee .

 not bad (2010-11-29 at 04:31:43)
 reminds me of oi more fire days 01.late...atleast they tried tho but Lecster lol kool! .

 .. (2010-11-29 at 04:33:55)
 this is ard cnt liee .

 nah man (2010-11-29 at 04:34:53)
 not feeling it.da accents anoing and lecisters mad neaky tho! seriously tho dint even no surten man wana rep dat lol do ur ting tho,da beats ok but!!!!! .

 T (2010-11-29 at 04:48:28)
 beat is catting top 3 selected .

 EXACTLY (2010-11-29 at 04:49:54)
 COPYING LONDON,, TOP 3 SELECTED CUT .

 im from london (2010-11-29 at 04:49:58)
 dont listen to the hate, Us londoners are like Americans we dont know life out of our ends. we think its just LON...but u man are repping hard still. These niggaz are just hatin dons. thats wat this site is about "HATE" DISSIN, VIOLENCE< DUTTYNESS and anythin else to kill off our black yoot of today.. this site needs to look at itself and think...wat do all these liccle sconner yoots who are easily mislead gonna do wen they hear and watch gang orientATED VIOLENCE!!!! COME ON SPIFF..GET REAL AND LONDON WAKE UP WE COPIED THE AMERICANS TINIE TEMPAH THINKS HES KANYE, CHIPUNK THINKS HES JAY Z GIGS THINKS HES DIPSET WIT THE SLOW FLOWIN PATHETIC!!! .

 IM FROM LONDON (2010-11-29 at 04:52:03)
 AND THAT WHITE YOOT WHO JUST SPITS QUICK NEEDS TO TAKE A BREATHE AND SHUT THE FUCK UP...NOONE UNDERSTOOD A WORD...BREAK IT DOWN...LESS IS MORE...WHITE BWOY ALWAYS HAVE TO TRY SHOW SUPER INTELLIGENTS..LOLOL STOP TRYIN SO HARD!!! .

 MALIE DON (2010-11-29 at 05:03:06)
 LESTA IS BAIGHTLEY RUN BY MALIS. THE ONLY GOOD THING OUT OF LESTA IS DEM DMU RAVERS .

 fuck lc (2010-11-29 at 05:31:13)
 u man need to wake up its 2011 that is gone time ago any1 can do that jus rememba ldn is on another level .

 lool country (2010-11-29 at 05:48:48)
 da garage tings dead out ds contry niggaz flopped da ting leave it ldn .

 SORRY (2010-11-29 at 05:50:02)
 BUT WHAT THE FUCK IS LONDON FLOW? I HAVE YET TO HEAR A FLOW AND GO 'THAT'S A LONDON FLOW, YOU KNOW'. FUCK OFF. HIP-HOP IS GLOBAL. GRIME COME FROM HIP-HOP WHICH COME FROM THE JAMAICAN DANCEHALLS. ALL RAP MUSIC IS ESSENTIALLY IS JAMAICAN CULTURE. UNDERSTAND YOUR FUCKING HISTORY. LARGE UP THE DICKHEADS FROM OUR CAPITAL CITY. SEEM TO THINK THAT WILEY BLEW UP BECAUSE HE WAS GETTING BOOKED SOLELY IN LONDON. THE REST OF THE FUCKING UK BUILT THE GRIME SCENE AS YOU KNOW IT! .

 BOURA (2010-11-29 at 05:54:19)
 FUCK LC ITS A STRAIGTH LDN TING INIT U MAN ARE MOIS JUMP OFF DIS THIS TING .

 lloooll (2010-11-29 at 06:23:31)
 Drake look alike at the endz but he can sing tho manz not parrin him off .

 DON DAPPA (2010-11-29 at 06:35:25)
 THAT WAS FUCKING SHIT. GIVE UP .

 Dubz (2010-11-29 at 07:08:30)
 Just watched this and I'm on a mad joke ting. You c that breh at the end Luke Bingham he went Babington at is fucking fake. He was some fake shotta in the endz bagging up dry weak tens. This breddah is a joke. He don't come from no GHETTO he is from Ipswich close near the police station. Y wud anyone want to rep fucking Least!! Its a small paki-infested shithole. The only tool what gets let of there is fireworks at the Melas cus theres bare asians and hardly any NIGGAS. LOL at that fake-arse 'singer' .

 Dubz (2010-11-29 at 07:12:48)
 This breddah LUKE got smacked the fuck up by Malis in Babington this wannabe NIGGA is a joke. If anyone from real endz want to test him to see what this pum pum is about go pay him a visit. He is overly moist. About GHETTO!!!! .

 H-TOWN ALLDAY (2010-11-29 at 07:24:05)
 HMP Leicester is da only timesmanz been in dem endz STRATE UP moist .

