spifftv
 
Margs & Tricky ft Sneakbo - Hackney to Brixton - Margz on a Hype Mixtape Out Soon
1
 pills for weight loss (2013-01-31 at 21:29:10)
 9rEutL I think this is a real great blog post.Really thank you! Want more. .

 1st (2011-04-12 at 04:17:36)
 1st :) .

 2nd (2011-04-12 at 04:22:20)
 Fuck YOU .

 3rd (2011-04-12 at 04:25:06)
 suck out ! .

 HAHAHA ! (2011-04-12 at 04:27:45)
 Sneakbo is good da rest are shit !! .

 ^^^^ (2011-04-12 at 04:28:31)
 moist yutes .

 southside donnie (2011-04-12 at 04:28:43)
 everyone wants to collab with bobo now coz they all know hes the best in the uk at the moment. and hes soon gonna blow .

 ard (2011-04-12 at 04:29:46)
 tricky kills dis his ard .

 ^^^ (2011-04-12 at 04:31:08)
 I agreeeee. .

 LOOOL (2011-04-12 at 04:41:46)
 Sneakkbo Switched UP His Bars LOOOL FINALLY .

 R.T (2011-04-12 at 04:44:10)
 bobo trikky duppied da beat bobo's flo is too hard .

 GOSH (2011-04-12 at 04:47:25)
 I NEW SNEAKY WOULD GO HARD IN THIS TUNE .

 BIG UP SNEAKBO (2011-04-12 at 04:54:35)
 NUTTIN BUT RATINGS G. KEEP DOIN U .

 WATTZ (2011-04-12 at 04:58:42)
 HARD!!!!!!!!! .

 Sneaks (2011-04-12 at 05:10:18)
 i didnt even wana be bias but da south doonie goes in all day everyday .

 HACKNEY (2011-04-12 at 05:15:45)
 MASHTOWN HAVE FULLY FELL OFF!!!! .

 young turk (2011-04-12 at 05:17:10)
 its the turks made them rich bruv fucking hell get 2 no .

 fukiiiiiiiiiiiiiinggggggg helllllll (2011-04-12 at 05:18:35)
 maddddddddddddd tingggggggggggg .

 southbitz (2011-04-12 at 05:23:20)
 first it was ros to gas know hackteny to brixtion we got this shit lock .

 This is BO's sort of beat (2011-04-12 at 05:24:28)
 BOBO BURIED BOTH OF THEM .

 This is BO's sort of beat (2011-04-12 at 05:25:04)
 BOBO BURIED BOTH OF THEM .

 This is BO's sort of beat (2011-04-12 at 05:25:22)
 BOBO BURIED BOTH OF THEM .

 southbitz (2011-04-12 at 05:26:48)
 mashtown to bricky sn .

 wooly (2011-04-12 at 05:29:36)
 Margz duppied it.. Tricky ardddd. Bo Bo not all that .

 don (2011-04-12 at 05:49:20)
 sneaky gos in other guys r shit .

 east boi (2011-04-12 at 06:37:00)
 sneakbo went in and mashtown tooo !!!!! .

 ARD (2011-04-12 at 06:39:51)
 SNEAKY GOES IN STILL...SOON 2 BLOW DEFO .

 g force (2011-04-12 at 06:40:27)
 sneaky went in .

 margz sneakbo (2011-04-12 at 06:45:42)
 its a race to c whose hairline recedes fastest .

 real talk (2011-04-12 at 07:07:16)
 tricky went super hard margs went in the next yout did kl .

 yoo (2011-04-12 at 07:24:03)
 tricky went in! real money man bobo flow, margz kinda soft .

 s.k. (2011-04-12 at 07:39:23)
 yh man dis tunes alright still.... margz n sneaks went in still.... tricky is on sum xcitement ting dow, like he dnt normally get bringins.... .

 serious (2011-04-12 at 07:44:17)
 all 3 came in on the track nice, tricky flows nice .

 E5th riderz (2011-04-12 at 08:13:57)
 look at margz peanut lolsneakbo' drop lip n tricky some high peech dicked .

