spifftv
 

More Fighting This Time Asian Beat On Another Kid With Sticks, Bat, Pipes - Its Crazy
1
 lmao (2009-08-25 at 19:07:40)
 is that what u call revenge u wasteguy? .

 Lmao (2009-08-25 at 19:11:39)
 Fuk dese pussy .

 lmao (2009-08-25 at 19:13:15)
 is that what u call revenge u wasteguy? .

 ... (2009-08-25 at 19:24:17)
 id kill a guy for that .

 revenge (2009-08-25 at 21:00:41)
 i didnt see no revenge .

 washed (2009-08-26 at 03:50:39)
 dats how u know bare americans are washed cause they can never fight for themselves. dickheads .

 UKTING (2009-08-26 at 04:51:59)
 Lol dese yankee pussyoles .

 lool (2009-08-26 at 06:25:47)
 fukin pussyholes run when they see police i rate the bosnian though but still. no respect for dem guys .

 hahaha (2009-08-26 at 08:54:43)
 Bosnians kosovans turks all them easten europians are raw...now come to London where they are all at and try run that shit...there would be bodys all over that street... .

 Ty (2009-08-26 at 13:23:32)
 Notice how he got up after two hits from a metal bat lol .

 old man pimp (2009-08-26 at 14:41:56)
 you see how them nigers run .

 naa (2009-08-28 at 09:24:59)
 come back with da strap run in the house pop dem all .

 white boi (2009-08-28 at 17:00:49)
 all u blacks cnt fight 4 shit cnt even hit emm wen hes dwn either all u lot r pussys!!!!! bitch niggas!!!!! .

 i hate white ppl (2009-08-29 at 20:24:46)
 the ppl beating him int even black so shut da fuck up .

 elldot (2009-08-31 at 08:51:45)
 white boi two comments above is a dickhead cracker talkin bout blacks cant fight when the people fighting him weren't even black white trailer trash piece of shit cant even read at da beggining where it says 'ASIANS'!!!! BUT THESE GUYS GET NO RATINGS FOR JUMPIN HIM CZ DA BOSNIAN WAS MURKINN!! .

 gully man T (2009-09-01 at 12:58:46)
 turkish aint even eastern europeans u fuckin disleksik retard .

 ERA MAN/ALBANIAN (2009-09-02 at 15:24:00)
 HOLD TIGHT THE BOSNIAN HES A REAL MAN LIKE MOST OF EASTER EUOROPEANS .

 learn how 2 fight allow weapons (2009-09-02 at 15:55:15)
 fuckin pussy gettin hes boys involed wen the other boy had noone backin him. n with weapons aswell learn how 2 fight u fuckin pussysss!!!!! .

 jokes (2009-09-07 at 05:21:23)
 too funny .

 white boi! (2009-09-09 at 15:44:40)
 der was a few niggas in it hittin him with sticks blind mother fuckers .

 blacks cnt fight!! (2009-09-09 at 15:46:22)
 blacks cant fight lol. .

 ?...? (2009-09-10 at 14:59:41)
 come down london... london wud get fuckdd upp.?!?!.. london mansz are pussy holesz.. .

 londoner (2009-09-18 at 18:03:57)
 shut the fuck up london wud bang anyone were hard blood u fukin dikhead .

  hh (2009-09-19 at 20:47:51)
 dat bosnian gets MAD ratings, my man gt up after gettin snuffed wid der metal bats .

 dont owrry (2009-11-14 at 17:32:34)
 fuk dat bosnian cunt if dem boys dat beat him see dis i pay my respect hahahaahhaha de bitch deserve more .

 HA (2010-03-11 at 17:24:08)
 these pussy asians didnt even KO him .

 kl (2009-12-23 at 10:07:06)
 still stand...thats what i call ARDBODY JHEEZ .