 COPYING LONDON FLOW (2010-11-29 at 07:29:39)
 LONDON FLOW VLONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW LONDON FLOW .

 DA WHITE BOY WENT INN (2010-11-29 at 08:06:04)
 YEss .

 im from london (2010-11-29 at 08:35:12)
 THESE MAN WENT IN NUFF RESPECT TO THEM LEICESTER DONS... U CLOWNS STOP HATING LOL WE ARE ALL FROM THE UK JUST SHOW SUPPORT! .

 NOTTZ (2010-11-29 at 08:38:51)
 BOUT HELL CITY. BEEN LESTA LIKE A MILLION TIMES. MOST MOIST ENDZ EVER REAL TALK. HOW CAN SOME GUYS TRY MOVE TO ME N WHEN MAN SAID I WAS FROM NOTTZ THEY WAS LIKE NAH ALLOW IT .

 General 5 star (2010-11-29 at 08:42:03)
 Maliman here, dez niggerz reppin biig braaap!!! LC all day everyday Fuck London Malis run dat also!! .

 Donnnnnnn mali (2010-11-29 at 08:43:45)
 SOMALIAN SOMALIAN YESSSSSSSSS AM A SOMALIAN ANY BEEF A MALI IS IN, my whole fuckin army is in BIIIIIIG UP LESTA MAN BIIIIIIIIG ALLL RACES LE2 NUIGERZ United when the outside force try it .

 lesta mandem (2010-11-29 at 08:45:29)
 these niggers are doin it lessstaaaa man .

 biggest boss in leicester (2010-11-29 at 08:46:52)
 pussyhole in the video who says hes bilal is the biggest pussyhole in the ends 25 year old prick with 2 tunes lol been knocked out 10 times by my youts. the other pussyhole called kaution is da nex biggest pussyhole afta da other prick. y is he werin gloves n actin hard wen he got banged by one little 15 year old yout. str8 pussyholes .

 biggest boss in leicester (2010-11-29 at 08:50:36)
 pussyhole in the video who says hes bilal is the biggest pussyhole in the ends 25 year old prick with 2 tunes lol been knocked out 10 times by my youts. the other pussyhole called kaution is da nex biggest pussyhole afta da other prick. y is he werin gloves n actin hard wen he got banged by one little 15 year old yout. str8 pussyholes .

 DIRTY FUKIN MAJOR (2010-11-29 at 09:18:04)
 luke bingham used 2 be sucked of crack wah um 2 dis yout .

 NW6 (2010-11-29 at 09:38:16)
 LC DICKS SNM .

 jimmyjones (2010-11-29 at 09:41:03)
 sounds like sum 1day shit .

 im from london (2010-11-29 at 10:18:54)
 dey reppin dey town ard i gotta rate dis but real niggas down south will never fuck with grime NEVER U HEAR ME RUDEBOY .

 Dc (2010-11-29 at 10:19:21)
 "Chat my name n ill draw 4 da SHING SHING" = WHEEEEEEEEEEEEEEL!!!! .

 bhammandem (2010-11-29 at 11:08:22)
 bare lesta wast manz on a hype the only ghetto fing bout lesta is dmu 4real nd some mali mandemz .

 LOL (2010-11-29 at 11:35:56)
 LISTEN TO THERE VOICES THERE A WASTED FLIRTA D FRISCO JAMMER AND LDOT MAN WITH A BROKEN VOCAL CORD .

 washhhhed not wavey (2010-11-29 at 11:40:51)
 lol like looking at london in 01 basic jd swagger and looking lost ber broke niggas .

 everymans gassed (2010-11-29 at 11:41:28)
 none of u man know wat ur talkin bout a couple dese man went in still all da rest of dem were moist dats dat dnt wanna hear no london bullshit u get me im from london if ur den ur ard snm hold tight all my uk n londons .

 ITS ALRIGHT STILL (2010-11-29 at 11:44:37)
 The first guy, you wouldnt even need to lip sync his parts you could put any shot any part him spitting no one would notice loool .

 Nah u man r talking shit (2010-11-29 at 11:47:34)
 They went in overhard much better than the grime we got in london(chipmunk, wiley roll deep...ect) are grime fell off like 2 years ago its pop with a bit of rap (except for man like dot rotten, ghetts, marvel crew even that new kid maxsta is keeping real grime alive)so fuck the haters and if you say im chatin shit just go on sb.tv see how many real grime artists you find nuf sed real talk .

 Its 2010 (2010-11-29 at 11:48:31)
 We dont do grime anymore you man catch up! .

 Lets get real... (2010-11-29 at 11:57:05)
 Fuck it these man went in I'm from london...peckham no less and some of these man go hard but to put it all in perspective when has london ever had to try and show any ends that we're hard...we don't cos its known you man keep doing your ting but respect the level london has attained and don't try to show us wah use to gwarn when we started out and there wasn't even blacks in the rest of these places PECKY ALL DAY...SNM .