 Guys dont kno (2011-04-12 at 08:38:30)
 Hackney youts dont lyk mashtown lolol but dey went in .

 ratings (2011-04-12 at 08:52:45)
 sneak ratings still, your ugly and still get bare gals cattin 4 you. .

 lol (2011-04-12 at 09:14:17)
 mashtown careers are washed up trying make music with up an coming artist like sneakbo LOL stick to the block .

 e9 fam (2011-04-12 at 09:29:26)
 sneakbo went straight in, mashtown wer alright nutten special but BOBO killed dem .

 e9 fam (2011-04-12 at 09:32:56)
 sneakbo went straight in, mashtown wer alright nutten special but BOBO killed dem .

 jheese (2011-04-12 at 09:40:13)
 Sneaky fucked dis shit up on a next ting! went inn .

 sneakz on another level (2011-04-12 at 09:58:22)
 as soon as bo droped on the beat u no wat was comin nxt!! .

 gass youtes (2011-04-12 at 11:42:29)
 them man aint the olders u prick .

 realest (2011-04-12 at 11:56:31)
 i dont see the hype over this sneakbo youte hes not good. his content is weak and this aint no hating ting its just real .

 t (2011-04-12 at 13:26:58)
 loool da gyal onda top right was ugly (sitting with sneakbo) .

 looool (2011-04-12 at 14:20:09)
 looooool mashtown hav lost it tryna jump on sneakbos dick.im from brixton n ino dem mashtown youts r pussys sneaks fix up .

 TINY E9 (2011-04-12 at 14:29:43)
 TRICKY GOES IIIIIIIIIIIIIIN .

 deep that (2011-04-12 at 14:51:23)
 margz you let the track down, sneaks ripped another track .

 sneakys wid dem paigon east yuuts (2011-04-12 at 15:07:18)
 its peak if i see u in north bullet u gt sum real shooters on u nw .

 deep that (2011-04-12 at 15:37:26)
 margz you let the track down, sneaks ripped another track .

 HMMMM (2011-04-12 at 16:09:25)
 TRICKY IS WACK THE CHORUS IS DED,MARGS IS SHIT ND HAS ALLWAYS BEEN ND ALLWAYS WILLL B SNEAKBO IS ARD SNM GOES IN ON EVERY TUNE .

 big bad and bossy (2011-04-12 at 16:12:27)
 all u pricks tht chat shit abt fieldsman suck your mudda you get me the tunes hard they all went inn fucking mugs .

 big bad and bossy (2011-04-12 at 16:16:49)
 big up margs and tricky my niggers .

 real talk (2011-04-12 at 16:47:36)
 TRICKY LOOKS LIKE A DONUT BOUNCIN ARROUND.....HE WILL NEVA GET TAKEN SERIOUS HES DA JOE GRIND OF EAST .

 @Sneaky (2011-04-12 at 17:00:20)
 Dun kno bout ma man Sneakbo, he goes in dis track say nada! .

 wtf (2011-04-12 at 17:07:41)
 DIS SONG IS SHITT BABY BARS.MASHTOWN U HAD UR FUN IN 010 UR TIMES OVER..MARGS IS A SKINNY WASTE MAN .

 south don (2011-04-12 at 18:04:52)
 sneakbo is a very poor rapper he has no content hes just got a flow .

 lol (2011-04-12 at 19:07:14)
 wernt expecting that, what a shit tune .

 Who ever finks sneaks is ard (2011-04-13 at 00:34:29)
 needs to kill dem selves , mashtowns ite .

 HEATH RideR (2011-04-13 at 01:50:53)
 tricky waz mad shiitt n sneaky waz da only 1 dat wnt in SN .

 BOLLOCKS (2011-04-13 at 04:28:08)
 OVER SHIT, WHY DO ALL MASHTOWN UTES HAVE GAP TEETH TO BLOODKLART??? .

 mauddd (2011-04-13 at 04:45:50)
 tricky went in bobo was ok margz was cajj .

 ppl gimme jokes (2011-04-13 at 05:09:25)
 loool how can you be callin tricky a yout man out here are dumb .

 nw. (2011-04-13 at 05:34:49)
 UK RAP IS GETTING SHIT BOUT MASHTOWN AND JETSKI WAT A FLOPm, i swer bricky r bloods? mashtown r pagons .

 ardddddddddddddd (2011-04-13 at 05:58:13)
 sneakbo goes innn .

 sneakbo real bo bo (2011-04-13 at 06:31:06)
 im the hardest alie .

