spifftv
 
Wood Green 2 North Kilburn - Spifftv - J Avalanche & Slim Baby - Tucked In/Molly Drinking @Slimbaby32 @Javalanche1
1
 NW2! (2013-03-25 at 17:07:01)
 MY DON SLIM BABY CERTIFIED!!!!!1 HAAAARRRRRD! .

 roossyGograrf (2013-04-05 at 09:44:54)
 Aw, this was a certainly nice post. In thought I would like to put in writing like this in addition - taking time and actual effort to create a rather great article?- but what can I say?- I procrastin .

 Lool (2013-03-16 at 14:31:20)
 2 words that keep these losers sane "money" and "haters" if these low lives coudnt rely on both theyd commit suicide .

 crs dons (2013-03-15 at 13:37:15)
 fuck crs you man wont come stone bizzy for shit so be calm .

 cumonplz (2013-03-15 at 06:50:21)
 wen would niggerz realise poppin molly aint kool .

 snow (2013-03-14 at 23:49:34)
 Snowteam I don't no about them man but um screaming snow team .

 @real talk no hating (2013-03-14 at 19:23:22)
 Loooool big man ting u took the words out my mouth fam. These jokemans ain't even making money they probably buying a half of crow and putting it into draws claiming to be hustlers hahah .

 T town but rate da movement!! NORTH (2013-03-14 at 19:44:14)
 HATAZ FUCKIN HELL I NEVER KNEW U were BORED ENUFF 2 write scripts GET A LIFE! .

 @ t town (2013-03-14 at 20:16:59)
 Fuck north u man r wet come south u man wil get dealt wid real quick .

 REAL TALK NO HATING (2013-03-14 at 16:31:48)
 ON A REAL NOTE WHY ARE BLACK BOYS SOO DILLUSIONAL I SWEAR U LOT NEED TO BE ON THE SAME DRUGS AS PPL WITH SCHIZOPHRENIA COS UR HALLUCINATING UR BRAIN IS LYING TO YOU, U THINK U LOOK SANE, BUT U BOYS ACTUALLY LOOK INSANE TO THE WORLD , TELLING YOURSELVES U CAN MAKE IT, OR U CAN RAP, MONEY IS NOT A RHYMEBOOK! IN STEAD UR JUST BECOMING EVERYODIES LAUGHING STOCK AT YOUR OWN EXPENSE, YOUR MAKING YOUR FUTURE PROSPECTS LIMITED, U CANT SELL DRUGS FOREVER, AND AFTER AGE 30 IF YOU HAVNT LEGITIMATIZED YOUR STREET EARNINGS OR STASHED AN AMOUNT WHICH CAN MAKE THE SKILLED WORKING MANS MONEY LOOK LOW (MORE THEN 100K)THEN U WILL BE AN ETERNAL WASTEMAN, ANY FUTURE EMPLOYER SEES THIS YOUR FINISHED, I HOPE U GUYS MAKE IT BECAUSE IF U DONT WHICH IS A VERY HIGH PROBABILITY, THEN ALL THIS WHOLE VIDEO WILL AMOUNT IS YOU GUYS BEING AN EMBARASSMENT TO YOUR RACE, AND YOUR FAMILY! HOPE I SEE YOU AT THE MOBOS NXT YR .

 These Nicca Be Wack (2013-03-14 at 16:00:05)
 Smoking Drinkin - Wiz Khalifa is the original of the second tune .

 UK (2013-03-14 at 15:32:32)
 fact these man are future crackheads your rap careers dont look to promising .

 UK (2013-03-14 at 15:30:52)
 us man dont even call it molly over here its Dizz & from the comments about your babymom brudda you need to spend money on her and your child instead of rentin cars .

 roossyGograrf (2013-03-19 at 23:54:50)
 Oh my goodness! an wonderful article dude. Thank you In spite of this I'm experiencing problem with ur rss . Do not know why Unable to subscribe to it. Is there anyone finding identical rss dilemma? A .

 these man are only known (2013-03-14 at 05:04:47)
 for rapping nothing else they aint put in work on road .

 Uptown (2013-03-14 at 04:55:05)
 2013 big things happening .

 Realist Talk (2013-03-14 at 00:20:02)
  2 of dem yatts is like 19 Kaiya da curly hair ting .

 wow (2013-03-13 at 21:40:57)
 The most hated video on keep it up you lot must be doing something right .

 Don Alhaji (2013-03-13 at 18:54:33)
 Dem bitches never got paid!! lol dumb bitches .

 OIIIIIIIIIIIIIII (2013-03-13 at 18:34:22)
 HOW ANNOYING IS THAT YAT THATS ON EVERY UK RAP VIDEO...YE U KNOW WHICH ONE!!! WHY DO THAT TO YOURSELF... .

 Real talk (2013-03-13 at 18:08:10)
 But let's be honest this is best video on this shit site in a hot min .