 LLLOOLLL, GUY CAME INA GAME AS A CI (2010-11-29 at 12:06:18)
 CAY I DEE MEANS CID. HE CAME INA GAME AS A CID, FUCK OFF WITH THAT LC WACK LYRICS .

 CAY I DEE, CID (2010-11-29 at 12:07:44)
 HOW CAN U SAY U CAME IN THE GAME AS A CID, CID PUSSYHOLE .

 SPIFF TV CRITIC (2010-11-29 at 12:30:00)
 WHEN THE GUY STARTED SINGING IT WAS BARE RANDOM. BUT REAL THIS TRACK IS HARD BUT THEY SHOULD ALLOW TRYNA BEGG LONDON, JUST BE L.C INIT.. .

 tunes ok, (2010-11-29 at 12:43:50)
 theres nothing wrong with thier 'swagger' man are gassed, just focus on the bars init!! dont expect to see someone with a gucci scarf all the time .

 loool (2010-11-29 at 13:35:33)
 dis is 2002 for london lool .

 Camdon Town (2010-11-29 at 13:37:52)
 THESE WASTEMANS GOT RUSHED MY SAOMALI .

 loooool (2010-11-29 at 13:44:54)
 my name aint ali, my name is bilal, make a man halal.... looool just give up fam .

 Stonebridge (2010-11-29 at 13:49:27)
 the yut wid the bally and the nike coat is one gassed likkle prick, talkin bout gunshots when he lives in a farm wtf lesta man are gaaasseed! .

 LONDON DON (2010-11-29 at 13:54:56)
 DA ONLY PPL DAT I RATE IN LEICESTER ARE MALIZ SAY NIZZY FUK DA GASSED UP PUSSIOUS .

 Bluddd (2010-11-29 at 13:55:06)
 This is biggggg!!! fuck all u haterssss .

 Skee (2010-11-29 at 14:00:58)
 i see a whole lot of haters dat dont leave der names hush ur fuckin noise. IF YOU GOT A PROBLEM THEN TELL ME ASK YOU RGIR FOR MY NUMBER AND BELL ME .

 LONDON DAN (2010-11-29 at 14:03:04)
 this is big. not beggin london. completly different sound .

 Haters. (2010-11-29 at 14:13:10)
 I bet half of these man gass about haters yet they're hating 24/7 - BARE CONFUSSIOOONNN!!!! .

 Loaneski (2010-11-29 at 14:21:13)
 GO LC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLLLL DAAAAAAAAAAA MMMMMMMM FFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKIN WAY! .

 M O B (2010-11-29 at 14:28:20)
 Too many keyboard warriors on here pussyoles .

 ldn goon (2010-11-29 at 14:48:17)
 didnt even knw ders much niggas in leicester .

 realest (2010-11-29 at 14:52:45)
 yo DUBz bet u where the guy buying them moist tens off him. and u was standing in the corner watching him fight all the marleys. stop hating cuz ure mums dissapointed with what u have become in life. i wud love 2 meet some of u haters all in a room one day so i cud eradicate all of u.show u what a tough guy can do. man up ya little bitches .

 NORTH LONDON GANG BANGERZ (2010-11-29 at 15:05:42)
 THIS SHIT SOUNDS LIKE HOW NIGGAZ FROM LONDON WAS SPITTIN BACK IN 05.....TRY KNO THE GRIME TING FELL OFF NOW....IT AINT ABOUT IT NO MORE.....TYPICAL MIDLANDS AND UP NORTH MAN 5 YEARS BEHIND US, TING IS THEY AINT NOWHERE NEAR GREEZY EITHER.....ACCENT MAKES U NIGGAZ SOUNT SOGGY....DO UR TING THO, U STILL IN LONDON MAN SHADOWS .

 Loaneski (2010-11-29 at 15:08:17)
 Why Da FUK Are Mans hating ey? They repping der City U get me! der Ain't Nothing Wrng wid doing dah nw is der ?? If U dnt lyk da tune den y listen 2 it in da 1st place ?? GO LC ALL DAY EVERYDAY!!!! .

 TP (2010-11-29 at 15:31:14)
 WTF has an accent got to do with your lyrical ability or bars, Ive heard hard rappers from fuckin scotland and newcastle and all these funky talkin places but, how can you cuss mans accent, and say that theyre copyin a london accent, people just hate what they dont understand .

 DAT WHITE DUDE???? (2010-11-29 at 15:40:22)
 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL AND EXACTLY WHAT WAS HE TRYING TO SAY???? SORRY I HAD TO STOP THE TUNE AFTER THAT...THIS IS A JOKE .