 White Bitch (2009-12-23 at 22:13:57)
 U see the stupid fucking dumb fat vanilla ice bitch at the end talking bout stop it i live here! what a trailer trash scumbag...after the guys came to his yard n dat but she wanna talk bout u stop it! Real talk i would of punched her up or got my sister 2 you get me! Thats the white people i hate .

 don (2009-12-27 at 14:18:15)
 i wud have came bk to that house and and tied up his mom and family and shit .

 don (2009-12-27 at 14:22:26)
 i wud have came bk to that house and and tied up his mom and family and shit .

 PUSSY CHINKS DVD SHOTTAZ (2009-12-28 at 10:17:37)
 THEM MAN ARE THE BIGGEST PUSSIES, NOT JUST IN AMERICA BUT EVERYWERE THEY GO THEY THINK THERE HARD THEY CANT FIGHT WEN IT COMES TO IT THEY NEED 50 MAN ON 1 GUY. PUSSY GUYS.. RATINGS FOR THE BOSNIAN GUY REAL G .

 anonymous (2010-09-29 at 04:42:14)
 that guys a g he got jumped n still tryed to rock it and still walked away after a beating .

 e7 (2010-01-05 at 16:52:52)
 pussies str8 up pussies, mans dnt wana let ppl have a 1 on 1.. .

 wtf blud (2010-09-21 at 12:35:10)
 wat the fuk blud dese manz are pussios,,,,das deep man dats pisstakin,,,skip to 2 min 31 u see how he hit him full blast with a bat in the head das fukkt man i cant w8 for dese mans to get punished by god .

 wtf blud (2010-09-21 at 12:34:32)
 wat the fuk blud dese manz are pussios,,,,das deep man dats pisstakin,,,skip to 2 min 31 u see how he hit him full blast with a bat in the head das fukkt man i cant w8 for dese mans to get punished by god .

 LOOOOOL. (2010-09-21 at 12:01:58)
 all those weapons and hes still standin. ive seen 13 year olds at my school do a better job than they did. .

 100% bosnian (2010-04-02 at 10:57:39)
 bosnian man run shit big up bosnian all over the word if try that there they would chop up mans and put him in the forest and thats just for chating shit .

 BBL (2010-08-29 at 01:21:19)
 after all of that he only gets a drip of blood lool .

 white boys are fools (2010-08-27 at 14:38:36)
 open your eyes it aint even black people that are beating him up for fuck sake. all u white guys should just go and take your fat bellies and hairy selves to the pub. fucking pigs .

 dumness (2010-08-27 at 14:40:03)
 dat white boy is blind the 1 that is commenting. the black boys stopped it all and dragged the kid away. stupid fool. .

 dumness (2010-08-27 at 14:49:11)
 dat white boy is blind the 1 that is commenting. the black boys stopped it all and dragged the kid away. stupid fool. .

 DAZa (2010-08-25 at 08:13:02)
 wot a bunch of pusssy cunts .

 dat don (2010-05-01 at 15:10:58)
 man mustta thought he was super man facin soo much man.. nuff respect 4 da way he firmed it doe .

 dat don (2010-05-01 at 15:11:19)
 man mustta thought he was super man facin soo much man.. nuff respect 4 da way he firmed it doe .

 SLAV (2010-08-23 at 11:18:23)
 if anyone on earth seriously reckons they or their race is harder than slavs... RUSSIANS SERBS POLAKS BELARUSSIANS then you need your headtop checked real talk how u gonna beat a man from a war torn country who's 6 foot plus, and at least 200lbs muscle... u better have a strap.. .

 Slaven (2010-04-26 at 23:06:21)
 Not surprised a bunch of niggers and gooks try to act tough in groups, kids from ex Yugoslavia (Serbia, Bosnia, Croatia) and other slavic countries are BORN to fight, and a lot of them are at least 6 foot, I wouldn't even try and fight one. .

 ratings (2010-08-22 at 16:13:49)
 LOL .

 Bigmane123 (2010-04-23 at 18:54:58)
 God damned NIGGERS! .

 bigmane123 (2010-04-23 at 18:55:35)
 NlGGER NlGGER NlGGER .

 haha (2010-04-23 at 17:46:45)
 I'm Asian and I def would have fought that kid. I would have shot him. Call what you want. But you'll be 6 feet under. On my property, my smith and weiss all over you. .

 srs (2010-04-22 at 21:58:16)
 black people should not reproduce .

