spifftv
 
SMH! Girls Fight Over The Last Ice Cream At The Ice Cream Van - Stop The Violence
1
 this is embarrasing to the black co (2011-08-30 at 11:29:53)
 this is embarrasing to the black community .

 I can understand why the fat one wa (2011-08-28 at 15:27:55)
 I can understand why the fat one was fighting for the ice cream but why the other chick .

 thats bitches down south. new york (2011-08-23 at 00:32:57)
 thats bitches down south. new york girls actually shoot the 1 .

 only fat hungry americans wuld do d (2011-08-22 at 22:43:10)
 only fat hungry americans wuld do dat .

 typical fucking americans (2011-08-22 at 22:43:56)
 typical fucking americans .

 shit like this makes ppl say... fuc (2011-08-22 at 22:36:49)
 shit like this makes ppl say... fucking niggers .

 shit like this makes ppl say... fuc (2011-08-22 at 22:36:12)
 shit like this makes ppl say... fucking niggers .

 only the fools in america roll like (2011-08-22 at 22:07:45)
 only the fools in america roll like dis...blacks in england nevaaaaaaaaa dat .

 only the fools in america roll like (2011-08-22 at 22:06:51)
 only the fools in america roll like dis...blacks in england nevaaaaaaaaa dat .

 only the fools in america roll like (2011-08-22 at 22:07:10)
 only the fools in america roll like dis...blacks in england nevaaaaaaaaa dat .

 i ask why does it always hve to be (2011-08-22 at 21:51:02)
 i ask why does it always hve to be black people its like they are beggin people to be racist .

 All this over a fucking ice cream?! (2011-08-22 at 20:26:43)
 All this over a fucking ice cream?!?!?! What's the world coming to?!?!?! .

 MR.MEE (2011-08-22 at 20:18:17)
 MR.MEE .

 fat gyal got tump!! (2011-08-22 at 20:14:23)
 fat gyal got tump!! .

 HAHAAA (2011-08-22 at 20:17:36)
 HAHAAA .

 ... These women can't fight at all. (2011-08-24 at 18:44:32)
 ... These women can't fight at all. .

 mbngo stinks !!!!!!!!!!! (2011-08-22 at 20:08:33)
 mbngo stinks !!!!!!!!!!! .

 IT HAS TO BE FAT BLACK GIRLS (2011-08-22 at 20:11:28)
 IT HAS TO BE FAT BLACK GIRLS .

 WANT 100% FREE PORN? WWW.RLPORN.CO (2011-08-23 at 02:42:43)
 WANT 100% FREE PORN? WWW.RLPORN.COM WANT 100% FREE PORN? WWW.RLPORN.COM WANT 100% FREE PORN? WWW.RLPORN.COM WANT 100% FREE PORN? WWW.RLPORN.COM .

 black girls know how to fight...ins (2011-08-23 at 02:55:36)
 black girls know how to fight...instead of fighting wit each other they should do it on the white girls...i know some blacks gils that will fuck up white boys .

 twigs in the wig (2011-08-23 at 05:11:44)
 twigs in the wig .

 looooooooooooooooooooool (2011-08-23 at 06:59:30)
 looooooooooooooooooooool .

 she just wants her ice cream fat bi (2011-08-23 at 07:11:25)
 she just wants her ice cream fat bitch got tucked INN!! .

 Stop stealing vids from WSHH be ori (2011-08-23 at 07:15:13)
 Stop stealing vids from WSHH be original .

 I LOVE THE WAY SHE WENT BACK TO GET (2011-08-23 at 08:28:43)
 I LOVE THE WAY SHE WENT BACK TO GET HER ICE CREAM AFTER ALL THAT EMBARASSMENT .

 only in america dey act like dis es (2011-08-23 at 08:35:56)
 only in america dey act like dis especially da girls .

 this vid is funny ber giving the g (2011-08-23 at 09:17:23)
 this vid is funny ber giving the girl tips while she's fighting LOOL .

 NAAAAA THEM GIRLS ACTUALLY LOOK LIK (2011-08-23 at 09:17:45)
 NAAAAA THEM GIRLS ACTUALLY LOOK LIKE BABOONS ITS NOT EVEN A LIE THE WAY THEY MOVE AND EVERYTHING HAHHAHAAHAH .

 this is not down south or north th (2011-08-23 at 09:46:58)
 this is not down south or north this is CALI .

 THIS IS CALIFORNIA (2011-08-23 at 09:47:44)
 THIS IS CALIFORNIA .

 WHY AM I HEARIN STUFF ABOUT FUCK AM (2011-08-23 at 10:04:37)
 WHY AM I HEARIN STUFF ABOUT FUCK AMERICANS DAMN I FEEL BAD CAUSE IM BRITISH/ AMERICAN AND I LOVE BOTH BUT MOST DEF LOVE MY BRITISH PEOPLE AND I DONT SAY FUCK AMERICANS .

 loooooooooooooooooooooooooooooooooo (2011-08-23 at 11:14:50)
 loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool. fat ones hair is FUUCCCCKKKKEDDDDD .

 That first bang was fucking epic. l (2011-08-23 at 11:28:34)
 That first bang was fucking epic. looooooooooooool .

 FAT TING GOT MOVED TOO SWIFTLY (2011-08-23 at 13:26:26)
 FAT TING GOT MOVED TOO SWIFTLY .

 give the a salad that will sort it (2011-08-23 at 14:35:10)
 give the a salad that will sort it out .

 say nuttin she still got that ice c (2011-08-23 at 16:17:01)
 say nuttin she still got that ice cream at the end LOOOOL .

 The cooli girl at 2:16 needs to get (2011-08-23 at 17:00:32)
 The cooli girl at 2:16 needs to get pumped! .

 LOOOL SOUNDS LIKE WIZ KHALIFA RECOR (2011-08-24 at 16:48:30)
 LOOOL SOUNDS LIKE WIZ KHALIFA RECORDIN .

 Fear some black gals of today, this (2011-08-24 at 15:38:06)
 Fear some black gals of today, this ain't even funny. .

 Nah this is MAD funny... I swear do (2011-09-07 at 18:52:00)
 Nah this is MAD funny... I swear down! 'Twigs in the wig! Twigs in the wig' loooooooooool .

 Only fucking Americans come on some (2011-09-11 at 10:27:28)
 Only fucking Americans come on some dickhead vibe lyk dis man dis shit neva happens in England... i bet the ice-cream they were fightin over is sold in the shops! .

 NapUnloallepe (2013-03-24 at 08:49:35)
 When you can't manage to secure the very best web hosting plan, you may end up having some rough patches further down the line. Once the influx of traffic begins, you will see a growing number of stra .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 18:40:08)
 The World Wide Web offers vast opportunities for users who wish to connect with others and businesses worldwide. Should you wish to achieve this through a website, however, you must first have got a r .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

SMH! Girls Fight Over The Last Ice Cream At The Ice Cream Van - Stop The Violence
Total Views: 21,368

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us