spifftv
 
PYG Black Gang (Y.SIZE) - Mission Riddim
1
 dats in brixton (2009-11-23 at 23:35:59)
 dis doo crazy .

 i agree (2009-11-23 at 23:38:37)
 dis guys crazy!!! .

 naaah (2009-11-24 at 04:37:14)
 i fink he is WAAASSSSHHHHHH .

 LOOOOOOOL (2009-11-24 at 05:04:52)
 DNT GET IT TWISTED! MY MANZ GOT THE CAR DOOR OPEN JUST INCASE ANYFNG POPS OFF! .

 BOOM (2009-11-24 at 05:11:35)
 Y.SIZE DEFINETLY AINT WASHED EVERYONE IN NARM NOS DAT SO DO DEM BRIKKY NIGGAS .

 dats not crazy (2009-11-24 at 05:13:56)
 he was der for one minute with the car door open just incase .

 GAS GANG L: (2009-11-24 at 06:04:41)
 GAS UP GANG SIZE DONE HIS TING AND YOU MAN DIDNT DO SHIT SO SHUT UP THE ONLY REAL MAN ROUND BRICKY IS PDC AND OC AND YOUNG TELFON CREW .

 LOOOL (2009-11-24 at 06:16:58)
 LOOK LOOK ITS DA MUFFIN MAN .

 haha (2009-11-24 at 07:01:35)
 i bet u da engine was on n allsorts .

 haha (2009-11-24 at 07:01:56)
 i bet u da engine was on n allsorts .

 BOOM (2009-11-24 at 07:04:03)
 LOL DONT EVER CALL YOUNG TEF OR PDC REAL CAH TEF AINT ON DIS YHH GOT SLAPED BY RA ND WOS ON NUFFIN DEN SQWILLA MOISTED HIM 2 ND PDC DEM MAN R SNITCHIN ONLY REAL NIGGERS ROUND BRIKKY R CFR SHAK TRIPS ND DEM MAN .

 ON DA OUTSKIRTTS (2009-11-24 at 07:04:47)
 MAN WENT TO D OUTSKIRTS OF FIELDS HAHA MOIST WID HIS DOOR OPEN LOOKIN ROU ND EVERY SEC LIKE HE GOT A WARRANT, THATS HOW MAN LOOK WEN DEYRE READY TO DUSS NOT READY TO BUSS OC .

 peckham (2009-11-24 at 08:57:54)
 hold shak a pussy he aint neva put in no work after he got burst by some 14 year old and he got bang up by tulse hill twin and no1 dont nuffin in bate mass hes pussy .

 SouthEast (2009-11-24 at 09:20:11)
 YOUNG TEF IS ON DIS TING WOT U TLKIN BOUT.....DAT WAS YRZ AGO WEN R.A SLAPPED HIM N REMEMBA R.A IS A BIGGA BOY TO HIM....MANZ DOIN HIS TING NOW N E GOT MANDEM BEHIND HIM..... N E BURIED SKWILLA IN DA DISS TRACK E DUN.......HAVE U HERD A REPLY FRM SKWILLA SINCE?! NOOOOOOO....SAY NUFFINK .

 BOOM (2009-11-24 at 10:17:15)
 SHAK AINT NO PUSSY MADE U NARM NIGGAS FEEL PAIN ND U MAN NEVA DUN NUFFIN BAK UNO WOT HE DUN ND SO WOT TEF MADE A LITTLE DIS TRACK WOWWWWW SQUILLA PUNCHED DAT NIGGA IN DA FACE .

 FUK POLICE (2009-11-24 at 10:20:34)
 lol your silly stigz that young bredda bottled the fuck out of shak, wah u mean made peckham feel pain? what exactly did he do? nothing stah .

 RIP ALL THE DONS (2009-11-24 at 10:23:53)
 i hate them dickheads on this site that keep sayin this is moist and this si washed u lil pricks bet ur sum rejects and never got no attention in school man get da fuk outta here u softcore pussies .

 GRAFFITI YOUR ENDZ (2009-11-24 at 10:26:42)
 SHOWS WHOS REPPN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .

 what (2009-11-24 at 10:40:58)
 dis wasteman merking leyton bruv, u dont want base man and oc man, runnin up on pecknarm. real talk .

 lol (2009-11-24 at 10:49:57)
 Again... jus a bag chat on dis page. Don't hate pecknarm jus cus where hard!! .