 Loaneski (2010-11-29 at 15:42:15)
 Well IF U BOTHER 2 CLEAN UR EARS!! DEN MAYB U MYT B ABLE 2 HEAR WAH HE SAYS U FUCKIN WASHED UP DOUGHNUT! .

 OMDZ (2010-11-29 at 15:51:11)
 WHY ARE U LOT HATIN,U KNO DEY JUS SHITTED ON US LOL DIS IS ACTUALLY GOOD . .

 LC ALL DAY (2010-11-29 at 15:55:19)
 Keep the comments coming!!!! ......clowns .

 WHY (2010-11-29 at 16:25:39)
 WHY DOES SPIFFTV ALWAYS HAVE TO SAY THAT ANOTHER ENDS IS TRYING TO SHOW THAT THEY ARE HARDER THAN LONDON ????????????????? .

 A (2010-11-29 at 16:26:01)
 WHY DOES SPIFFTV ALWAYS HAVE TO SAY THAT ANOTHER ENDS IS TRYING TO SHOW THAT THEY ARE HARDER THAN LONDON ????????????????? .

 Loaneski (2010-11-29 at 16:42:59)
 Let them say dah! they jus cnt take da fact dah LC went in hard dahs all it is... Jealousy sumthin haters dnt lyk admitting .

 LEICESTER (2010-11-29 at 16:58:23)
 LEICESTER CITY...FUCK U ALL COME HERE SEE WHATS POPPING YEHH .

 london (2010-11-29 at 17:27:23)
 DESE GUYZ ARE WAYYYYYY BEHIND WE WAS SPITTIN LIKE DIS IN 04 CUZ .

 loool (2010-11-29 at 17:30:35)
 taking it old school in a bad way .

 NW6 (2010-11-29 at 17:56:04)
 these northern accents are waste..leave it 2 da londonars!! SNM!! .

 ldn (2010-11-29 at 17:59:44)
 dis tune wulda been a banger....5 yrs ago .

 I AM HIM (2010-11-29 at 18:43:40)
 FUCK THE HATERS U MAN ARE THE BIGGEST WASTE MEN ALIVE CUSSING MAN BCZ OF A ACCENT U PRICKS THIS IS BETTER THEN POW 11 AND MORE FUCK THE HATERS IM FROM E17 I BANG MY STICK BUT THE HATE IS WASTE LET NIGGERS DO THERE THING HOLD TITE LC U MAN DID UR THING MAN THAT WATCH UR VIDEOS ARE FANS FROM EARLY .

 le2 blocker (2010-11-29 at 18:44:19)
 Lc all day..... fuk what some of u mans be sayin... we doin it big nons copyin london flow stp h8in inih .. .

 london chick (2010-11-29 at 18:57:48)
 they went in no one needs to hate cos dey went hard on this tune snm .

 KOSOVO (2010-11-29 at 19:31:41)
 FUCK SERBIA .

 this is grime (2010-11-29 at 19:35:08)
 why are people talkin bout its old skool... what is new skool .

 C.O.V (2010-11-30 at 00:21:13)
 leicester mans aint nuttin bt inbredz di durtty scum, stop hypen thinkin yous man r sumink wen yous aint u pussys come coventry n see wats gd ..... .

 Giv it Up (2010-11-30 at 03:54:11)
 tell dem man to go home kmt .

 le2 fieldz (2010-11-30 at 04:54:34)
 rez nd mnt kilt da dats it draw 4 da dadadadadda jheezee cant say da was fire hol tyte highfieldz which was in dis vid the mos da white boy n da asian at the end need to stop u jus dont sound rite rather hear seisay on dis trak man .

 Duce Block (2010-11-30 at 05:30:23)
 LOWE THE H8 ting, Real recognise real SNM LC ALL DAYYYYYYYY .

 DUECETOWN (2010-11-30 at 06:55:29)
 DONT NO HALF THESE GUYS,THESE GUYZ JUST SPIT,DUECETOWN REALLY DO THIS,HOLD TIGHT RG .

 MALI GENERAL LEYTON (2010-11-30 at 07:01:16)
 MALIMANDEM RUN LC .

 WOW (2010-11-30 at 07:10:06)
 i see bare haters on dis tingg lool its hard still. i hear man sayin its behind but lethall just dropped pow 2011 lol madting .

 SW9 (2010-11-30 at 07:15:27)
 hahahahahhaa your just vex cah der on some shit and u man dat are sayin its washed dont even spit ... clowns. hold tight LC where ever it is .

 Skee (2010-11-30 at 07:19:07)
 #teamlc. Say Nuttun .

 ... (2010-11-30 at 07:22:30)
 What is this crap o.0 HATERS BE HATING. lol @ people. .