 What dat mean, Kuwait? (2010-04-22 at 22:13:48)
 bertstare.jpg .

 Niggers and Chanks (2010-04-22 at 22:25:11)
 pieces of shit and should be wiped from the face of the eart .

 i hate niggers (2010-04-22 at 22:25:37)
 go back to africa you uselss ugly disgusting animals. .

 lol (2010-04-22 at 22:42:13)
 i hate these fucin little hoodrat kids.I will never understand why people like to brag about living in ****holes and actually take pride on living in a bigger ****hole than the ****hole that someone else lives in. You two just look like a couple of poor people that hang out with other poor people because you're too poor to do anything else. .

 all of u r fucking dumb (2010-04-20 at 19:46:19)
 all of u r fucking dumb....fucking lunatics .

 DntWatch (2010-08-19 at 12:46:22)
 dem asian man r pussies, aswell as all the other man dat need 10 man besyds dem 2 get brave, I've been in dem situations but neva had any1 2 record it lol .

 southside (2010-01-31 at 06:58:37)
 all niggas are pussys that cant fight only fight in numbers hahaa with sticks fucking pussy hole nigganogs and then they fink they are bad hahaah fucking muggy pussyhols .

 blehhh (2010-01-31 at 07:03:45)
 the bosnian is the hardest there all them niggacunts are pussys and need like 20 man to do the job .

 N1STIX (2010-04-12 at 13:12:13)
 Dats bait ouside a mans yard i would have came back wid da machine .

 Acesopro (2010-04-25 at 15:10:40)
 Lol these skinny little faggots thinking their tough. I'd deadlift them all for a clean set of ten, then fuck their mothers. .

 Lord Percy Whittingham (2010-04-25 at 15:34:09)
 English, mother fuckers. Do you speak it? .

 LOL SERIOUS! (2010-03-03 at 11:17:37)
 That bosian guy got moved to but held it hard...see some next ting fly off a bat...Some dead revenge but the white guy was moving dat asian .

 USA FUK DAT ALL ABOUT LONDON (2010-02-01 at 15:17:24)
 americans r broke feel srry 4 dem man der .

 Nic (2010-02-16 at 13:35:32)
 if it was just them 2 it would be a fuckin different storie .

 GUNCHESTER BLOOD! (2010-06-06 at 13:01:35)
 BRUTAL BEATING! .

 WASTEMAN (2011-02-22 at 10:44:01)
 BOSNIAN DUDE FUCKED UP CHINKY CHONK CHINA MAN GO LEARN KUNG-FU .

 Black (2010-06-12 at 22:44:00)
 All u white dickheads talkin sht over internet cah das the only place u can u wuld neva say it 2 a bruddas face n yhh wat am a nigger say suttin yh am a monkey 2 cah i jump all over ur ass pussy .

 BigManTing (2010-06-23 at 20:45:33)
 just seen madd comments on this nigger this nigger that good % of dem man on him was asians your proper china man asians his friends where black there was a black guy with him so bait they came back because hes good with them the police turned up before his people could turn over those other guys they should of gone back with a strap and emptied and licked a few heads off .

 easy (2010-06-24 at 00:28:47)
 dat bosnian was ard bodied... certain manw oudlnt walk again after that beatin... .

 hmm (2010-06-25 at 10:22:50)
 retards , the bosnian cudda merked u all one by one. try getting one of them on their own they are bullshit. so i rate the white guy, he was alone and he still got up after a GROUP of battymanz attack him together. see how he was merking the first person he beefed wit .

 slavik (2010-07-11 at 02:27:45)
 never fuck with a slavik guy, russian, polish, cosavan and that, they are hard as nails...why you think the russian guy n films never die? lol .