 BOOM (2009-11-24 at 10:55:31)
 IF UR FRM NARM UNO HOW SHAK MADE U MAN FEEL PAIN ND STIGZ DID BOTTLE HIM YHH BUT HES SHOOK OF HIM EVEN RATTLIN WUD BAD UP STIGZ .

 GAS GANG PUM HOTTED (2009-11-24 at 10:58:43)
 FUCK YOU BRIXTON NEED LIKE 50 BOYS TO RIDE ON PECKNARM HAD OF THIS TALK ON SPIFF TV SO SHUT THE FUCK UP WRONT SAY IT 2 MAN FACE AND ANOTHIER TING YOUNG TELFON PDC AND OC ARE THE ONLY ONE ONIT FUCK CFR TRIPS THE ONLY REAL ONE IN THERE PECKNARM ALL ONDIS TING AND THEY BACK EACH OTHER 2 GAS GANG THIER COULD GAS GANG CAUSE THEY DO GAS ON TRACK AND ANOTHER THING IM NOT IFFEN FROM THEM AREAS BUT I FROM THE DIFFERERNT END SAY NO MORE GAS GANG ARE MOIST ONLY MAN LIKE SNEAKY YOUNG TROOP ARE ONIT AND BIG UP PECKNARM ARDEST TEAM ALIVE AND PDC ONLY CALLED PDC FOR ONE REASON SO FUCK OFF YOU PRICE DEM MAN MAKING MONEY YOU MAN JUST SITTING ON THE BED L: .

 TRUSAY (2009-11-24 at 11:02:10)
 BUT FUCK BRIXTON IS ONLY PDC AND YOUNG TELFON AND OC THAT ARE REAL IN THERE NARM IS ONDIS FULLY .

 NAHHHHH BRUV (2009-11-24 at 11:06:33)
 EE'S ARD .

 BOOM (2009-11-24 at 11:29:54)
 MOST OF DA HARD NARM NIGGAS R IN JAIL ONLI 1 OF 2 REAL GS LEFT LIKE DERE BOSS SPEN SO DONT CHAT SHIT .

 YOU ARE ALL MOIST (2009-11-24 at 11:59:27)
 GUESS WHAT.............GET A JOB IF YOUR OVER 16 N UR ON DIS .

 Menace (2009-11-24 at 12:21:35)
 The guy aint even on Fields estate he's on da sideroad which leads to it .

 ahhh (2009-11-24 at 12:41:05)
 i seriously doubt theese ppl are smart i mean have u seen how poor the results of gcse grades the harris peckham skl got extremely bad. pekcham is a shithole in my opinion very dumb ppl .

 (((((( (2009-11-24 at 15:51:49)
 ohh doesnt he look like a nice boy .

 SouthEast (2009-11-24 at 16:09:08)
 @ BOOM....U NEED TO GET OFF SKWILLAZ DIK...MANZ AN OLD MAN N E SQUABBLIN WID YUNGERZ....IVE NEVA ERD OF HIM PUNCHIN HIM INDA FACE.THE TRUTH IS SKWILLA IS SHITTTT...CNT EVAAA COMPARE HIM TO YOUNGZ...STOP HATIN ON NIGGAZ DOIN WELL N GET UR MONEY UP BRARDAR .

 asshole (2009-11-24 at 17:07:43)
 likkle bow has time its look like he will cut out if any1 comes anyway da way da cras doors open and dat watch how my mob city tugs doit .

 fuk an internet badman (2009-11-24 at 18:28:04)
 why u dicks chattin shit about he left door open how do u know he wasnt lookin out for feds. thas all u internet muppets do fukin jam at home and bang from ur keyboard thats the meanin of WASH. this nigga here will put it on any of u believe me he does tings on road not digial lol .

 keep it road not web (2009-11-24 at 18:45:07)
 all y man r bug fans all creatin drama on wt? sumfin u man aint even involved in.. get money man u internet gangstas .

 BOOM (2009-11-24 at 19:56:12)
 @ SOUTH EAST UPRIK I AINT ON NO 1S DIK STATIN DA TRUTH SKWILLA ND YOUNGZ WOS MAKIN A TRAK ND SKWILLA PUNCHED HIM IN DA FACE ND TRUS ME I GOT MA MONEY UP G GO GET URS UP THO .

 BOOM (2009-11-24 at 19:57:40)
 DA DOORS OPEN SO U CAN HEAR DA MUSIK FRM IN DA CAR U NEEKS .

 lol (2009-11-25 at 01:39:00)
 looooool size took the piss recording his video in fields, u dun know none of dem brixton man wud eva go and record a video in yellowbrick .

