spifftv
 
Shanklin Youngers HOOD VIDEO - Can't Come Round Here
1
 mmz (2009-10-27 at 20:28:32)
 is diz endz se17 .

 money bags (2009-10-27 at 21:24:06)
 yo genarule or watever ur name is ur moist fam real talk man no who u r an u no who i am so play ur position cuz .

 ricks (2009-10-27 at 21:25:43)
 yo dis tune is a bag of shit no hatin real talk i aint feeling it .

 NORTH WEST (2009-10-27 at 22:19:38)
 DA TUNES OK, NO LIE.. BUT WE WILL STILL WET DEM ALL UP. LOL .

 REALDONS (2009-10-28 at 04:23:06)
 WHERE THESE DONS FROM? .

 . (2009-10-28 at 05:20:30)
 There from priory court E17 Walthamstow .

 peky (2009-10-28 at 05:49:30)
 dis niggas are wahed tryna copy ma peky dons. 'throwin p signs' if any1 except for peky does it it looks washed. thers only 1 peckham. .

 EVERYBODY KILLER (2009-10-28 at 07:29:49)
 FUCK GREY GANG U MAN ARE PUSSIES STRAIGHT UP, FUCK ALL DA DA COLOUR GANGS U MAN ARE MOIST. ALL U PRICKS CAN GET IT. REAL TALK, BIG UP MY NORTH NIGGAS AND EAST NIGGAS, HACKNEY ALL MOTHER FUCKIN DAY.. .

 fuc u (2009-10-28 at 08:50:08)
 fuc u nigger killed my cousin hope all use burn in hell .

 shit (2009-10-28 at 14:39:46)
 so dont come with this shit tune .

 east-west-south (2009-10-28 at 15:33:02)
 tryin to copy w2 man dem. .

 East Side We Ride (2009-10-28 at 16:13:06)
 Dont cum up with ur north west shit on here, u man r nuthin u live in the safest and gayest part of london u man r so fake. East is grimey g, gangland u hear me we come da hardest after south (aint gonna lie) .

 Brudaa (2009-10-28 at 20:29:18)
 wats d name of dis instrumental?? .

 Brudaa (2009-10-28 at 20:29:26)
 wats d name of dis instrumental?? .

 Spiff jokes (2009-10-29 at 03:10:04)
 Lol the guy singing the chorus. hes got some light bulb head .

 diz (2009-10-29 at 05:44:30)
 east side we ride ur gassed come norf west u'll get wrapped up bout safest and gayest come roun ere n c wot will happen blue block .

 say no names (2009-10-29 at 15:45:42)
 Real talk all u neeks dat bring dis fake internet hype r all washed fukin internet stars and youtube shooters fuk whoever replys NMS. .

 HACKNEY E5 CSR (2009-10-29 at 20:58:31)
 HACKNEY CSR MURDERMILE E5 looool apart 4rm HACKNEY RUN EAST SNM N IF WE ALL LINKED WE WUD RUN LONDON!!! .

 Trapstar (2009-10-30 at 07:21:25)
 u east man need 2 stop gassin on d internet b4 i get ma muda blue dons from bush 2 touch ur wiggs .

 fuk east (2009-10-31 at 07:22:31)
 u man r sum breddas 4real u lot dnt get rated trusssss .

 south.northj,east,west das how it g (2009-10-31 at 11:50:14)
 And thats the order.. .

 East 17 (2009-11-02 at 06:32:04)
 Theswe niggers are waste they are not real there from my bits walthamstow. They are fake.... Drive man run stow ask around about DM aka Dagerous Minds aka Doe Makerz aka Drive Man aka Drive 2 Marlowe. The grey gang niggers are ot real. .

  FUCK THE HATERS (2009-11-04 at 16:13:53)
 ABOUT THEY R TRYNA CAT ENDS SUCK OUT DIK HEADS FUCK U MAN INIT E17 PRIORY COURT ALL DAY .