 BOSNIAN WHITE GUY (2010-07-16 at 14:58:45)
 HE HELD IT UP WOUDA KILLED THEM 1ON 1 BIG ALL THE SLAVIK MANS EASTERN EUROPEAN RUSSIAN POLAND COSAVO CZECH ETC .

 No one (2010-07-19 at 22:15:23)
 dat white guy gets ratings he got hit by a bat to his head like 5 times n he stood up like nuffin happend .

 rated (2010-11-16 at 09:57:16)
 he hold der beatin nicely .

 FUCK THIS SHIT (2010-11-26 at 14:44:47)
 you see dat american black/asian whatever shit they are, PUSSIES 1 on 1 thats how it is WHITE LEGEND! .

 fighter (2010-11-28 at 07:15:00)
 this white guy is so much realer then k koke .

 black4life (2010-12-15 at 06:14:14)
 white ppl r pussies dey always go to the feds 4 help!! .

 UK (2010-12-16 at 17:06:57)
 all of you americans are a waste of space lol learn how to fight .

 lose weight pills (2013-02-01 at 00:04:51)
 Mut5an Very good blog post.Really thank you! Want more. .

 KMT (2010-12-31 at 18:54:47)
 Americans can fights. If it was in England and someones boy go move to like that, revenge will be diffrent, someone will get stabbed. .

 KOSOVAN (2011-01-05 at 08:45:07)
 Every one rating kosovans on this ting, spell it right, its KOSOVANS not cosovans, Yehh the easter european man have alot of shit on lock down, cuz we got a lions heart, serbians, polish, ALBANIANS, bosnians are alot the same shit as kosovans, there alot alike, and same race, WE ARE WHITE MUSLIMS, but none of that extremnist muslim shit!!!!! .

 dnt need to know ! (2011-01-25 at 08:05:50)
 what the fuck bruv its always dem asians that need bre shanks init bruv that boy stood there took his beatin his brave what say somethin ! .

 Did you know (2011-01-25 at 17:08:53)
 Asian usually chop up bosnians and serve as crispy duck numer 13 on the menu. .

 DICK HEAD ASIANS BITCHES (2011-02-14 at 18:30:53)
 FUCK ALL THEM ASIANS MAN BOSNIAN GUY STEPED UP AND SHOWED WASS UP BUT ALL THEM LITTLE FAGS HAD TO JUMP IN AND THERE FUCKING FIGHTING OVER COLORS BITCH ASS NIKKAS CAN FIGHT 1 On 1 Pussy nigas .

 Bosnian man (2011-02-14 at 18:38:06)
 lmfao, damn asians. mi nismo picke, hajde kod nas u bosnu, imam da ti jebam boga! .

 SLAV'S (2011-02-27 at 12:27:48)
 FULL RESPECT TO BOSNIA, REALISTLY HE WON EVEN THO HE COME OFF WORSE. .

 learn from mistakes (2011-03-24 at 04:29:07)
 Why would the white guy still be hanging around when he saw a baseball bat before the fight?? .

 lol (2011-04-03 at 12:53:42)
 This is a joke. Get chelsea headhunters down sort all of these fucking spades out .

 raw talent (2011-04-08 at 17:29:40)
 fuck you internet pussy holes .

 Taliban Bang a Man (2011-04-18 at 18:19:57)
 Fuk these american clowns, big up Al-Qaeda for fuckin up the pentagon and the towers. Bosnians, chechens, arabs, blacks, it doesn't matter what the fuk u r as long as ur united, cos the wars on, real guerilla madness, fuk the streetz we on bigger tingz. we taking on the governments and the police force. BANG BANG TALIBAN, fuk fighting over postcodes, we fighting over wipin niggaz of the map. .

 niggakilla (2011-04-17 at 22:44:04)
 this is why we need to kill all niggers .

 london boi (2011-04-15 at 19:02:38)
 bruv dese niggas pussy jumping man like dat my ends we come back when its dark at let the mac 10 burst bruv .

 biggg (2011-04-15 at 11:57:01)
 ahha i rate da bossnian and he walked out like a g didnt even run lool big up albanians bosnians .