 PECKNARM (2009-11-25 at 04:07:38)
 The door is open so he can here the music u fools big up y size cos he is greasy than nearly all of u WASHED brixton man lol lmao. .

 LOOOL (2009-11-25 at 04:07:42)
 DA REASON Y DA CAR DOOR IZ OPEN IZ BCOZ HE NEEDS 2 PLAY DA TUNE OWTA DA CAR 4 DA VIDEO!!! .

 SHO SHO NARM (2009-11-25 at 04:09:13)
 PECKNARM,PECKNARM. .

 YOU DUMB FUKIN IDIOTS (2009-11-25 at 04:24:33)
 ITS NOT LIVE! THE CAR AINT PLAYIN NO MUSIC YOU PRICKS! HE LOOPED THE TUNE ONTO THE VIDEO U DUMBASS PECKHAM NO GCSE TWATS .

 DIKED (2009-11-25 at 04:30:38)
 URAH FUKIN DOUGHNUT IVE MADE TUNES B4 AN U CAN PLAY DA TUNE 4RM DA CAR 2 MEK AH MUSIC VIDEO. AN CNT U HEAR DA CAR PLAYIN DA TUNE WEN HES CHATTIN! DNT CHAT SHIT U NEEK! .

 blood (2009-11-25 at 04:55:35)
 ratlin is a pussy he cant bad up shit .

 BOOM (2009-11-25 at 05:22:20)
 BLUD RATTLIN WUD BAD UP STIGZ DA MOIST COWARD .

 LOL (2009-11-25 at 05:51:54)
 UNO WOTS FUNNY? 95% OF DESE PECKNARM GROUPIES ON DIS SITE DONT EVEN KNOW Y.SIZE..NAH NAH DEAD DAT LOL DERE NOT EVEN KNOWN IN NARM .

 Gunna D (2009-11-25 at 07:14:48)
 hold tight da yg's .

 n17 tottenham (2009-11-25 at 09:06:17)
 boom..... suck you mum you chat shit u prick....where you from bruv... ur sum countryside boy....suck your mudda dry .

 BOOM (2009-11-25 at 10:50:59)
 frm streatham u prik fuk ur endz moist wahed guys in totty dun kno is south all day .

 lol (2009-11-25 at 12:07:15)
 PYG vs OBY YRG GAS OC CG looooooool 1 team vs 5 gangs that is just says IT ALLLLLLLLLL .

 reals (2009-11-25 at 12:43:37)
 hu eva sed tef got slapped by r.a so what if r.a slapped u wot wud u do jus b real .

  (2009-11-25 at 14:06:56)
 IF RA SLAPPED ME ND I NEVA DUN NUFFIN I WUDNT B TLKIN GREAZEY LIKE TEF IS .

 diplow in sw9 (2009-11-25 at 14:31:13)
 niggers need 2 stop movin like paigons ,, man an man our doin the goverments work killin on one an ova ,, us as blacks to unite an dne wid all dis slave mentality shit , or death will be round the corna for all of us very soon , money shud be the only issue ,, but until then big up all my niggas doin dere ting outa bricky, man an man fi sort out the head .

 ... (2009-11-25 at 14:40:48)
 if a west ute came tru pygs estate would u lot move 2 him .

  (2009-11-25 at 14:42:25)
 lol ... wants to go 2 sn1 shop hes frm west jus checkin if is kl .

 Lewww (2009-11-25 at 15:37:35)
 i think dem PYG's are the ardest yungers (15 an under) are da ardest in da country looks like they dont give a fuck bout anythin .

 HACKNEY RUN TINGZ (2009-11-25 at 17:02:03)
 LOOOL HE DID HIS TING....... BRICKY YOUTZ BETTA DO SUMTIN QUIK CAH IF DEY DNT DO NOTHIN NOW NEX TIME NARM MITE ROLL DER N MAKE A VID LIKE GREY GANG VS GREEN GANG .

 HUS (2009-11-25 at 17:48:29)
 allow peckham though its a fuckin shit hole as nasty as nigeria. jobcentre and post offices are rammed because of bums collecting their benefits, alot of crackheads and estates everywhere you should be ashamed to be from there....... .

 reals (2009-11-25 at 18:08:17)
 evry1 huse real nos even da realist ppl hv been boyed off innit dats wot happenes in da hood .

