spifftv
 

WTF - Little 2 Year Smokes & Swear Like An Adult In Front Of Parents! not good!!
1
 chloe (2009-11-08 at 12:23:28)
 this is reallbad dont neglect children. .

 fuk that (2009-11-08 at 12:38:56)
 thats sum fukd up shit man how culd ne1 make there kid at so young smoke .

 wtf (2009-11-08 at 13:14:31)
 these people are fucked up!!!! .

 joeydollars (2009-11-08 at 13:36:05)
 this is mad wow this mad world dam .

 CHINKS (2009-11-08 at 14:26:22)
 NO WONDER , THERE RUBBER DAPS!! .

 FUCK THESE TIDDLEY WINKS (2009-11-08 at 15:09:44)
 THESE FUCKIN TIDDLEYS ARE SCUM SCUM .

 hahaha (2009-11-08 at 15:14:55)
 HAHAHAHa .

 SW8 (2009-11-08 at 15:37:58)
 the fags bigger than him.loooooool .

 Emotional (2009-11-08 at 15:42:54)
 Foolishness. its Emotional .

 4real (2009-11-08 at 17:16:07)
 this vid left me feelin stunned still .

 GOD (2009-11-08 at 20:38:02)
 Blessed Be .

 LOOL (2009-11-08 at 23:19:41)
 AT THE AGE OF 15 HES GONA BE DOING METH .

 lol (2009-11-09 at 04:59:40)
 badmannn loooooool .

 deep (2009-11-09 at 08:58:55)
 datz juz stupid i feel it 4 da yute .

 RAHHHHHHH (2009-11-09 at 11:26:57)
 DISS SHITS JUST FUCKIN WEIRD BLUD, ITS A FUCKIN BABY SMOKIN WAT DA BLUDCLART ID SMACK DA SHIT OUT OF MY YOUT IF I SEE DAT JHEEZE .

 SPIFF DA MAN (2009-11-09 at 13:50:03)
 OI SPIFFY KEEP EM CUMMIN DIS IS TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FUNNY PROBALY DA MOST FUNNIEST FING IVE SEEN IN MY LIFE .

 Boss man (2009-11-10 at 06:02:59)
 nooo way hows a bby smoking up like dat sum joke ting .

 dyce (2009-11-10 at 11:18:32)
 this shit cnt be real if it is i feel real sorry for this youth .

 WAAASSSSHH (2009-11-10 at 13:14:51)
 YEEH (BBAARREE HIIGH) WAT DA FUK ARE DEESE FUKIN FUKD UP CHINK HEADS DOIN MAN THATS JUST FUKD BUT I LOVE DAT SWEAT N SOUR CHICKEN THO .

 LOOOOL (2009-11-10 at 13:16:20)
 LOOOL DAT YUTE IS GONNA GROW UP TO BE RAWW LOOK AT DA SCREWBOAT .

 LOOOOL (2009-11-10 at 13:16:20)
 LOOOL DAT YUTE IS GONNA GROW UP TO BE RAWW LOOK AT DA SCREWBOAT .

 loool (2009-11-10 at 13:18:59)
 TRIAD .

 gg (2009-11-11 at 04:54:45)
 dats stupid da cigarrete aint even goin down .

 fucksake (2009-11-11 at 09:53:07)
 DIS YUTE TAKES LONGER PULLS DAN ME FAM...... I RECKEN HE CAN HANDLE A BLUNT .

 Your Name: (2009-11-11 at 21:36:59)
 This is just so wrong...I'm speechless his fam shud B shot 4 doing that shit 2 a kid!!!! He must have been doing that for time Bcos he flicks da ash of da fag like a pro!!! .

 GrahamePark (2009-11-12 at 15:59:35)
 Easy boi dese stupid fukin ppl .

 sick (2009-11-15 at 05:25:18)
 i would fuck them up .

 sick (2009-11-15 at 05:25:27)
 i would fuck them up .

 OPEN MINDED (2009-11-15 at 21:32:05)
 AS LONG AS HIS DAD IS MAKING MONEY HE DOES NOT CARE. THAT KID WAS PROBABLY TAUGHT SMOKING IS A NORMAL THING THAT EVERYONE DOES, AND DOES NOT KNOW IT IS KILLING HIM. .

 b (2009-11-16 at 09:46:48)
 past dat shit .

 b (2009-11-16 at 09:47:06)
 past dat shit .

 b (2009-11-16 at 09:47:33)
 past dat shit .

 123 (2009-11-25 at 20:00:44)
 nah fam allow dat....lil kid innit aint even funny! worlds gettin fucked bruv .

 wdf!! (2010-10-23 at 15:22:42)
 ARE DESE PPL FUKED!!! DIKHEDS!!!!!!! :o .

 kilaa (2009-12-17 at 15:37:54)
 he fukin up im self at to 4 a strt he aint even smkin it propa .

 speechless (2009-12-18 at 22:13:15)
 Human race is soon coming to a end.. ive seen some faggits toke cigs but this young buck is pro. sore sight to see. and then they go home and eat skined dogs, some chinks are mad .

 ??????? (2009-12-23 at 18:41:51)
 SILLY CHINKS .

 Chinese (2010-01-08 at 10:57:24)
 Thats chinese people for you, dey eat rasclart chicken foot and it goes 2 dere head .

 ..... (2010-01-21 at 13:26:19)
 Dat little yutes propa inhallin iswell nd smokin like a adult loool dis yute will probably bun a zoot at 4 .

 It doesnt matter (2010-09-04 at 16:39:01)
 Imma call social services!!!!!!WTF .

 SW8 SUUUWOOO (2010-05-07 at 12:27:13)
 GIVE DA BABY CHEESE N WATCH HIM GROW UP FUCKEDD looooool .