 cap dem (2011-05-03 at 16:15:16)
 shit, if i wuda been rushd like dat man wuada caped dem real talks .

 east london..E6..E12..brapp (2011-05-05 at 14:06:41)
 white guyz gotta win no nxt blck men are gonna merk gotta bigg up the bosnian thoo ard mannn.. nothin lyk east lndnnn! .

 jadz (2011-05-05 at 23:18:35)
 Yo mad ratings for the eastern european, fucking slavic pride al the way i sware if any of these asian fuckers where to pull this off in eastern european countries he wouldn't even be heard of. .

 watch da batt (2011-05-09 at 22:34:05)
 at 2:30 jheeeze scars dere .

 Ha ha (2011-05-19 at 19:54:04)
 he got beat street fights are not supposed to be fair but the boys got heart , know a few bosnian muslim brothers , hard brothers .

 ENGLAND (2011-11-08 at 12:42:54)
 Them americans cant fuck with us english .

 the queen (2011-05-22 at 23:45:50)
 awww hope they didnt ruin his face, that guy was cute. .

 IM BLAVK (2011-05-30 at 16:24:30)
 IM BLACK YER BUT DATS NOT HOW U COME TO BACK U BOY FAM U FUKIN BURS AT DER HEAD .

 madness (2011-06-01 at 08:18:25)
 blood fuck them asians that bosnian dudue held it up big timee .

 Coleraine Hoods #1 (2011-06-10 at 08:37:57)
 Yo ya roots, come to Northern Ireland and we'l show you how ya do it you cowardly fuckers! Heights Hoods #1 FT.PSNI! HRF! UTH! .

 hhh (2011-06-13 at 10:53:31)
 THE GUY WAS MOVING HALF HEARTED KMT .

 ur mums dead (2011-06-15 at 12:56:27)
 they ran up in his house what u mean u didnt see no revenge u pussy .

 PUSSIO WHITE BOIS (2011-06-20 at 11:21:42)
 white people r pussys they got the feds on der side lyk asians mite fight in groups but atleast we have pride .

 suga (2011-12-10 at 00:04:26)
 If you come outside sum1s house ur asking for it. Ne1 brings trouble to your house u put an axe in their head. simple .

 dumb asians was getting smack up th (2011-08-30 at 19:32:20)
 dumb asians was getting smack up then they jumped in .

 lool (2011-06-26 at 10:51:33)
 dese mans r wettt .

 P3AKt3imes (2011-11-03 at 15:46:32)
 anyone done dat 2 ma family I wouda rolled up dere in a mask whip leathers and a strap im start letting off shotz and flee da country back 2 africa ASAp cuz I aint goin pen .

 YUNG G (2011-06-30 at 10:16:32)
 I WOULD PUT I FUCKIN SLUG IN EVERY SINGLE ONE OF THERE DOMES FOR THAT SHIT .

 FUCKING ASIANS (2011-06-30 at 15:58:46)
 FUCK THESE ASIANS REAL TALK THEY ARE THE BIGGEST PUSSIOS ON ROAD, THIS INCLUDES PAKIS, CHINKS AND THE REST OF THEM, U LOT ARE ALL PUSSIS CAN NEVER FIGHT ONE ON ONE FUCKING CLOWNS... WHY IS DAT ASIAN THINKING HE IS SICK WALKING TOWARDS DA BOSNIAN AFTER DA BEEF THINKING HES SICK AFTER HE GOT FUCKED UP. BUNCH OF PUSSY ASIANS FUCK THEM ALL .

 Fucking idiot with the comment up h (2011-07-09 at 02:26:53)
 Fuck you. .

 Cunt! (2011-07-10 at 19:02:07)
 On this Educational shit yh.... .