 ......lol. (2009-11-25 at 18:11:52)
 just some red skin dick head hyding ur face .

 big man ting (2009-11-25 at 23:24:58)
 ive bn readin dis 4 lng dis is my first comment boom ur fukin annoyin u chat shit tlkin bowt brikky nd pecknarm wen ur not 4rm either bruv ur not bad cuz kmt ur on evri bodys dik low it if u wana do ur ting doit dont jus cat 4 evri 1 kmt idiot nd bruv make a dum reply 2 dis if ur hard den leeve ur graff nd ill promise ull gett smakd over .

 BOOM (2009-11-26 at 00:32:33)
 TERROR .

 Smugz (2009-11-26 at 01:26:53)
 only 1ns holdin it down for brikki 2 murk py is YRS younga road side dons.. nankin up all u pys 1 by 1.. fuck u mother fuckers da claim u no shit ur sum internet gangsters like 1 breh sed ur not no1 no attention in skl so u cum on here goin on like u do dis ting.. get ur gwap up u silly lil wallad shout out 2 ma yrs dons do dis all day fuk pyg n fuck dis fat little muffin with his fake ralph lauren tracksuit fukin wallad .

 YOUNMGOE (2009-11-26 at 05:27:36)
 HOLD TITE DA YG'S DOIN DIS TING SAY NIZZY .

 Real Wigspliter (2009-11-26 at 06:32:44)
 He's Got His Vest On U can see it under the jumper .

 Fuck the beef (2009-11-26 at 08:13:24)
 i might sound moist but fuck it what beef doing avy1 hype and aint got no peas get peas first then you can do what you want you might be a boss now bout in a couple years respect goes so what that doing prey to god for the sins .

  (2009-11-26 at 09:04:23)
 so wot if hes got a vest on .

 LAST OF A DYING BREED (2009-11-26 at 11:41:58)
 EVERYBODY THATS 4RM DAT AREA WHOS ON THIS TING YOUNG OR OLD KNOWS HIS FACE NOW AND WILL MOST DEF WILL PUT IT ON HIM WHEN THEY SEE HIM.. PLUS TRIDENTS GOT THERE EYES ON HIM NOW...U KIDS NEED TO GROW UP! THE ROADS ARE HOT ENUFF! WHEN MOST OF YOU GET NICKED U CRY AND TURN MOIST YOUR OLDERS ARE PUNKS 2 GIVEN U FOOD AND GUN INSTEAD OF GAME AND KNOWLEDGE...EVERYTIME I SEE THIS SHIT IT GETS ME DOWN...US BLACK BROTHERS NEED TO LOOK IN THE MIRROR N WAKE UP! .

 LAST DYING BREED (2009-11-26 at 14:06:36)
 SHUT DA FUK UP U PRICK DIZ AINT NO PLACE 4 SOFT NIGGAZ^^ .

 SW FUKIN 9 (2009-11-26 at 14:08:05)
 DEAD UR DEAD UR PISSED UR WHITE AND ILL B ATTENDING UR FUNERAL .

 MOZART BUT WER STILL KL PLAYZ (2009-11-26 at 14:08:55)
 YESS PLAYZ MUM IS FUKIN SEXC MAN WOULD RIP HER IN HALF AND DA 1 PLACE I WOULD LIKE 2 FUK HER IS IN MC.KYLES ROOM .

 looooooooooooooooooooooooooooooool (2009-11-26 at 14:50:41)
 TRU STORIES EVEN DOE HES MANDEM MAN WILL FUK HIZ MODA OUT SHE A SEXC PIECE OF SKET .

 yo shit (2009-11-26 at 14:53:25)
 Evry one Just Shut The Fuck Up!!! .

 ahaaaa (2009-11-26 at 15:41:10)
 this breh looks like abit of a prick! .

 catch me in mozart w10 (2009-11-26 at 16:29:21)
 make me shut da fuk up fam .

 klaaa (2009-11-26 at 17:41:17)
 catch u in mozart hidin u man r moistttttt .

 diked ute (2009-11-26 at 18:04:24)
 cum tru my hood if wer moist infact state ur name pussie holla at man trojan .

 yo terror (2009-11-27 at 21:36:04)
 is dis terror 4rm vale y u tlkin 2 dese uit on dis harf of dem dnt cum out bmt der jokas .

 PYG ALDIA (2009-11-28 at 13:48:53)
 FUKK GAS GANG PUSSIES .

 da real john wayne (2009-11-28 at 15:37:10)
 fuk da other side i swear down im gonna kill shooting star dat fat prick , cum bricky right now if ur on dis ting say no more gas gang .