 FAT SIZE (2010-11-30 at 08:56:44)
 SKWILLA SKEE IS A TIP WAISMAN - THE PAKI AT THE END COMES LIKES MAN SUM PAKI DRAKE CLONE WHO IS FAR FROM FAMOUS. THE 1ST PUSSY IS STRAIGHT MOIST.. BASICALLY LC IS WEAK APART FROM FEW. EVERBODY ELSE AND PEOPLE READING THIS SUK UR NAN PUSSIO .

 big tune (2010-11-30 at 09:17:10)
 its not shit most of of them wer gud and they was a couple let downs... .

 loool (2010-11-30 at 09:17:19)
 Its slightly hard but you man are like 2 years behind with the sound effects in your bars and that. Still hard though .

 wdf (2010-11-30 at 09:18:01)
 this shit is dead out..man in leicester are still on this 01-04 grime shit waste .

 London yardie (2010-11-30 at 09:40:13)
 Bruv waam wid these marley youts doe? How come they run wild when they in packs fam? even in London they walk with not less then 15 cuh its ard to beef em now!! marleys stop fighting for one another let ur boys defend themselves .

 yardie soooi fucking true (2010-11-30 at 09:41:56)
 broo how come I thought they only did that here in Liverpool, ahaha @ malis running in packs in Liverpool and London fuckin wolves .

 M O B (2010-11-30 at 09:43:03)
 LOL @ FAT SIZE that didn't even make sense you inbred. .

 LOOOL (2010-11-30 at 11:25:51)
 GET DA FUKK OUT OF HEREE U WASHD UP 2010 WALLADS! CUM OFF IT WID DIS GRIME BULLSHIT WIV UR FUNY ACCENT HAHA NO1 GOT NUFIN ON LONDON/GUNDON SNM SOOWUUU .

 M O B (2010-11-30 at 11:36:49)
 Yo fuck London you breed man like chipmunk and tinie tempah. Livin washed! LC all day every day fuck the other side .

 M O B (2010-11-30 at 11:39:43)
 And why are man shouting out SUWO like your a blood hahaha fully gassed get the fuck outta here .

 C.O.V (2010-11-30 at 11:49:08)
 AINT NO HATIN TING ITS REAL TALK THIS MANS JUS GASSIN CHATTIN BREEZE , GET 2 KNO BOUT THE NEW BEATS N NEW FLOWSSSSSSSSSSSSS C.O.V ALL DAAAAY EVERRRRY DAYYY .

 hellcity (2010-11-30 at 11:50:55)
 rez smashed i t .

 MR HONEST (2010-11-30 at 13:10:06)
 okay den everyone to the peeps that defending this song plz explain the song and tell me where do you think its going maybe thay could of gone far is it was 10 years when it was still eskimo beat times aand plz tell why that guy blatenly jacked flirta d bar bout draw for da ching lmfao them guys are retardedly shit .

 Fck this shit.... (2010-11-30 at 13:49:37)
 fckin flirta d wanna b .

 M O B (2010-11-30 at 14:05:44)
 LOL name someone to come out of cov? Coventry is in leicesters shadow you prick. Stop talking shit and suck your mum like your dad does .

 S.LONDON (2010-11-30 at 14:31:23)
 THE WHITE BOY GOES INNNNNNNNNN. FUCKING HELL .

 DO NOT TAKE THE PISS (2010-11-30 at 14:37:59)
 THIS IS DHIT!!!! .

 LOL (2010-11-30 at 15:03:53)
 LOL at all the comments...its true some of the guys in this video are moist..Rez n Tweetz are da harderst the rest are wak..much better mc's in leicester than this shit lol .

 Kassim Sarang LE2 (2010-11-30 at 16:54:39)
 FUCK LONDON! im the real skeng daddy, we got le2 and lesta on locks blud. big up rezz and LJ. any1 wanna try it holl at my facebook g .

 scooby le5 (2010-11-30 at 16:59:15)
 yow these man are the realist on block. ill kill all u londers one day style. add me on facebook neil tanna. ill hav eu all fucked yhhh safe .

 BILAL IS HARDDD HAHA (2010-11-30 at 17:03:30)
 yo my name is not ali its bilal mna turn a man halal hahaha gully .

 Dis Is Shit! (2010-11-30 at 18:06:15)
 dese man think it's 2005, no1 spits like this nomore..dikheads! .

 NORFWEEZY (2010-11-30 at 19:28:04)
 WHERE IS C.A. ON THIS TRACK, THEIR ARD! THEY SHOULD COME OUTT... BIG UP LE2 .

 real dawg (2010-11-30 at 20:15:44)
 its lookin alrite need coupla real mandem styll .

 Skee (2010-12-06 at 13:22:27)
 @fat size u obvious got my fb holla at me u fass .

 green gang (2010-12-01 at 03:49:34)
 u man went in but ill still hang u dun no green fukin gang .