  FUCK THE HATERS (2009-11-04 at 16:18:09)
 ABOUT THEY R TRYNA CAT ENDS SUCK OUT DIK HEADS FUCK U MAN INIT E17 PRIORY COURT ALL DAY .

  FUCK THE HATERS (2009-11-04 at 16:18:25)
 ABOUT THEY R TRYNA CAT ENDS SUCK OUT DIK HEADS FUCK U MAN INIT E17 PRIORY COURT ALL DAY .

 h town (2009-11-07 at 06:52:56)
 lol i see videos of dat bredda generule gettin badded up by dem base boiz wid his face all bleedin an dat dey made my man say fuk priory court cuz .

 b21 (2009-11-10 at 19:47:13)
 21 up in the place .

 e11 (2010-03-11 at 07:07:42)
 man knows what it is.. my block and e17 aint kool.. bt sameway dese pecky yutes r stupid wat u think narms da only ends with a p... dikheads we see dem pdc 1s throwing dat p up from b4 u man.. so u narm yutes looked washed throwing up p's to.. fuck u internet gs come see me .

 GBLOCK W2 (2009-11-26 at 13:55:23)
 FUK U NIGGAZ .

 GMD (2011-11-29 at 04:24:25)
 FREE THE REAL NIGGAZ IN THIS VID .

 north (2010-01-16 at 18:10:00)
 thay are on it thay run up in mob city .

 illy (2010-01-17 at 00:44:38)
 ill town fuck e17 .

 a real general (2010-01-21 at 10:39:33)
 loool weres generules nose looool i heard it got blown off.. fuk grey gang L's allday .

 D-BO (2010-08-29 at 14:15:15)
 ARE YOU MAD? THAT PAKI SAID NIGGA YEAH? FUCK SHANKLIN, KNO WHAT IT IS. D BO. .

 Hackney only (2010-04-19 at 19:20:36)
 Hackney' the realest in east and definitely top two in London, walthamstow is soft .

  East Side We Ride is smoking crack (2010-03-03 at 09:16:48)
 Whaatt boy north west is he safest hood?? uu diiikkkhheeeadd its safe cuz pussey niggas like u cum tru n get ya self worked!!, an i hear bare niggas tlkin sayin north aint real WE DONT C U NIGGAS FROM OUT THE HOOD HERE LOL. and when u do cum in to a area the yungas will most probs jump on u b4 the oldahs doe lol. anyways northwest aint that big but if u really think were not on it come init get ya skinned tanned .

 LEYTONSTONE (2010-11-20 at 19:38:54)
 WELL MAN CAN CHAT SHIT ABOUT MY DONS IN PC BUT THEM ARE CATCHIN BODYS AN BUSSIN CASES NO JU JU NO SNITCHIN IF U MAN R ON THE SAME WAVE HOLLA . .

 woodgrange (2011-02-27 at 05:48:07)
 fuk leytonstone .

 ,lol (2011-05-10 at 17:02:21)
 rep yourself gangs are lateeeee .

 b21 banga (2011-06-09 at 21:04:36)
 these man are young pups rmd all day .

 Whos copying pecky u dikead man shu (2011-08-27 at 20:10:30)
 Whos copying pecky u dikead man shut and come do summen init and stop the chatting and to the rest of you low all the talks init cant you see what ur doing ur typing shit and not doing nothing come and touch mandem if your bad .

 dem drive youts blowed dat guys fac (2011-09-19 at 10:02:33)
 dem drive youts blowed dat guys face off lool no more tunes .

 EAST SIDE (2012-03-07 at 05:16:51)
 CSR DNT RUN SHIT SUK UR MUMS U WET PUSSYS .

 NapUnloallepe (2013-03-24 at 08:27:25)
 Choosing the best hosting company is key to making sure your internet site is always available. You should do research, do a price comparison and plans, and look for references prior to making your se .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 18:37:00)
 How frequently have you ever considered the profitability of your own business and realized that you need to cut some costs? An internet business has less overhead when compared to a bricks 'n mortar .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Shanklin Youngers HOOD VIDEO - Can\'t Come Round Here
Total Views: 12,309

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us