 GAS (2009-11-28 at 18:57:39)
 shooting star is a pussie da only ting he shootin iz starz .

 BLUE GANG MURDA BLUES (2009-11-29 at 08:55:48)
 W12 SB FUCK DA REST GEMME.. GET AT ME IF ANYFIN.. FUCK ALL SU WOO NIGGAS ITS TRUE BLUE NIGGAS .

 MANCHESTER AND BIRMIGHAM AND NARM A (2009-11-29 at 14:58:06)
 MANCHESTER AND BIRMINGHAM THE REALIST DO YOUR RESEARCH AND THEY DONT CHAT ON TRACK LIKE ALL YOU MAN IF YOUR A REAL BADMAN YOU DONT CALL NAMES .

 DONT WORRY WHO DIZ IS (2009-11-30 at 10:26:15)
 WHTS RONG WID DEEZ NEEKY BRIXTON YTS THINKING THAT UR BAD UR MOUISTE IM NT SAYI DIZ CAH U DNT NO WHO DIZ IS JUST NO MANZ COMING 4 U LIL DIK HEADS LOOOL ALL I CAN DO IS LAUGH .

 madmen (2009-12-01 at 06:38:43)
 my boi y.size pyg all day big up my hr click u know the link up is mad fuck haters fuck brixton .

 i come to your block (2009-12-01 at 06:41:14)
 i come to your block for man just bottles u pussy brixton girls not boys .

 i come to your block (2009-12-01 at 06:43:09)
 i come to your block for man just bottles u pussy brixton girls not boys .

 pecky black gang (2009-12-01 at 07:59:27)
 u bricky donz r moist none ov u pussy cum pecky n make a vid cum of it hold tite yung size my don suuwuu fuk gas gang fuk sneaky u man r lierz .

 brap brap (2009-12-02 at 03:28:11)
 niggaz kno wat it iz niggaz kno how we roll in dis bitch fuck da rest of dem pecky se.15 all day dun kno big sizer doin his ting 4rm early its a p ting now get to kno pussy .

 .. (2009-12-02 at 06:16:09)
 ALL U PECKY UTE R ALL INTERNET BANGERS COMMENTING ON EVERY VID MOIST UTES MAN PUTS IT ON PECKY MAN IN MY COLLEGE 4 BREAKFAST .

 lol (2009-12-02 at 10:18:58)
 da cars open so if any mandem roll around da corner der cuttin out inda whip, and hes on da outskirts of da estate, not deep inside. lol stp letin giigs gas u up .

 lol continued (2009-12-02 at 13:09:14)
 he says b4 i cum on ur block wid no bally stil slap it off. but hes standing in der block wid a bally on and letin off no shots LOL .

 SNEAKBO (2009-12-03 at 09:30:51)
 MAN IS SCARED OF PEKNAM .

 size (2009-12-03 at 21:33:48)
 its y.size man came in fields and wat its nuffin init, brikky man cnt do this in fields theyll get shot, hold tite all my pyg niggas .

 muffin (2009-12-04 at 16:24:31)
 ....FAT BWOI EATING SIZE BRE GOT DA CAR DOOR OPEN.....FUK GAS OC RUN FEILDS .

 muffin (2009-12-04 at 16:34:18)
 ....FAT BWOI EATING SIZE BRE GOT DA CAR DOOR OPEN.....FUK GAS OC RUN FEILDS .

 young brikz (2009-12-05 at 08:37:29)
 LOL THIS IS EXACTLY WHAT HE DONE THIS FAT SHIT WOKE UP LIKE 7 IN THE MOURNING AND THOUGHT LET ME TAKE A TRIP DOWN TO FIELDS CUZ I KNOW NO 1 WILL BE OUT IF U DONT BELIEVE ME TAKE A GOOD LOOK AT THE BACKGROUND BARE BIRDS TWEETING AND NOT A SOUL IN SIGHT TRUST ME ANY1 CAN RUN UP IN ANY ENDZ LOOOL WHAT MAN DO TO MAKE THEMSELFS LOOK HARD MOOOOOOOIIIIIIIIISSSSSSSTTTTTTT .

 cum my block in da day (2009-12-05 at 20:05:06)
 u will get ur dome splatterd coz my niggaz up we dem 24 hour boy's we get it in we up 7 am pitchin any of our enemys come tru we str8t dumpin 140th on lennox bitch .