 Nottz (2010-12-01 at 06:06:04)
 WHERE THE FUCK IS C.A. they ard, the mali crew thaty chill down cedar sidez .

 Nottz (2010-12-01 at 06:14:29)
 WHERE THE FUCK IS C.A. they ard, the mali crew that chill down cedar sidez .

 REALZ (2010-12-01 at 07:20:25)
 THIS IS ABOUT FIVE YEARS LATE .

 stop showin london n e tin do yur o (2010-12-01 at 07:34:23)
 real tlk .

 POW!! (2010-12-01 at 07:42:28)
 bringin back grime still hard but allow da flow jacking .

 C.O.V (2010-12-01 at 11:44:47)
 @M O B an the rest of the LC mandems.... you all talks about cov is in leicester shows how much yano u inbredsssss , ur mums yah dad, yah dads yah mum u interbrd yah leicester scum ... recognise City ov villaz .. check the video C.O.V - 4 my city an see wahgwan SNM .

 C.O.V (2010-12-01 at 11:46:21)
 on this video yous jus chattin gas .. white boy jus killed ur video .

 FUCK SPE LOWCO AND THE PUSSY SG (2010-12-05 at 13:00:33)
 SG harmless Bastard lool keep ballied up b4 u run deucetown .

 Le (2010-12-05 at 13:02:11)
 lisen sg is a fuking rubber gangster styll fuk his gang fuk him come LE1 all day every day pass it on to SG .

 yoo (2010-12-04 at 09:02:54)
 if this tune came out in 2006 it would be a banger but peole dont really mc these days, mostly rap, but da tunes hard still .

 LC (2010-12-02 at 10:31:46)
 LC doin it gtek n SG murks it still .

 LEE (2010-12-02 at 12:52:54)
 Giggs Aedy Stuck It ON Tese Man FUCK LESTA .

 oi (2010-12-03 at 14:34:32)
 i neva seen so many man in 1 vid .

 LC-Gardens-GG (2010-12-03 at 14:34:52)
 hahahahaha spifftv warriors, hit road get ya fukkin money up. lol SNM .

 are dey dumb (2010-12-08 at 07:18:04)
 tryna cat our c.block sign .

 LE2 DON (2010-12-08 at 17:42:44)
 LC ALL DAY EVERYDAY lE DUECE TOWN LE2 BLOCK LONDON IS DA FUKKKIN CAPITALL WHT DA RASS DO U FINKKK CUZZ .

 LE2 DON (2010-12-08 at 17:48:29)
 TBH GIGGS GOT STUCK ON IN LIQUID BY YOUTH MANS AND GIGGS'S FASSY BREDDA JOE GRIND GETTIN ALL SHOOOCKED B4 DEY EVEN MADE MOVE ON MAN RAAAHHHH .

 fields Don (2010-12-08 at 17:51:27)
 derss onli couple certified notts don.,.,rest of dem are jus actorz Fasssyole .

 :) (2010-12-09 at 11:06:20)
 all you dirty somalis should just die your country is shit god shoudlnt of even created it your just burnt pakie go burn you filthy scum .

 they should be shammed of themself (2010-12-09 at 20:02:04)
 i bet you half of them are going have an avarage life on benifits and the others taking whitny & bobby peak for them .

 EMBARRASING (2010-12-10 at 15:24:05)
 DEYRE ON SUM 2002 WAVE .

 i know rezz and sg (2010-12-11 at 08:27:06)
 rzz go suck your muda wack ill jack you dm is a pussy sg ill blow up your mothers shop pussy boys ill murder yor sister .

 lesta manz (2010-12-11 at 15:35:03)
 u london manz r jus mois neekz cuz u cnt tayk lestaa iz comin 2 lyf if u say dat 2 any one ov dem u wil get 2 holes in ur head .

 Straight From London (2010-12-12 at 06:39:26)
 London Man Would Leave Lester Far Behind Your Moist Not On Dis Ting Cum South London N We C Wah Poppin ... Pussy Lesta Man And Wat Appnd 2 Dat white Yout Wtf Is He On .

 don1 (2010-12-14 at 05:16:46)
 dont fuckin chat moist bout lesta dis mans dnt represent da endz thres real manz everywhre u dumb idiotz .

 Lc (2010-12-14 at 05:26:23)
 look at mans gettin vex ova a tune go n get a job lool .

 loooooooooooool (2010-12-14 at 18:50:08)
 dese man r fukin shitttttt get out of her .