 SW8 SUUUWOOO (2010-05-07 at 12:58:30)
 GIVE DA BABY CHEESE N WATCH HIM GROW UP FUCKEDD looooool .

 cunt (2010-05-05 at 19:47:54)
 ITS A FAKE CIG YOU DUMB KIDS ITS A FAKE CIG YOU DUMB KIDS ITS A FAKE CIG YOU DUMB KIDS ITS A FAKE CIG YOU DUMB KIDS ITS A FAKE CIG YOU DUMB KIDS ITS A FAKE CIG YOU DUMB KIDS ITS A FAKE CIG YOU DUMB KIDS ITS A FAKE CIG YOU DUMB KIDS .

 How (2010-08-18 at 14:22:00)
 It makes you wonder how the lord can bless certain people with children .

 mike (2010-03-07 at 13:24:56)
 this is totally apploying what a disgrace to the human rsce people need to know what's good out here man .

 m (2010-08-16 at 06:59:08)
 i swear that's not a real fag.. .

 Ll (2010-02-14 at 11:25:04)
 R u dumb i woulda parked the dad off the bike. .

 SWAGG (2010-05-27 at 06:40:02)
 I WOULDA WACKED EVERY1 THERE UP FOR ALLWOIN THT TO HAPPEN .

 He aint a baby (2010-06-06 at 21:39:15)
 I bet its some 30 year old guy with a disease of some sort you know how Asians are always on extraordinary humans lool .

 blud (2010-06-08 at 11:41:48)
 dese peeps need a kick in the face i dont even know wat o say .

 loooooool (2010-06-11 at 16:09:30)
 hes harddddddddd .

 jj (2010-07-30 at 06:17:23)
 this most be dead .

 SORAYA (2010-07-06 at 13:48:52)
 WOW .

 bedford (2010-07-13 at 19:09:48)
 thats sum next shit .

 ... (2010-07-23 at 11:40:35)
 hes not even smokin properly.. allow goin 'OMG' n shit .

 shantelle (2010-12-11 at 16:41:23)
 dat is so stupid the parents dnt kno how to b parents and they are just letting him do it aswell these white people man they need to man up the child needs to b in a care home if the parents cant look after him proply. he gona die at a yung age. not to be ruse but itz true! who smokes at the age of 2 c'mon be seriouse spiff tv is jokes man! .

 OIIIII SPIFF (2011-01-07 at 04:23:55)
 HOW DO YOU HES SWEARING ITS NOT IN ENGLISH U MUG. YOUR ALWAYS LIEING .

 fake!!! (2011-01-10 at 13:06:51)
 thats fake how can the lil boy smoke wen he dont even noe how to say his ABC .

 all ulot believin its a 2 year old (2011-01-17 at 09:24:25)
 any1 who believes it is as stupid as da people in da video .

 fake (2011-01-25 at 09:27:31)
 hes not rlly smokin it tho hes jus puttin it in his mouth n then openin it n the smoke i escapin he aint breathin nothin in!! .

 ediots (2011-12-12 at 16:48:26)
 fuckin dum chinese .

 brown (2011-02-24 at 03:14:34)
 and thats why there teeth are so yellow abd brown .

 Y.G (2011-03-06 at 16:10:23)
 hes a boss lool .

 madness (2011-03-24 at 05:05:36)
 a wah di pussyclart diss a no good ting uno a gwan like it a sumting it uno need fi fix up him a lickle pickney .

 CR4 (2011-07-07 at 12:08:45)
 Fam Dis Youthh Goess In ! .

 SW9 (2011-07-07 at 12:57:57)
 I BET HE SMOKES MORE WEED THAN SNEAKBO LOOOOOOOL .

 you tossers sniddy wankers killing (2011-10-09 at 15:33:11)
 you tossers sniddy wankers killing tha child .

 loss weight pills (2013-02-02 at 02:17:07)
 PYMwjg Really appreciate you sharing this blog.Much thanks again. Will read on... .

 Microsoft OEM Software (2012-03-07 at 11:37:21)
 VGNohp Say, you got a nice blog post.Thanks Again. Awesome. .

 -_- (2012-05-01 at 14:41:59)
 wtf is diss .

 # (2012-08-28 at 18:16:18)
 kid is swagging .

 crork (2012-09-19 at 10:30:59)
 SGPHoO Looking forward to reading more. Great blog post. Really Great. .

 cheap seo services (2012-09-19 at 20:04:40)
 PsTCY9 Looking forward to reading more. Great blog article.Thanks Again. Really Cool. .

 crork (2012-10-21 at 19:39:04)
 FYrrOK Very neat blog article. Will read on... .

 buy clomid (2013-02-28 at 23:21:27)
 rp43mZ Say, you got a nice article post.Much thanks again. Cool. .

 NapUnloallepe (2013-03-25 at 00:45:06)
 The Net offers vast opportunities for users who want to connect to other people and businesses around the globe. If you would like do so via a website, however, you must first use a reliable web hosti .

 NapUnloallepe (2013-03-26 at 21:17:21)
 Choosing the right web host is essential to ensuring that your site is always available. You have to do research, make a price comparison and plans, and look for references before you make your select .

 sac gucci (2013-04-25 at 05:50:04)
  Hi, I do think this is a great website. I stumbledupon it ;) I will return yet again since i have book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to gu .

 gucci sac (2013-04-28 at 15:48:39)
  Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results. If you know .

 sac gucci pas cher (2013-04-29 at 03:59:22)
  Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am having difficulties with your RSS. I don't know the reason why I cannot subscribe to it. Is there anyone else having identical RSS issu .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

WTF - Little 2 Year Smokes & Swear Like An Adult In Front Of Parents! not good!!
Total Views: 21,647

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us