 real member (2009-12-09 at 12:26:51)
 y troopz wud of dun a ting if he spooted him .

 bladez (2009-12-09 at 12:41:08)
 do your tng ur ish is reeeel .

 o.c is back! (2009-12-12 at 04:57:44)
 WASHED!!!!! DIS YOUNG SIZE YOUT CAME FIELDZ, FAIR ENOUGH....BUT LETS POINT OUT SUM FACTS...FIRSTLY HE MUS OF GON DER AT SUM WAVEY TIME EARLY IN DA MORN OR SUMTHING, COZ DERZ NO ONE ON THE BLOCK...SECONDLY HE CAME JUS IN TO THE ENTRANCE RITE ON THE OUTSKIRTS.. IF YOUR SO BAD WHY DIDNT U GO FULLY ON THE BLOCK, INSTEAD OF JUS COMIN IN A BIT AN STANDING NEXT TO YOUR GETAWAY CAR IN CASE ANYTHING GETS PEAK!! FUK G.A.S AND ALL DESE OTHER YOUNG ONES! US MAN R BOUT ORGANIZED CRIME AND MAKIN DOE! FUK DESE PETTY BEEFS! IT MAKES U ALL LOOK MOIST!! YES..EVEN YOU y.SIZE! MOST OF THE REAL O.C IS IN JAIL... BUT ME AN MY TEAM IS THE BEST OF WATS LEFT.. O.C THE REAL BLACK BANDANA GANG!!!! .

 oi BOOM (2009-12-12 at 20:06:20)
 IS DIS TEEROR 4M VALE .

 .... (2009-12-23 at 06:10:02)
 man rate man 4 dat cah dem vs 5 gangs dere on stuff gas gang moist suk der mums lool pecky .

 bad man (2009-12-25 at 11:18:35)
 he is fukin wash !!the door is open so if shit gets on top he will suck out n he lookin around hes scared fam ..fat cunt .

 s (2010-01-07 at 20:26:59)
 your all moist .

 L (2010-01-23 at 23:59:26)
 BOOO... Get a day job you fucking confused wanna be nigga.... .

 DTN (2010-03-16 at 17:57:50)
 sum dumb shit lyk, little boys going on lyk they r men with their little bandanas .

 pee why (2010-05-19 at 17:34:31)
 Bricky bang bang. .

 smokey (2010-01-28 at 20:06:19)
 who ever fucking wrote lefdt da car door open der r funny ber left it wide open loooooooool .

 connor BEDFORD (2010-02-07 at 23:35:25)
 NUNA THAT SHIT BOI THIS MAN TRYED MUGGIN BRIKKY .

 gas gang gripz y.size pussy (2010-02-12 at 20:52:39)
 my yout chilling back fiels were no man gonna be seen 1 oclock and look at man that shook incase man come what about camera man sort the planning out b4 bullets hit the pagenist in the back and 1 bullet threw ur mum sowooooooo .

 gas gang gripz y.size pussy (2010-02-12 at 20:52:45)
 my yout chilling back fiels were no man gonna be seen 1 oclock and look at man that shook incase man come what about camera man sort the planning out b4 bullets hit the pagenist in the back and 1 bullet threw ur mum sowooooooo .

 Political Peak OC (2010-08-03 at 05:02:03)
 im shook to go peckham for my mum to shop .

 shak corleone (2010-06-28 at 17:48:05)
 aint dropped no1 its all lies shak didnt kill termz and all u man are wash .

 LMK (2010-11-09 at 03:33:52)
 YO PUSSYOLZ RASCLARRT KUM SOUTH ENDZ U MOISTIES .

 HE DONE THIS ROUND EARLY TIMES AND (2011-09-02 at 16:20:23)
 HE DONE THIS ROUND EARLY TIMES AND WAS FIELDS IS O.C NOT GAS..IF HE CAME ROUND 12 HE WOULD BE PISSEDD .

 8VMX3o Good day! I do not see the c (2011-09-27 at 18:25:27)
 8VMX3o Good day! I do not see the conditions of using the information. May I copy the text from here on my site if you leave a link to this page?!... .

 buy cheap oem software (2012-02-12 at 02:59:05)
 254oJC The Author is crazy..! .

 Adobe OEM Software (2012-03-08 at 05:22:10)
 et7KFO Great blog.Really thank you! Much obliged. .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

PYG Black Gang (Y.SIZE) - Mission Riddim
Total Views: 17,085

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us