 AlexHBB (2011-07-19 at 06:36:31)
 bOSnians are tough cunts .

 bruv i swear to anyone here if any (2011-10-16 at 17:26:47)
 bruv i swear to anyone here if any of yo cunts ever jumped someone your a pussy fight one on one ill go fucking mad bruv pull out my own teeth and fuck niggas up im on it anywhere anytime pussys .

 lukas (2011-11-29 at 21:16:15)
 fuckin pussssys .

 juan12 (2012-03-03 at 16:23:46)
 pussy ass niggas wont do this shit in allapattah florida they will murked with out weopnds .

 London Guy (2012-03-05 at 14:07:48)
 DEM NIGGERS ARE PUSSYS RUNNIN AWAY FROM POLICE HERE IN LONDON IF ITS A 1 ON 1 THEY FIGHT THEY DONT HAVE BEEF TO BANG DER OPPONONENT THOSE BLACK GUYS ARE BITCHES THEY CANT EVEN FIGHT WITH WEAPONS HAHA .

 Buy Cheap OEM Software (2012-03-08 at 21:25:31)
 wsPCsH I cannot thank you enough for the blog post.Really thank you! Awesome. .

 serbian (2012-03-28 at 19:09:25)
 this bosnian guy is tough as fuck i know a few i would never fight them .

 aaron hudson what (2012-07-25 at 08:13:13)
  thats how u know asians people cant fight for shit lil pussy was getting fucked up and needed his mate to help him pussssssssyss!! learn to fight befor u fuck with a white person dickheads .

 aaron hudson what (2012-07-25 at 08:13:03)
  thats how u know asians people cant fight for shit lil pussy was getting fucked up and needed his mate to help him pussssssssyss!! learn to fight befor u fuck with a white person dickheads .

 no such thing as a 1 on 1 (2012-05-15 at 18:52:48)
 dumb niggas talkin shit he got rolled on and wupped for whatever he did now the ball is in his court. 1 on 1s on my blocks r only for friends tht hav fell out no stranger can get that privalege .

 Boss don (2012-06-02 at 19:24:03)
 That Bosnian guy should shoot these pussy holes .

 cheap bookmarking service (2012-09-20 at 09:14:56)
 9FUrGD Great article.Much thanks again. Cool. .

 crork (2012-09-21 at 08:04:51)
 8DntiJ Enjoyed every bit of your blog article. Really Cool. .

 bookmarking submission (2012-10-20 at 02:43:40)
 4CexG9 Im obliged for the article post. .

 cheap bookmarking service (2012-11-05 at 02:58:52)
 nQgbOp I really liked your article post.Really looking forward to read more. Cool. .

 n17 (2012-12-16 at 19:48:22)
 American people only have guns no balls .

 buy clomid (2013-02-28 at 16:43:05)
 RrGGyJ Enjoyed every bit of your blog.Thanks Again. Really Cool. .

 NapUnloallepe (2013-03-24 at 19:16:53)
 For those who have an internet site, you have probably read about internet hosting, but most likely you aren't really sure what web hosting really means. You understand you have to have a host but can .

 sacoche gucci (2013-04-14 at 15:04:23)
  I almost never leave responses, however after looking at a few of the responses on %BLOG_TITLE%. I do have a couple of questions for you if it's allright. Could it be just me or do a few of the res .

 gucci pas cher (2013-04-19 at 09:14:30)
  Greetings! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when viewing from my iphone. I'm trying to find a template or plugi .

 buy social bookmarks (2013-04-20 at 02:05:34)
 Ciuy3N Very neat blog post.Thanks Again. Really Cool. .

 gucci pas cher (2013-04-29 at 00:27:36)
  I like the helpful info you provide on your articles. I'll bookmark your weblog and check once more here frequently. I am relatively certain I'll be informed a lot of new stuff right here! Good luc .

 sac gucci (2013-04-29 at 13:08:03)
  I tend not to create a ton of comments, however i did some searching and wound up here %BLOG_TITLE%. And I do have 2 questions for you if you do not mind. Could it be simply me or does it appear li .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

More Fighting This Time Asian Beat On Another Kid With Sticks, Bat, Pipes - Its Crazy
Total Views: 32,184

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us