spifftv
 
Track About Chicks Cheating - Loving You No More Ft. Chanade & Killer P - Capa, DD & Trimz
1
 o (2011-02-22 at 16:46:05)
 ddat capa yute goes croydon college lool waseman wit his gay mohecan .

 First ! (2011-02-02 at 02:19:04)
 Bit Frisky But It Can Work .

 ........... (2011-02-02 at 02:59:22)
 DD went in !!!!!! .

 REAL (2011-02-02 at 03:10:57)
 DD VOICE IS ANNOYING DEAD DEAD DEAD VOICE THE ONLY 1 THAT WENT IN WAS TRIMZ BUT EVEN HE WAS SHIT IN A WHOLE THIS TUNE IS WACK!!! SPECIALLY THE Y,UTE THAT STARTS SINGING AT THE END .

 killa p? (2011-02-02 at 03:40:37)
 or isit a different 1 .

 ................................. (2011-02-02 at 04:32:13)
 Big up K-Town aka Kennington. otay .

 OMG UR NOT SERIOUS (2011-02-02 at 06:11:12)
 BULLSHIT .

 crazy (2011-02-02 at 06:15:07)
 dis tunes so wack it maes me sound good when i sing in the showers .

 craze (2011-02-02 at 06:15:59)
 makes i meant .

 fuck k.town (2011-02-02 at 06:16:58)
 ovals presidentay sed dat.... .

 JJ (2011-02-02 at 07:13:57)
 DIS TUNE IS ALRIGHT STILL I QUITE LIKE IT. PPL ARE SO QUICK TO HATE ITS OBVIOUS DESE MAN PUT EFFORT INTO MAKIN DIS AND IT WORKS .

 ..... (2011-02-02 at 07:34:37)
 the singiin aint on point but the verses were decent .

 let me analyse this shit (2011-02-02 at 08:38:40)
 singing: TERRIBLE verses: were cool still beat: good video: basic but ite .

 The Girl sound wakkkkk (2011-02-02 at 08:41:20)
 Stop rappin please .

 sav (2011-02-02 at 09:40:30)
 i feel this tune its hard .

 www.wifmoneyonline.com (2011-02-02 at 09:42:43)
 MAKE EASY MONEY ONLINE!!! .

 bizy sw9 to sw2 (2011-02-02 at 10:39:00)
 dis tune hard shout out my niggaz trimz,dd capa soon blow if any one chattin shit holla at me and get your gwop up before you cum with dem ting dere .paid in full .

 se mac 11 (2011-02-02 at 11:34:56)
 black prince say nufin .

 DD (2011-02-02 at 11:39:07)
 she came ard on feelin his wave wiv sneakbo, not as much on dis tune but still tuff .

 wagwun wid mans voice ? (2011-02-02 at 11:53:32)
 Rah Da Tunes Gd Buh Wagwun wid man Voice at da end ? .

 B.M.T (2011-02-02 at 12:13:39)
 this is moistt, girl cant sing. .

 haha (2011-02-02 at 12:24:18)
 this beat from diddy dirty money song Loving You No More .

 haha (2011-02-02 at 12:25:12)
 this beat from diddy dirty money song Loving You No More .

 haha (2011-02-02 at 12:26:56)
 this beat from diddy dirty money song Loving You No More .

 new n dubz (2011-02-02 at 12:42:02)
 yo dese lot are big.. could be big like n dubz 4 reall .

 neva trust a bitch (2011-02-02 at 12:42:36)
 DIS TUNE IS DA ONE!! F*CK DESE SLAGS .

 luv dis tune (2011-02-02 at 12:47:48)
 dis tune is real .

 lol (2011-02-02 at 12:59:24)
 this has to be a joke .lol .

 sw2... (2011-02-02 at 13:06:10)
 dd's kinda sexy still, her voice is a little annoyin but i like her. do ur thing babe, dnt make it ur only income though. but go in. love it. killa p, done knw .

 yo (2011-02-02 at 13:15:05)
 The tune is actually decent but the girl singing is abit off key if u listen cafefully, but big tune besides that!!!!! .

 nw (2011-02-02 at 14:31:10)
 yo gal go get sum singing lessons dik head .

 jheeze (2011-02-02 at 18:10:14)
 DD I LOVE UR TITS .