 Lool (2013-03-13 at 17:50:34)
 YouTube " bangs- take u to da movies"and tell me the first guy ain't a splitting image of him, I never knew kony went on a diet and started rapping Under the alias slim baby .

 lol smh (2013-03-13 at 17:20:42)
 ok u make money i can respect that but on a serious not QUIT RAPPING YOU RE FUCKING SHIT stick to trap or watever u do music u will never make it a granny with no teeth can rap better than this bullsh .

 moist (2013-03-13 at 15:26:51)
 couple years back dey screaming no link ups, and now look, stop rapping or doin what ever u call this, u dont put in no work, just sniff mountains and live off ur dad .

 king krazee (2013-03-13 at 13:11:47)
 Skuurrr! .

 nw 9 (2013-03-22 at 13:54:36)
 fuk molly #PERIOD .

 What happened??? (2013-03-13 at 12:53:07)
 5 years ago Wood Green was one of the worst,most feared areas in london........now look!!!??? Disgrace .

 nickels family friend (2013-03-13 at 12:44:02)
 yo nickel i want u to read this carefully....g man brothers a snitch, rowan palmers a snitch..ciro's sister your baby mothers a hoe... u cant rap...please stop living of your dads money bro... .

 OMFG (2013-03-13 at 12:39:32)
 MONEY DOESNTS MEAN YOU HAVE TALENT .

 OMFG (2013-03-13 at 12:38:20)
 in the vip poping a few pillz what a crackhead THAT IS NOT COOL YOU ADDICT .

 Fuck a hater (2013-03-13 at 10:47:59)
 J avalanche has actually proved me wrong fuck what people say u went in fammm harddddd snow! .

 Loool (2013-03-14 at 05:38:15)
 Real niggers b rapping about shottin Molly dese niggers b taking that shit, that shit don't run in the uk fam we ain't dizzle heads like dem Americans u washed youts ur basically cats n admitting it .

 J avalanche (2013-03-14 at 05:34:43)
 I gave ur baby mum a g of some bangin Dizz an she was fuckin me for a week find out bout ur baby muda cuz she suckin nex mans dick for Mandy u prik .

 WORD continued (2013-03-14 at 05:31:49)
 5th. Ur paying 18 year old girls to b in ur vids smh. 6th ur a fukin m dizle cat I shud put u on my line.7th u north man can't rap for shit only joe black n g money r hard. 8th I fucked ur babymum .

 WORD (2013-03-14 at 05:29:30)
 1st.Fam ur a wanab blade brown dressing like him. 2nd ur in UK not America it's Mandy down ere not Molly. 3rd r u a fuckin cat that ur talkin about Molly's got u high all weekend. 4th ur both shit .

 completely......SHIT (2013-03-13 at 09:03:45)
 Dunno how dese hitches cud be on a video like this .

 Weak (2013-03-13 at 08:16:02)
 No originality let alone talent. What a waste of god's time these youths are. .

 WTF (2013-03-13 at 07:57:24)
 ALLOW DIS MOLLY SHIT U LIL DRUG ADDICT GATEWAY DRUG ABUSERS DERS NO ROOM 4 MDMA IN DE LIFESTYLE U PORTRAY DAT SHIT WILL HVE U ACTIN LIKE A MUG TILL U GT HIT UP DIS AINT AMERICA .

 Rea (2013-03-13 at 07:37:05)
 This is wack I ain't got saying nothing else there not relevant enough 4 me to hate .

 WG (2013-03-21 at 20:50:11)
 Why u guys really tryna be chief keef and lil durk u man are str8 Moist .

 h (2013-03-13 at 06:26:16)
 what type ah shit is this??? molly drinkin n otf u lot aint in america. amal u fat sausage finger fuckboy, dont know da word loyalty #word .

 SBKINGPIN (2013-03-13 at 06:41:22)
 Get your self some SnapBacks and bennies now!!!! Just visit www.sbkingpin.bigcartel.com (All hats are under 10 so very affordable and a lot of designs to choose from) GO NOW!!!! .

 haha (2013-03-13 at 09:34:16)
 j avalanche ur babymum is a dizzle cat poppin mollys fuckin niggers afta da dance ona regularrrrrr how u feel u mad bro?? .

 wtf (2013-03-18 at 17:58:55)
 famyour mum and sister got shot and urhere popping pills or what ever the fuck it is .

 Molly the new wave (2013-03-21 at 10:03:19)
 Get to know Molly the new wave I popped a Molly I can't sleep .

 sacoche gucci (2013-04-14 at 06:37:19)
  We're a bunch of volunteers and starting a brand new scheme in our community. Your website provided us with valuable information to work on. You've done a formidable task and our entire neighborhoo .

 snosyvontarma (2013-04-20 at 19:56:20)
 Can I just say what a relief to locate someone who essentially knows what theyre talking about on the net. You absolutely know easy methods to bring an concern to light and make it critical. Far more .

 gucci homme (2013-04-28 at 07:55:02)
  An intriguing discussion is worth comment. I do believe that you need to write more about this subject matter, it might not be a taboo matter but generally people do not speak about such subjects. .


Your Name:
Your Comments:

Related Videos

Wood Green 2 North Kilburn - Spifftv - J Avalanche & Slim Baby - Tucked In/Molly Drinking @Slimbaby32 @Javalanche1
Total Views: 14,078

+Add a product
+Add a video
Privacy Policy | Terms Of Use | Contact Us