 STRETCHMARX (2010-12-17 at 17:43:35)
 WOW READ A COUPLE OF THESE COMMENTS AND WOW LOOL PPL ARE ALWAYS GONA TALK GOOD OR BAD AS LONG AS THERE TALKING ITS GOOD I WANA SAY SHOUTS TO EVERYONE ON THE TUNE LJ U DEF DID THIS BIG DAN U GOT THE CITY BEHIND U FAM AND FREE ERA !!! .

 BRUM TWN (2010-12-21 at 00:29:43)
 HARD STILL,FEW MAN SHUDNT OF BEEN SPIITN, WUD OF BEEN A BANGER! AN MAN DEM FRM LDN JUST KL! WTF U GO ON LIKE THER AINT NO THER NIGGAS IN DA UK THT SHUD DO MUSIC!IT AINT JUST U MAN THT GROW UP ON A BLOCCK AN HAVE 2 DEAL WID DA FUCKIN RD LIFE! FUCK ALL DA MOIST TALK!FUCK DA HATIN TING! LC MAD DEM DO UR TING, JUST GET RIDD OF 2 OR 3 MAN! ESP DA ASIAN YOUTE WID DA GLOVES!AINT A GOOD LOOK LOL! GARN AGAIN! .

 ducetown (2010-12-23 at 11:38:58)
 murderous .

 hahahahahaha (2010-12-23 at 22:06:44)
 dat nigga finks hes drake LMAo .

 le1 bang bang. (2010-12-25 at 23:53:30)
 fuk sg fukin wasteman.lil yout man tryna gone on big .maili all dayyy .

 HOUNSLOW HORRORZ (2011-01-02 at 09:42:17)
 DIS IZ Y YANKS LARF AT UK .

 you need to see (2011-01-07 at 08:43:20)
 InfaRed ft R.C.S.K. - Excuse my cough / Im so sick NORTH WEEZY .

 LC GANGBANGER (2011-01-09 at 18:10:02)
 LONDON INVENTED THE GRIME SCENCE MINDLANDS IS RUNNING IT STANDARD .

 south east finest (2011-01-11 at 10:30:40)
 there shit sum wanna be chris brown .

 spe ryder (2011-01-13 at 14:30:10)
 somalies aint all dat we kind of run lc ........u man will get shanked agen .

 LONDON (2011-01-13 at 10:56:01)
 l0l dis sounds like on the block back in 05 nd shit .

 LC nigga (2011-01-15 at 16:20:07)
 nuff out of town man have come here to raves and uni and what not and thought lesta is soft untill they got fucked up...dont get it twisted with lesta though on a real... just remeber there are man dem in other cities too ya know and a couple man in this vid r man that have put that work in... real regonise real!! and no malies do not run lc when da real man dem come out fully squaded up malies kow what time it is...say no more!! .

 LC nigga (2011-01-15 at 16:27:59)
 other then that man should be supprting all good music from any city in the uk no matter what city ya from cause this tune is big... the youtube views says it all!! .

 real nigger (2011-01-17 at 14:57:16)
 London guys who r running the tune suck your mam snm brov .

 London ting (2011-01-22 at 12:41:36)
 fuk u lot..london is da ting .

 TalkSense (2011-01-31 at 00:15:57)
 Reppin East London all day....This tune is ight still. Whoeva titled the video should have a think to themselves why must you show ldn your hard?????LC man should do there TING n anyone else outta ldn and stop feelin like you have to prove something or act ard to heds in the capital. If a tunes good it will get heard regardless.....Support UK music allday! .

 @SORRY (2011-01-29 at 16:43:56)
 "GRIME COME FROM HIP-HOP" That's total bullshit. Grime evolved from Garage, not Hip Hop. Fact. .

 lesta chik (2011-02-25 at 16:43:20)
 they make lesta look peak fam =/ .

 This is LC (2011-03-04 at 11:07:05)
 Lol turbz pussyhole!!! Kautions big still..!!!! TWEETZ KILLED IT gyal tellin me to eat agennn!!! Rezz g is one of da best in lc no doubt .

 DUT DUT DIRTIYAHH (2011-03-19 at 14:09:16)
 shattttt ittttt!!! .

 2 (2011-04-04 at 05:44:56)
 ha man dnt no about lc all them london uni boys are shook to walk in the endz carnival time we dnt see no london man, party time london man get stabbed up lool .

 essex (2011-04-12 at 08:52:16)
 sum shepshed pussys i bet .

 i rule (2011-04-18 at 10:19:27)
 london fukin sukz .

 Poppin (2011-04-30 at 22:02:32)
 Big up da LE2 innit. .

 LE4 MAN!! (2011-05-03 at 13:47:06)
 Thisss iss livinggg hardd.. Leicester doinnn their tinggg for the grime scene..dont see any1 else on this.....fuk haters .