 Suuwwuuuuu (2011-04-13 at 07:04:25)
 i swear bobo is ah red yute and margz is ah blue yute. .

 SHOTTY (2011-04-13 at 12:51:17)
 KEEP A BAG OF EXTRA SHELLS FOR DA PAIGONS JHEEZZE .

 JETSKI (2011-04-13 at 14:24:09)
 BOBO WENT IN. EVERYONE IS ON HIS DICK AT THE MOMENT LOL .

 @GAP TEETH COMMENT (2011-04-13 at 17:00:24)
 dont u know they say gap teeth people have money! i should know u could put a 2 pound coin through my front teeth BUT I GOT CRAZY CASH and I GET MAD GASH DUNNY! LOL bobo went innn uk's closet thing 2 max b! owwwwwwwww .

 arrrdd (2011-04-13 at 17:17:50)
 daaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh! .

 REAL TALK (2011-04-13 at 18:21:48)
 TRICKY AN HYPO AN DAT R SCARED TO DEATH THEIR NOT ALL ICEY AS USUALL IN DIS VIDEO COZ GAS GAN GG WOS AROUND DEM AN THEY DNT WANNA GET SUCKED HYPO HAD ON DAT DEAD LF CHAIN BUT HE KNEW NT TO WEAR DA FLAG 1 AN HIS WATCK AT DA SAME TIME PEAK TRICKY NEW NOT TO WEAR A BIT OF HINE AN MARGS SNM1!!!!!!!!!!!!!!!!! GAS GG .

 @SouthBitz & @REAL TALK (2011-04-13 at 19:55:24)
 Southbitz Cuz Dont Get Gassed Coz A Tune Was Made Bout Mashtown To Brikky If There Was Beef Neither Team Would Back Each Other So Pipe Down You Mug, And Dis Real Talk Prick Tricky,Margs And Hypo Are Bigger Boys To Gas Gang Bout They're Shook U Prick Mashtown Olders Are Whippin And Cakin And Ur Talkin Bout Being Shook, If They Wanted They Could Have Moved To Sneakbo And Theres Nuttin he Could Do About It .

 ur mum (2011-04-13 at 20:24:24)
 shit head .

 maddness (2011-04-13 at 20:30:30)
 y do u manz sit trying to make a tune and then u wanna damange young youts and ur rapping tunes and youu went these youts to buy them you wont be rolling forever sum1 soon lock of ur shit and u call urself men kmrft .

 UR DAD (2011-04-14 at 05:29:34)
 Sneakbo Was Da Best Da Rest r DEAD .

 loooool (2011-04-14 at 08:58:48)
 how can a man say sneakbo is the best in uk at the moment, man must of been in a car crash cz his heads fucked .

 jetski waveeeee (2011-04-14 at 08:59:52)
 everyone went in but BOBO is 2 hard omdz sn .

 Rise it in the park (2011-04-14 at 10:17:08)
 margz stop it looooooooooooooool .

 me (2011-04-14 at 13:31:26)
 sneakbo ard but he movin like a paigon he switchin up his affiliations he not real he chats to much low gettin ur self in bare affiliations ur a paigon .

 me (2011-04-14 at 13:31:40)
 sneakbo ard but he movin like a paigon he switchin up his affiliations he not real he chats to much low gettin ur self in bare affiliations ur a paigon .

 chunkz SE1 (2011-04-14 at 14:14:20)
 OMG BO IS BAD .

 Jon & Chrissy (2011-04-19 at 15:43:34)
 AGASSI is a fool from Brixton Yeah datts right his names AGASSI, Not no FCKN Sneak Bo. .

 HAHA shitttt! (2011-04-17 at 09:54:00)
 watch at 3.00 margz warn be like sneakbo all holding his nose same time .