 ................ (2011-02-02 at 21:07:39)
 over is kennington u dickhead, prick come suck ur mum .

 MY GOSH (2011-02-03 at 01:35:09)
 the singing in this video is horrendous .

 da bad boys r bak (2011-02-03 at 05:35:00)
 dare going in! On a big man tip I dig dat, not just a bunch of hooded youts on a block, where can I hear more??? .

 lol (2011-02-03 at 06:34:44)
 dd ah look peng man will have fe beat dat 1 day hw yu mean .

 SHIT (2011-02-03 at 15:04:30)
 DDS VOICE IS JARRIN .....I WLD BEAT DOE STR8 .

 real nigga (2011-02-06 at 11:04:44)
 here's sum real talk rappers werent bad at all, oiiii dem singer sound like death is in the building bt carry on doin ur ting .

 dem ones (2011-02-07 at 01:22:39)
 dd needs yto get it fuck this tune she got a d still .

 dd and trimz (2011-02-07 at 05:34:19)
 dd was hard trimz were hard they should do the track without the rest .

 TIPS AND ADIVCE (2011-02-05 at 17:18:41)
 TIPS: WRITE BETTER LYRIC CUZ THEY WAS MAD DEAD AND AUTO TUNE THE SINGER VOICE CUZ THEY SOUNDED LIKE THEY WAS BEING RAPED BY A PACK OF LIONS ALSO IF U HAV NO LIGHTIN RECORD IN THE DAY ADVICE:STOP NOW AND SAVE THE ...U KNO THA REST CUZ THAT WAS REALLY POOR LOL .

 i like (2011-02-04 at 13:06:08)
 nice tune still .

 trust me its hard (2011-02-04 at 13:06:42)
 i love it .

 hard (2011-02-04 at 13:08:11)
 bare dickhead chattin shit on heree get your money up pussy hard still .

 hard (2011-02-04 at 13:09:48)
 but killer you should low dat sing tind .

 buy oem software (2012-02-12 at 02:31:26)
 SHE6jy Edidn`t think about that. I'll tell my mother, she won`t believe it..! .

 Buy Cheap OEM Software (2012-03-08 at 03:31:03)
 MHVAvQ A round of applause for your post.Really looking forward to read more. Awesome. .

 cheap bookmarking service (2012-09-20 at 08:10:29)
 S85PCl Hey, thanks for the blog post.Really thank you! Want more. .

 crork (2012-09-21 at 06:21:05)
 gYsvMi A big thank you for your post.Really looking forward to read more. Much obliged. .

 crork (2012-10-20 at 01:49:38)
 MTu7vR Appreciate you sharing, great blog.Much thanks again. Cool. .

 crork (2012-11-04 at 04:48:54)
 Z9lMx4 Great blog article. Really Cool. .

 HerNomelo (2012-12-24 at 23:16:20)
 Be around date for the most recent fact Television exhibits, know very well what is occurring and browse all of your favored blogs to uncover who Oprah is interviewing as recently. Do these factors fo .

 buy clomid (2013-03-01 at 02:32:33)
 G2piow Really enjoyed this blog article.Really thank you! Really Great. .

 NapUnloallepe (2013-03-25 at 03:21:02)
 The World Wide Web offers vast opportunities for users who would like to get in touch with other individuals and businesses worldwide. If you would like do this via a website, however, you should firs .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 21:33:22)
 Lots of people believe that the ideal solution with hosting is always to select one that is free. Depending on your needs, a no cost host may not be the best choice for you. Like whatever else, you sh .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Track About Chicks Cheating - Loving You No More Ft. Chanade & Killer P - Capa, DD & Trimz
Total Views: 11,407

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us