 LEICESTER (2011-05-03 at 20:22:53)
 AHH LOVE DIS TRACKKKKK,,, YOU MAN FROM LONDON GO SHAG YA MUMS CUHZ DIS TINGS DA SHITTT YEAA YUU GEHH ME. WAHH YU SAYINN DIS IS COPYINN LONDON? LONDON FUKINN ENTT ON DIS TING. .

 <3 (2011-05-03 at 20:23:48)
 I LOVEE YUUUU LJ <3 XXXXXXXXXXXXXX .

 :) (2011-05-03 at 20:24:42)
 LJ LJ LJ LJ YOU AREE SEXYYYYYYYYY <3 <3 <3 <3 .

 lol (2011-05-12 at 06:37:43)
 Shit .

 lol (2011-05-29 at 16:00:17)
 make a man halal pmsl .

 big boss from leicester reppin da h (2011-05-29 at 16:53:29)
 oi ting ting suck on my pole mandemzzz. fuck dem haterz ill mash da mandem up, im straight from LC fuck dmu dey on some other ting. we were spitting this in 99 fuck london full of waste gash and too many allowing. LC mandemz are on next level ting check out beiber boner ting friday night uni of leicester .

 Moist yutes (2011-06-16 at 15:13:11)
 Fuck these dic eds n lc..its a straight an east london ting .

 big boss m (2011-06-26 at 12:01:20)
 U niggaz are moist I beg u plz shut it and u don't run shit we malis cume down lc all the tym from london and we mack ur chicks and sisters u moist pussyos go sit back down mali mandems run lc straight u lot now wat time it is wen the cume throw! lol .

 LE2 TRIGGA (2011-07-21 at 20:41:48)
 FUCK ALL U COKNEY PUSSYOLES U JUST TALK BLUD .

 CREAM (2011-07-27 at 06:11:33)
 WHITE GUY U DNT EVEN UNDERSTAND WHAT HE SAYIN .

 Allow it (2011-08-01 at 15:53:00)
 Lesta malesta SAY NO MORE GO SHAG A SHEEP .

 devil kid 2k11 (2011-08-03 at 12:52:37)
 listen london ain't on out level bro we gettin put on the map staright up leicester brappp LE3 .

 dk (2011-08-03 at 12:55:32)
 see u ur fake me im makin profit of ur chicks arse u londons man are gassed talkin about u run the streets leicester runs the uk get to know .

 about u run lesta... u man are just (2011-08-10 at 16:51:33)
 about u run lesta... u man are just lanky boys youts! dont run no city .

 SICK (2011-08-20 at 09:19:43)
 SICK .

 lesta harder then la snm (2011-09-23 at 05:34:21)
 lesta harder then la snm .

 loss weight pills (2013-02-01 at 18:36:30)
 jbH3aP Very good article post.Much thanks again. Cool. .

 buy cheap oem software (2012-02-12 at 13:18:02)
 EvmZBd Cool:) I would say say it exploded my brain..! .

 Buy Cheap OEM Software (2012-03-08 at 12:42:13)
 yhCw5c Really informative article post.Thanks Again. Much obliged. .

 Social Network Submissions (2012-07-09 at 17:37:14)
 zjjqbb Thank you for your article.Really looking forward to read more. Really Great. .

 bookmarking submission (2012-09-20 at 05:34:39)
 Zf8bHY I loved your blog. Really Great. .

 bookmarking submission (2012-09-21 at 02:13:06)
 NmiHM4 Thanks so much for the blog article.Really thank you! .

 cheap bookmarking service (2012-10-21 at 16:59:49)
 7DfpyX I truly appreciate this post. Great. .

 bookmarking service (2012-11-03 at 12:27:57)
 L2r6uF Very neat blog.Really thank you! Cool. .

 buy clomid (2013-02-28 at 16:38:22)
 i3jaty I cannot thank you enough for the article.Really looking forward to read more. Fantastic. .

 NapUnloallepe (2013-03-25 at 02:56:39)
 Whether you are generating a family website or you have to administer an enterprise-level e-commerce solution, the world wide web hosting company you select is in the highest importance. To ensure tha .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 21:30:15)
 The World Wide Web offers vast opportunities for users who want to get in touch with others and businesses all over the world. If you would like do so by way of a website, however, you need to first h .

 social bookmarking service (2013-04-19 at 07:34:48)
 iqwD3m Very neat blog post.Really looking forward to read more. Awesome. .

 sac a main gucci (2013-04-24 at 02:34:05)
  Undeniably believe that which you said. Your favorite justification appeared to be on the internet the simplest thing to be aware of. I say to you, I certainly get annoyed while people think about .

 portefeuille gucci (2013-04-28 at 23:23:00)
  When I originally commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I recieve four emails with the same comment. Perhaps .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Leicester Man Dem Showing London They Hard!! - Leicester Allstars - Straight From LC
Total Views: 20,759

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us