 SIRU (2011-04-15 at 09:38:21)
 GOIN IN SNEAKZ .

 london_east (2011-04-15 at 04:24:40)
 margs is gna swim in money one day his 2 gd .

 h-town (2011-04-15 at 04:26:34)
 pussy holes if u have the guts to diss the mandem give ur names if u gt that little braveness inside u all u man just talk talk talk :) big up mash town all day every day .

 hahahaha (2011-04-14 at 18:11:36)
 margs sneakbo.. my guy youre a clown.. hahahaha about whos hairline is receding loool too funni .

 Banger! (2011-04-21 at 07:56:57)
 Margs and Sneakbo went inn!....Tricky killed it .

 Flinty (2011-04-23 at 04:42:03)
 Dam, nuff haters here. Put your names up pussy boys. You cats aint doing shit so you whine on the internet like a bitch. @REAL TALK take that dick out your mouth boy, your chatting shit. .

 SE Roader (2011-04-24 at 11:02:03)
 goes in , man need to stop hatin boy .

 Jheeze (2011-04-27 at 05:47:00)
 GAS Gang and Hackney you know, never would thought that would happen .

 clinton ponton (c1) aka cock1 (2011-05-06 at 07:18:54)
 this is nice dagger music dagger spray tht is free spray cos i miss him come home baby xXx .

 s,dot kid (2011-05-11 at 16:03:22)
 big up to sneakbo going in hard and dunno bout east london .

 sneakbo (2011-05-14 at 13:55:38)
 dagger dagger dat .

 N1, N4, N5, N7, N19, EC1 (2011-05-17 at 20:01:29)
 ERG (Essex Road Gang) - Popham Estate - Packington Street - YBG (Yellow Bandana Gang/Cally Youngers) - B.M.D - Andover Estate - CHC (Crouch Hall Court) - QS (Quill Street) - Wray Cray - B.C - Highbury Estate/Cream Block - Highbury Quadrant - Highbury Fields Blocks - Tufnell Park - Harvist Estate - Elthorne Estate/Busy Block - EC1 .

 .. (2011-06-20 at 12:12:59)
  sneakbo is shit tricky and margz is the best on the track .

 real nigga (2011-07-15 at 15:07:40)
 im badder den bad how u mean how u mean how u mean how u mean how u mean we dnt sqush no beef bali on my face 45zie in my jeans dunko snekboo hardest out right now trust me doe g watch ur back carefully snakes come in differnt sizes shapes colour dnt 4 get dunnooo suwooo .

 sneak killed dem (2011-08-08 at 06:36:14)
 sneak killed dem .

 Buy Cheap OEM Software (2012-03-07 at 15:06:38)
 N16HcX Im grateful for the blog article.Much thanks again. Awesome. .

 generic clomid (2013-02-27 at 06:39:51)
 zM5vwW I loved your article.Much thanks again. Awesome. .

 cheap bookmarking service (2012-09-19 at 13:20:37)
 MaMvJb Im obliged for the post.Really looking forward to read more. Will read on... .

 cheap seo services (2012-09-20 at 00:29:11)
 NZCYEz Thanks for the blog. Want more. .

 bookmarking submission (2012-10-20 at 15:21:24)
 XUzGkq Im grateful for the blog article.Really looking forward to read more. Want more. .

 bookmarking submission (2012-11-05 at 04:41:46)
 ujZCJH Major thankies for the blog.Thanks Again. Awesome. .

 Cluscufasuamb (2013-03-13 at 05:09:47)
 I would like to show my appreciation to the writer just for rescuing me from this particular instance. Because of checking throughout the internet and finding opinions that were not helpful, I a .

 NapUnloallepe (2013-03-24 at 20:08:39)
 The consistency of your respective website directly impacts the customer's approval and the probability of them returning to you will end up slim if this consistency begins lacking. The consumers want .

 Social bookmarks (2013-04-20 at 04:13:25)
 4RKbml Looking forward to reading more. Great post.Really looking forward to read more. Great. .

 gucci pas cher (2013-04-29 at 13:34:37)
  I truly love your website.. Great colors & theme. Did you develop this site yourself? Please reply back as I'm wanting to create my own personal website and would love to learn where you got this f .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Margs & Tricky ft Sneakbo - Hackney to Brixton - Margz on a Hype Mixtape Out Soon
Total Views: 32,258

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us